درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 08:30   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22297صفحه نخست » شنبه، 14 فروردین 1395 - 16:58
تایم به دنبال خرید یاهو است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- منابع آگاه می‌گویند گروه نشریه تایم در حال بررسی شراکت با یک شرکت خصوصی به منظور خرید داراییهای اینترنتی یاهو است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- منابع آگاه می‌گویند گروه نشریه تایم در حال بررسی شراکت با یک شرکت خصوصی به منظور خرید دارایی های اینترنتی یاهو است.


به گزارش شارا، به نقل از رویترز، گروه نشریه تایم آمریکا به دنبال گسترش حضور خود در دنیای دیجیتال است.

اهداف تایم در زمینه پیدا کردن یک شریک برای گرفتن کمک در زمینه تامین مالی این قرار‌داد احتمالی نشان‌دهنده منابع مالی محدود این شرکت است.

ارزش تجارت اینترنتی یاهو چندین میلیارد دلار بیش از سرمایه 1.6 میلیارد دلاری تایم در بازار برآورد می‌شود.

به گفته منابع آگاه،‌ گروه تایم اخیرا قبل از امضای یک توافق عدم افشا با یاهو که پیشنهاد‌دهندگان را در روند فروش از ارتباط با یکدیگر منع می‌کند، مذاکراتی را با شرکتهای خریدار انجام داده است.

این در حالی است که تایم امیدوار است یاهو پس از ثبت پیشنهادات در دور اول مزایده که قرار است 11 آوریل انجام شود، به پیشنهاددهندگان اجازه دهد با یکدیگر شریک شوند.

تایم هنوز شرکت خصوصی شریک خود را انتخاب نکرده است.

بسیاری از شرکت‌های سرمایه‌دار خصوصی در حال بررسی پیشنهاد خود برای دارایی‌های اینترنتی یاهو از جمله گروه بلک‌استور KKR، تی پی جی کپیتال LP، آپاکس پارتنرز LLP، واربورگ پینکاس LLC، بین کپیتال LLC و هلمان& فریدمن LLC هستند.

منابع آگاه می‌گویند: ساختار قرارداد احتمالی که تایم و حامیان مالی سرمایه‌گذاری‌اش در حال بررسی آن یک معامله موسوم به "ریورس موریس تراست" است. این ساختار احتمالا به یاهو اجازه خواهد داد دارایی‌های خود را به صورت معاف از مالیات به فروش برساند.

سخنگوی یاهو، گروه تایم و شرکت‌های خصوصی سرمایه‌گذاری از اظهارنظر در این خصوص خودداری کرده‌اند.

از زمانیکه شرکت تایم در سال 2014 از شرکت مادر "تایم وارنر" جدا شد، جو ریپ مدیرعامل این شرکت درباره سرمایه‌گذاری درباره تجارت و توسعه این شرکت فراتر از بحث چاپ و نشر صحبت‌های زیادی کرده است.

این شرکت مستقر در نیویورک که نشریاتش شامل پیپل و اسپورتز ایلوستریتد و مجله معروف تایم هستند در ماه‌های اخیر به دنبال حضور در دنیای دیجیتال بوده است.

گروه تایم در ماه فوریه شرکت بازاریابی "واینت تکنولوژی" مستقر در نیویورک را که مالک شبکه اجتماعی نوپا "مای‌اسپیس" است، خریداری کرد. این شرکت همچنین در پاییز گذشته وبسایت هلوگیگلز را که در زمینه سبک و سیاق زندگی فعالیت می‌کند خریداری کرد.

یاهو با فشار روزافزون از جانب سهامداران و سرمایه‌گذاران برای فروش کسب و کار اصلی خود شده است.

تحلیلگران معتقدند، شرکت مخابراتی بزرگ وریزون که سال گذشته AOL را به قیمت 4.4 میلیارد دلار خریداری کرد، محتمل‌ترین کاندیدا برای خرید تجارت اینترنتی یاهو می‌دانند.

درآمد سالانه تایم سال گذشته با پنج درصد کاهش به 3.1 میلیارد دلار کاهش یافت و درآمد این شرکت از راه تبلیغات و نشریات با 10 درصد کاهش به 1.32 میلیارد دلار رسید، اما درآمد تبلیغات دیجیتال این شرکت با 11 درصد افزایش سال گذشته به 221 میلیون دلار رسید.
منبع: ایسنا

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد