درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 06:09   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22377صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیچهارشنبه، 18 فروردین 1395 - 12:05
وضعیت تبلیغات دیجیتالی در صنایع آلمان
در سال 2015 صنعت خودروسازی آلمان، بالغ بر 385 میلیون یورو (421 میلیون دلار) بابت تبلیغات آنلاین هزینه کرده است که این رقم برای سال پیش از آن، 366 میلیون یورو (410 میلیون دلار) گزارش شده است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در سال 2015 صنعت خودروسازی آلمان، بالغ بر 385 میلیون یورو (421 میلیون دلار) بابت تبلیغات آنلاین هزینه کرده است که این رقم برای سال پیش از آن، 366 میلیون یورو (410 میلیون دلار) گزارش شده است.

این بیشترین مبلغی است که سال گذشته فعالان یک صنعت برای نمایش آگهی‌های خود در فضای دیجیتال هزینه کرده‌اند.

به گزارش شارا از صبا ویژن به نقل از پایگاه eMarketer.com، در دو سال گذشته صنایع مختلفی در آلمان از جمله خودروسازی، خرده‌فروشی، خدمات‌رسانی، مالی، مخابرات، خوراک و گردشگری، بیشترین بودجه‌ها را به تبلیغات آنلاین اختصاص داده‌اند.

به عنوان مثال در سال 2015 بخش خرده‌فروشی و Mail Order (خرید کالا و خدمات با استفاده از ایمیل) 392 میلیون یورو (439 میلیون دلار) برای این کار هزینه کرده و حال آن که این رقم در سال پیش از آن، 310 میلیون یورو (347 میلیون دلار) بوده است.

در این گزارش به محبوبیت آگهی‌های ویدئویی موسوم به Pre-roll (تبلیغات پیش از پخش) اشاره شده و آمده است: پولی که بابت این نوع آگهی‌ها صرف شده از 276 میلیون یورو (313 میلیون دلار) در سال 2014، با رشدی خیره‌کننده به 379 میلیون یورو (430 میلیون دلار) در سال پس از آن رسیده که پررشدترین فرمت تبلیغاتی دیجیتال در آلمان محسوب می‌شود.

آگهی‌های کاغذ دیواری (Wallpaper advertising) نیز جزو یکی از محبوب‌ترین رسانه‌های تبلیغات نمایشی در این کشور اروپایی است؛ اگر چه بودجه اختصاص یافته به این نوع آگهی‌ها کاهش داشته و از 390 میلیون یورو (422 میلیون دلار) در سال 2014 به 312 میلیون یورو (353 میلیون دلار) در سال 2015 افت کرده است.

آگهی‌های ویدئویی میان‌پخش (Mid-roll) نیز از رشد بالایی برخوردار بوده و از 62 میلیون یورو (69 میلیون دلار) در سال 2014 به 72 میلیون یورو (80 میلیون دلار) در 2015 رسیده است.

سایت ای.مارکتر پیش‌بینی کرده امسال بالغ بر 5.58 میلیارد دلار صرف نمایش آگهی در فضای دیجتیال آلمان شود که این رقم نسبت به سال گذشته از رشد 5.3 درصدی حکایت دارد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد