درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 14:12   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22394صفحه نخست » جمعه، 20 فروردین 1395 - 20:17
چرا تبلیغات دیجیتالی برای برندها مفید است؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر نسبت به تاثیر تبلیغات دیجیتال بر تلاش‌های بازاریابی برندها مطمئن نیستید، در ادامه اطلاعاتی در این خصوص به شما داده خواهد شد که نشان می‌دهد استفاده از تبلیغات دیجیتالی چقدر در تاثیرگذاری کمپین کسب وکار شما مفید است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر نسبت به تاثیر تبلیغات دیجیتال بر تلاش‌های بازاریابی برندها مطمئن نیستید، در ادامه اطلاعاتی در این خصوص به شما داده خواهد شد که نشان می‌دهد استفاده از تبلیغات دیجیتالی چقدر در تاثیرگذاری کمپین کسب وکار شما مفید است.

 

تبلیغات دیجیتالی محرک فروش و نرخ بازگشت سود

موسسه نیلسن بیش از 800 مطالعه را طی هفت سال گذشته با مشارکت 300 برند و 80 کمپانی برای بررسی ارتباط میان تبلیغات آنلاین و خرید آفلاین مصرف‌کنندگان به انجام رساند. نیلسن به این نتیجه رسید که به ازای هر یک دلاری که برندها صرف تبلیغات آنلاین می‌کنند، سه دلار سود به آنها بازگردانده خواهد شد. تبلیغات دیجیتال اثربخشی کانال‌های رسانه‌های غیردیجیتالی را نیز افزایش می‌دهد. نتایج تحقیق دیگری نشان داده که تبلیغات آنلاین نه تنها نرخ بازگشت سرمایه (ROI)  را به خودی خود بهبود می‌بخشد، بلکه سبب می‌شود که دیگر رسانه‌های کمپین نیز با قدرت کار کنند.

 

با مقایسه تفاوت عملکرد ROI نتایج استفاده از تبلیغات دیجیتالی در کمپین مشهودتر است. اضافه کردن تبلیغات آنلاین به ترکیب رسانه‌های یک کمپین دارای اثر مثبت بر نرخ بازگشت سرمایه کمپین برای همه رسانه‌ها خواهد بود. این اثر شامل تاثیر 4 درصدی روی تبلیغات رادیویی، 51 درصدی برای تبلیغات محیطی و 70 درصدی برای تبلیغات تلویزیونی است.

 

تبلیغات دیجیتالی همراه مشتری در کل مسیر خرید

خودروسازان، کاربران پیچیده رسانه‌های دیجیتال هستند. مک کینزی نقاط تماس بیش از 9000 خریدار جدید خودرو را تحلیل کرد تا درک بهتری از نقاط مشارکت، درک اولیه مشتری و تصمیم به خرید به دست آورد. او به این نتیجه رسید که تبلیغات دیجیتال نه تنها روش اصلی تحریک در درک اولیه مشتری است، بلکه کانال‌های دیجیتال بر مسیر خرید مشتری تسلط داشته و در طول مسیر خرید سبب تشویق او به خرید می‌شود. برندها می‌توانند توانایی خود را روی رسانه‌های دیجیتال گذاشته و تمرکز بر رسانه‌های سنتی را کمتر کنند.

 

تبلیغات دیجیتال سبب بازاریابی دهان به دهان می‌شود

طبق نتایج موسسه نیلسن، 92درصد مصرف‌کنندگان اعتقاد دارند که پیشنهاد خرید محصول از دوستان و افراد خانواده، بیشتر آنها را ترغیب به خرید محصول می‌کند و شکی در این موضوع وجود ندارد که تبلیغات دیجیتال اثر ترغیب‌کنندگی آن را چند برابر خواهد کرد. با به اشتراک‌گذاری یک ایده، احتمال دیده شدن آن توسط افراد دیگر بالا می‌رود. امروزه وجود ابزارهای به اشتراک‌گذاری که در همه جا حاضر هستند، کار را برای برندها راحت‌تر کرده است. برای مثال بیش از 95 درصد کاربران اینترنت در آمریکا از صدها سایت و کانال اجتماعی استفاده می‌کنند.

تحقیقات نشان می‌دهد که پیشنهاد خرید اثر بیشتری بر تصمیم به خرید مصرف‌کننده دارد، به طوری که 57درصد تصمیمات بر مبنای این پیشنهادات از دوستان و آشنایان است. به اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی امری بین شخصی و ارزشمند است. بالعکس یک پیشنهاد منفی می‌تواند قصد خرید را تا 11درصد کاهش دهد. ارزش به اشتراک‌گذاری آنلاین می‌تواند با اندازه‌گیری این مسئله سنجیده شود که اگر پیشنهاد شگفت انگیزی از طریق کانال‌های آنلاین به مشتری داده شود، او چه میزان می‌تواند برای یک محصول بپردازد.

 

خلاقیت دیجیتال سبب تعامل و آگاهی از برند می‌شود

کیفیت خلاقیت آگهی یکی از مهم‌ترین عناصر در اثربخشی یک آگهی تبلیغاتی است. یافته‌های یک تحقیق نشان می‌دهد که کیفیت خلاقانه یک آگهی بیش از نیمی از فروش را تحت تاثیر قرار می‌دهد. خلاقیت در تبلیغات دیجیتال یعنی خلاقیت در ابعاد دیداری، شنیداری و حرکتی و این سبب تعامل بیشتر مخاطب با طرح آگهی شده و این به اثربخشی بیشتر تبلیغ و آگاهی بهتر مخاطب می‌انجامد.

 

تبلیغات دیجیتال برای رسیدن به جامعه هدف

در سال 2013 استفاده از شبکه‌های اجتماعی با رتبه قابل توجه نسبت به تلویزیون در صدر قرار گرفت و این شکاف روز به روز در حال گسترش است. مردم بزرگسال در آمریکا روزانه به طور متوسط چهار ساعت را به دیدن تلویزیون و پنج ساعت را به رسانه‌های دیجیتال اختصاص می‌دهند. همین موضوع نشان از برتری تبلیغ در رسانه‌های دیجیتال نسبت به تلویزیون دارد و آن را به یکی از ابزارهای تاثیرگذار برای دستیابی به جامعه هدف تبدیل کرده است.

 

تبلیغات دیجیتال از آنچه فکر می‌کنیم تاثیرگذارتر است

ابزارهای رسانه‌ای مورد استفاده برای سنجش بازگشت سرمایه از نظر ارزش پایین‌تر از رسانه‌های دیجیتال هستند. چندی پیش کنسرسیومی در مورد همین موضوع تشکیل شد و اعضای آن برندهایی شامل پروکتر و گمبل، یونیلور، ‌نستله، کرفت فودز و... بودند و به این نتیجه رسیدند که مدل آمیخته بازاریابی از نظر ارزشی، کم ارزش‌تر از آگهی‌های دیجیتالی است. برای مثال نرخ بازگشت سرمایه این برندها که از آگهی‌های فیس‌بوک به‌دست آمده 48درصد و همین نرخ که از آگهی موتورهای جست‌وجوی گوگل به دست آمده 39درصد است. تبلیغات دیجیتالی برای مدیران بازاریابی و تبلیغات از نظر ایجاد تقاضا و خواسته‌های جدید ارزشمند است و سبب تعهد و وفاداری می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد