درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 16:48   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22472صفحه نخست » ادامه مطلب دودوشنبه، 23 فروردین 1395 - 11:08
سرمایه اجتماعی در ارتباطات
قربانعلی تنگ‌شیر - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- احساس مسئولیت اجتماعی یا به معنای دقیق‌تر شکل گرفتن تعلق خاطر در میان بخشی از بدنه اجتماعی کشور است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- احساس مسئولیت اجتماعی یا به معنای دقیق‌تر شکل گرفتن تعلق خاطر در میان بخشی از بدنه اجتماعی کشور است.

 

این مساله برای جامعه سیاست زده ایران یک نعمت است چون این افراد با کم‌ترین واکنش‌های سیاسی و کاملا بدون آنکه دست جلوی نهادهای حاکمیتی دراز کنند. مشتاقانه در پی خدمت کردن به محرومان جامعه هستند. به طور حتم باید نگاهی کاملا مثبت به این اتفاق داشت و آن را یک رفتار اجتماعی سرنوشت ساز برای توسعه دانست. چون این گروه از افراد جامعه در حال تقویت سرمایه‌های اجتماعی هستند. چیزی که توسعه ایرانی بیش‌تر از هر چیز نیازمند آن است.

 

سرمایه اجتماعی از هر منبع مالی و از هر نوع ثروت اقتصادی بهتر و بیشتر می‌توانند باعث توسعه شوند. آفت توسعه در ایران بی‌اعتمادی و بی‌اخلاقی گسترده‌ای است که نسبت به ضوابط زیست اجتماعی و انسانی و در فراگرد دو طرفه میان دولت و ملت شکل گرفته است و هر پدیده‌ای که بتواند موجب تقویت سرمایه اجتماعی و بازگشت از نقطه ای که اکنون در آن به سر می‌بریم شود. حتما تاثیر اجتماعی از خود به جای خواهد گذاشت.

 

در چنین زمانی به طور قطع نهادهای مختلف می‌توانند به رشد و تقویت این نوع از فعالیت‌ها کمک شایانی کنند. همه باید دست به دست هم دهند. تا هر چه زودتر سرمایه اجتماعی در ارتباطات در معرکه جامعه تقویت شوند. باید جامعه را جدی گرفت چون دنیا دنیای ارتباطات بوده و همه باید بسوی یک ارتباط موثر با بلوغ اجتماعی گام برداریم و از جامعه دغدغه پذیرو دغدغه مند دوری کنیم زیرا در ایران همواره کنش های فردی و حتی گروهی در شکل دادن به خدمات اجتماعی همیشه وجود داشته.

 

اما اکنون چند وقتی می‌شود که با شکل گرفتن پدیده‌هایی نظیر دیوارهای مهربانی و گروهای متعددی از تشکل‌های کاملاَ غیر دولتی در محله‌های فقیر نشین، خدمات اجتماعی ارائه می‌دهند و برای کارتن خواب فعالیت می‌کنند و این از خصلت‌های خوب ایرانیست که اکنون به یک انسجام مطلوب نزدیک می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد