درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 19:02   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22447صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 22 فروردین 1395 - 15:51
تعیین برند کرمان اولویت شورای اطلاع رسانی رسانه است
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان تعیین برند کرمان را از اولویت های اصلی شورای اطلاع رسانی رسانه برشمرد و گفت: تاکنون نیز پیشنهاداتی مطرح شده و فضا برای دریافت نظرات نخبگان جامعه در این زمینه همچنان باز است.
  

تعیین برند کرمان اولویت شورای اطلاع رسانی رسانه است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نقی عظیمی زاده روز یکشنبه در شورای راهبردی اطلاع رسانی رسانه استان کرمان افزود: تاکنون مواردی از جمله فرش، کرمان دیار کریمان و سایر حوزه های فرهنگی و هنری در این جلسات مورد توجه قرار گرفت.
وی اظهار کرد: در استان کرمان ظرفیت های ویژه ای برای تعیین برند وجود دارد که باید با دقت نظر و ریزبینی این موارد را شناسایی و بهترین و مهمترین آنها را به عنوان برند ملی تعیین کرد.
وی بیان کرد: تاکنون نیز عناوینی به عنوان برند کرمان پیشنهاد شده اما محتوای مورد نیاز آن تدوین نشده است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان خاطرنشان کرد: راه و هدف مشخص است و باید در این مسیر براساس اهداف تعیین شده گام های جدی و تاثیرگذار را برداشت.
وی بر انجام اقدامات عملی برای اطلاع رسانی تاکید کرد و گفت: به منظور اطلاع رسانی مناسب باید به صورت زنجیره ای و شبکه ای فعالیت کرد تا بتوان خدمات خوب و بی نظیری که در استان به مردم ارائه می شود را به خوبی اطلاع رسانی کنیم.
عظیمی زاده بر تعیین بانک اطلاعاتی از نخبگان استان کرمان در کشور و در سطح دنیا تاکید کرد و گفت: باید دست به دست هم داده و این افراد را شناسایی کنیم و ارتباط مناسبی را با آنها آغاز کنیم.
وی تاکید کرد: نخبگان زیادی از استان کرمان در حوزه های مختلف در سطح کشور و دنیا حضور دارند که شاید کمتر شناخته شده باشند.
وی به نامه استاندار کرمان به وزیر کشور و تعدادی دیگر از وزرا اشاره کرد و گفت: تیرماه سال گذشته قبل از نامگذاری سال به عنوان 'اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل' نامه ای از سوی استاندار کرمان به وزیر کشور ارسال شده بود تا کرمان به عنوان استان پایلوت اقتصاد مقاومتی معرفی شود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان افزود: استاندار کرمان در این نامه تذکراتی را درباره لزوم رفع بروکراسی اداری و برخورد با فساد اداری ارائه کرده و خواستار اختیارات بیشتر برای تحقق اقتصاد مقاومتی شده بود.
عظیمی زاده گفت: در استان کرمان در حوزه های عمران شهری، احیای آثار تاریخی، سلامت، توسعه بهداشتی و درمانی، توسعه اقتصادی، توسعه ریلی و هوایی، حفظ محیط زیست، ایجاد شهر نمونه اقتصاد مقاومتی، تدوین اسناد امنیت غذایی در حوزه نان، گوشت سفید و قرمز، تحقق کرمان مجازی گام های بزرگی برداشته شده است.
وی افزود: بالغ بر یکهزار و 700 بازرس مردم نهاد غیر محسوس در سال 94 شناسایی و آموزش داده شده اند و این افراد چشم و گوش مردم خواهند بود.
مسئول روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان نیز در این جلسه گفت: در کرمان ظرفیت و پشتوانه علمی، ادبی و فرهنگی گسترده ای وجود دارد که باید روی مفاخر فرهنگی، علمی و ادبی کار کنیم و از این مسیر بهره های فراوان ببریم.
حامد حسینخانی از کرمان به عنوان استانی فرهنگی و ادبی یاد کرد و افزود: در حوزه های سیاسی نیز شخصیت های بزرگی از استان کرمان به کشور معرفی شده اند.
وی بر لزوم استفاده از ظرفیت های فرهنگی و ادبی برای ارتقای فرهنگی جامعه تاکید و بیان کرد: با ارتقای فرهنگی یک شهر، ضمن کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه اقتصادی نیز تاثیرات خوبی بر جای می گذارد.
رئیس حوزه هنری استان کرمان نیز گفت: باید از ظرفیت های رسانه ای به ویژه رسانه ملی برای معرفی ظرفیت ها و قابلیت های استان کرمان در سطح ملی استفاده کرد.
محمدحسین ملکی با اشاره به اینکه برخی مفاخر کرمان در کرمان نیستند گفت: به نظرم روحیه ناامیدی در کرمان به گونه ای پیش می رفت که هر کس فکر می کرد باید کاری کند اینجا را تنگ می دید و از این استان سفر می کرد اما با کارهای توسعه ای و عمرانی به نظر می رسد که این روحیه برگشته است.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان نیز با تاکید بر اینکه باید از گنجینه های نهفته در کرمان به خوبی استفاده کنیم اظهار کرد: تمدن دیرینه کرمان به عنوان یک گنجینه است که باید از ظرفیت های آن به نحو احسن استفاده شود.
سید ابراهیم یزدی عنوان کرد: شورای راهبردی اطلاع رسانی رسانه به دنبال توزیع خبر نیست بلکه به دنبال راهی برای معرفی کرمان بر اساس شاخصه ای است که بتوان همه ظرفیت های استان کرمان را در آن به نمایش گذاشت.
وی گفت: اگر بتوانیم با جمع بندی دیدگاه ها برند خوبی را برای استان کرمان معرفی کنیم، می توان دیدگاه های ملی را درباره استان کرمان تغییر داد و بعد می توان بر اساس اولویت ها، چهره ها و شاخص های استان، فضای خوب و ذهنیت های خوبی درباره کرمان در جامعه ایرانی و اسلامی ایجاد کنیم.
مسئول خبرگزاری ایسنا در استان کرمان گفت: در حال حاضر فضای مجازی از بسیاری از رسانه های مکتوب و تصویری نیز تاثیر بیشتری دارد.
کامیاب افزود: در دو سال اخیر با کارهای شاخصی که در استان کرمان رخ داده و استان به کارگاهی بزرگ تبدیل شده، میزان آگاهی مردم نیز افزایش یافته و همراهی بسیار خوبی در اجرای طرح ها دارند.
وی تاکید کرد: این امید در بین مردم استان کرمان ایجاد شده که تحول بزرگی در این استان در حال رخ دادن است و در رسانه ها باید این امید ایجاد شده را تقویت کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در استان کرمان در حوزه های فرهنگی، تاریخی و اقتصادی ظرفیت های گسترده ای وجود دارد و دراین دوره با همدلی موجود می توان در این مقطع تاریخی موضوع برندسازی را به نتیجه رساند.

 

منبع: ایرنا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد