درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 00:29   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22401صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 23 فروردین 1395 - 09:55
چرا رسانه های اجتماعی دارای اهمیت اند
جهان ارتباطات به گونه ای چشمگیری در طی 30 سال گذشته تغییر کرده است، ابتدا بوسیله کامپیوترها، سپس کانال های خبری، و پس از آن استفاده گسترده از اینترنت، و اخیرا تکنولوژی تلفن همراه مرتباً شتاب گرفته و پویایی ارتباطات عمومی را تغییر داده است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جهان ارتباطات به گونه ای چشمگیری در طی 30 سال گذشته تغییر کرده است، ابتدا بوسیله کامپیوترها، سپس کانال های خبری، و پس از آن استفاده گسترده از اینترنت، و اخیرا تکنولوژی تلفن همراه مرتباً شتاب گرفته و پویایی ارتباطات عمومی را تغییر داده است. رسانه های اجتماعی از اواسط سال 1990 جزئی از این چشم انداز تغییر ارتباطات بوده اند. رسانه های اجتماعی در حال تغییر شیوه ی برقراری ارتباط سازمان ها با مردم می باشند، و همچنین شیوه ای که مردم بایکدیگر ارتباط برقرار کرده و بهم مرتبط می شوند خواه با کارمندان، مشتریان، شرکا، رقبا، دشمنان، طرفداران، عموم مردم ، اعضای رسانه های جریان اصلی و یا با سایرین.


با کمک رسانه های اجتماعی، هر فردی می تواند به راحتی، سریعاً و اغلب آزادانه (یا رایگان) و بدون داشتن معلومات خاص و یا با معلومات بسیار ناچیزی پیام های آن لاین ساخته و منتشر نماید. با کمک رسانه های اجتماعی مردم می توانند با سازمان ها و همچنین با یکدیگر به گونه ای که پیشتر محدود و یا غیرممکن بود ارتباط برقرار نمایند- به عبارت دیگر ارتباط بین کارمندان با رسانه های جمعی، مشتریان با کارمندان، عموم مردم با مشتریان و غیره. با ظهور رسانه های اجتماعی بسیاری از موانع سنتی همچون موانع موجود بین عموم مردم، و میان وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران محو شده است.


در کتاب تأثیرگذار "بیانیه کلوترین" که در سال 2000 توسط ریک لوین، کریستوفر لاک، داک سریلز و داوید وینبرگر منتشر شده است، نظریه نخست نویسندگان این کتاب بدین شرح می باشد که "داد و ستدها نوعی مکالمه می باشند" و نظریه ششم ادامه می دهد که " اینترنت مکالمه بین بشر را که در عصر رسانه های جمعی به راحتی امکان پذیر نبود، ممکن می سازد ". در سال هایی که از زمان انتشار این کتاب گذشته نمونه های متعدد و موثری از وقوع این مکالمات شبکه ای را در رسانه های اجتماعی دیده ایم. از بسیاری جهات رسانه های اجتماعی همچنین استمرار بهترین اصول ارتباطی هستند که سازمان ها برای مدت های طولانی خواهان آن بوده و یا بدان می پردازند. رسانه های اجتماعی جایگزین بسیاری از اشکال دیگر ارتباطات نیستند؛ بلکه آنها مکمل ارتباطات سازمانی بوده و این ارتباطات را توسعه داده و تقویت می نمایند. (گرچه اینترنت جایگزین تلفن نخواهد بود). برای کسب موفقیت، فعالیت های رسانه های اجتماعی یک سازمان نه تنها می بایست با اهداف و استراتژی های عمده کسب و کار آن سازمان بلکه با سایر اقدامات ارتباطی آن نیز هماهنگ باشد. اما برخی از اشکال مشارکت رسانه های اجتماعی نیز برای اکثر سازمان ها اعم از شرکت های بزرگ و یا شرکت های خصوصی و دولتی حائض اهمیت گشته است. رسانه های اجتماعی در فرهنگ ما و در شیوه ای که مردم تمایل دارند با سازمان هایی حائض اهمیت در زندگیشان ارتباط برقرار نمایند ریشه دار گشته است.


به علاوه، برخی پژوهشگران همچنین در شرف ارزیابی پویای موجود بین مشارکت سازمان ها در رسانه های اجتماعی و عملکردهای مالی آنها می باشند. "گزارش تعامل وت پینت/ گروه آلتیمیتر" در سال 2009 به ارزیابی تعامل رسانه های اجتماعی و عملکرد مالی "ارزنده ترین نشان های تجاری جهان" پرداخته و بر اساس بررسی ها خود به این نتیجه رسیدند که ارزنده ترین نشان های تجاری جهان در شرف رویارویی ارتباطی مستقیم بین عملکردهای بالای مالی و تعامل اجتماعی عمیق می باشد. این ارتباط آشکار و حائض اهمیت است: شرکت های که درگیر فعالیت های اجتماعی هستند در حقیقت به لحاظ مالی موفق تر می باشند. همان طور که در فصل نخست این کتاب آمده است حسن شهرت را می توان مورد ارزیابی قرار داد و مدیریت نمود و این سرمایه شهرت "به ارزش اعتبار حقیقی شرکت می افزاید"، به همین ترتیب نخستین نشانه های قابل سنجش آن است که تعامل عمیق رسانه های اجتماعی حقیقتاً به عملکرد های مالی مرتبط است. چنانچه تحقیقات بیشتر این یافته های ابتدایی را تصدیق نماید, احتمالاً آنها نقش مهمی در چگونگی اهمیت تعامل رسانه های اجتماعی برای اقدامات مدیریت حسن شهرت خواهند داشت.


این فصل از منظر سازمان ها نگاشته شده است (که اکثرا شرکت های بزرگ و دارای کارکردهای تاحدی خصوصی و نیز دولتی می باشند) و ارایه دهنده خطوطی کلی و جامع و شرحی مختصر در مورد راه هایی گوناگونی هستند که سازمان ها بواسطه آن با رسانه های اجتماعی تعامل می نمایند، و همچنین برخی موضوعات و سوالاتی که رسانه های اجتماعی برای سازمان ها مطرح می نمایند. کتاب های خوب و منابع آن لاین متعددی وجود دارد که این حوزه ها را با شدت و وسعت بیشتری تحت پوشش قرار می دهند و بسیاری از آنها در طول این فصل و در پایان آن نام برده شده است. علاوه بر این به علت ماهیت تغییر پذیر رسانه های اجتماعی، برخی اطلاعات در این فصل به محض آنکه به ثبت می رسند در اصل قدیمی خواهند بود. هدف ما در اینجا تمرکز کمتر روی ابزار, فنون و یا خدمات خاص بوده و بیشتر به روی خصوصیات، استراتژی ها و اهداف رسانه های اجتماعی تمرکز نموده ایم چرا که این مسئله به اهداف گسترده تر کسب و کار سازمان و مدیریت شهرت مرتبط است.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد