درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 05:17   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22475صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 23 فروردین 1395 - 15:34
روابط عمومی ها بستر استقبال از رئیس جمهور را در سمنان فراهم کنند
مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان با بیان اینکه نقش روابط عمومی ها در بسترسازی استقبال از رئیس جمهور مهم است، گفت: روابط عمومی ها بستر این استقبال را فراهم کنند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان با بیان اینکه نقش روابط عمومی ها در بسترسازی استقبال از رئیس جمهور مهم است، گفت: روابط عمومی ها بستر این استقبال را فراهم کنند.

به گزارش شارا از خبرنگار مهر، ایرج کارخایی در سومین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی سفر رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به سمنان به میزبانی سالن کوثر استانداری، ضمن بیان اینکه نقش روابط عمومی ها در بسترسازی استقبال شایسته از ریاست جمهوری بسیار مهم است، ابراز داشت: روابط عمومی ها باید با همه توان و ارتباط موثر با مردم بستر استقبال باشکوه از رئیس جمهور را آمده کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه دکتر روحانی فرزند استان هستند نگاه همه اصحاب رسانه های داخلی و خارجی به این سفر است و امیدواریم شایسته ترین استقبال از ریاست جمهوری انجام شود.

ضرورت استفاده از تمام ظرفیت ها در استقبال از هیئت دولت
رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی سفر ریاست جمهوری، با اشاره به جایگاه، رسالت و نقش مهم روابط عمومی ها در عرصه تبلیغات و اطلاع رسانی، گفت: همه روابط عمومی ها وظیفه بستر سازی برای حضور گسترده آحاد مردم در روز سفر خصوصاً استقبال از رئیس جمهوری را بر عهده دارند و باید با استفاده از همه پتانسیل و توانمندی ها و خلاقیت نقش آفرین و تاثیرگذار باشند.

کارخایی بر ضرورت اطلاع رسانی از خدمات و فعالیت های دستگاه های اجرائی تاکید کرد و بیان داشت: به منظور ایجاد امید و نشاط و شادابی بیشتر در جامعه با استفاده از قابلیت های تبلیغاتی خصوصا رسانه ها و مطبوعات و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، انعکاس مطلوبی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید باید در فضای استان ایجاد شود.

وی افزود: اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی سفر رئیس جمهوری، نقطه نظرات و پیشنهاداتشان را برای برگزاری هر چه باشکوه تر سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان ارائه دهند تا بتوانیم در نهایت میزبانی شایسته برای ایشان باشیم.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد