درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 10:24   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22410صفحه نخست » شنبه، 21 فروردین 1395 - 10:46
نگاهی دقیق‌تر به لوگوی جدید اچ‌پی
‌بدون شک لپ‌تاپ جدید Spectre 13 اچ‌پی، با حضور در بازار به رقیبی قدرتمند برای محصولات تولیدی شرکت اپل تبدیل خواهد شد.
  

نگاهی دقیق‌تر به لوگوی جدید اچ‌پی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ‌بدون شک لپ‌تاپ جدید Spectre 13 اچ‌پی، با حضور در بازار به رقیبی قدرتمند برای محصولات تولیدی شرکت اپل تبدیل خواهد شد. این محصول علاوه بر بهره‌مندی از سخت‌افزار قدرتمند می‌تواند از ضخامت کم و ظاهر زیبا به‌عنوان فاکتورهایی برای رقابت با مک‌بوک 13 اینچی شرکت اپل استفاده کند اما نکته جالبی که همزمان با رونمایی از این محصول خودنمایی می‌کند، بهره‌گیری اچ‌پی از لوگوی جدیدی است که از 4 خط ساده با زاویه 13 درجه تشکیل شده است.

آنچه مسلم است، لوگوی جدید در واقع طرحی است که از سال 2011 میلادی تاکنون زمزمه‌هایی مبنی بر به‌کارگیری آن به گوش می‌رسیده است اما بنابر اعلام شرکتMoving Brands، اچ‌پی فرآیند بازطراحی را به‌منظور ارائه طرحی کامل بر روی طرح قبلی اعمال کرده است. خطوط ساده استفاده شده در لوگوی جدید اچ‌پی با هدف نمایش پیشرفت ادامه‌دار اچ‌پی و حرکتِ به سمت جلوی این شرکت در نظر گرفته شده و در این راستا استفاده از خطوطی با زاویه 13 درجه نه‌تنها در ظاهر این لوگو بلکه در تمامی بروشورها، محتویات تحت وب و حتی طراحی سخت‌افزاری محصول جدید اچ‌پی مدنظر قرار گرفته است. توجه به این لوگوی جدید از ‌نظری دیگر نیز قابل توجه است زیرا این اولین باری است که یک برند از راهکاری متفاوت (و در قالب بهره‌گیری از لوگوی مستقل) برای عرضه محصولات سطح بالا و برتر خود استفاده می‌کند. این در حالی است که تا به حال، شرکت‌های مختلف از نام‌های (برندهای) متفاوت برای عرضه محصولات سطح بالا و برتر خود استفاده می‌کردند. راهکاری که مطمئنا در اولین نظر، تویوتا و لکسوس را در ذهن تداعی می‌کند. برخی برندها نیز از راهکار زیربرندسازی به‌منظور معرفی و عرضه محصولات سطح بالای خود استفاده کرده‌اند که در این دسته هم می‌توان به Honda و Accura اشاره کرد. با این تفاسیر باید اقدام اچ‌پی را پیشرفتی قابل ملاحظه در این زمینه به حساب آورد.

وب‌سایت CreativeReview در مطلبی که در سال 2011 میلادی منتشر کرده بود از طرح جدیدی رونمایی کرد که توسط Moving Brands از سال 2008 میلادی، با هدف ایجاد راهکاری جدید برای نمایش پیشرفت برند اچ‌پی از طریق به‌کارگیری چهار خط در تصویرسازی برند این شرکت به مرحله اجرا رسیده بود. این استودیوی طراحی، از لوگوی جدید اچ‌پی با عنوان «خیز به سمت آینده» با زاویه 13 درجه به‌عنوان طرحی مدرن یاد کرده بود. طرحی که البته در ادامه راه با این انتقاد هم مواجه شد که بیشتر تداعی‌کننده عبارت bp است تا hp. در همان سال، دیزاین ویک با انتشار گزارشی عنوان کرد سخنگوی شرکت HP اعلام کرده این لوگو تنها یک طرح اولیه بوده و توسط اچ‌پی مورد استفاده قرار نخواهد گرفت. سیاستی که در ادامه راه حتی با حذف لوگوی جدید طراحی شده از وب‌سایت Moving Brands نیز همراه شد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3736

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد