درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 03:59   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22287صفحه نخست » شنبه، 14 فروردین 1395 - 10:43
هیاهو پیش از اعمال تغییرات جدید در اینستاگرام
ارائه اطلاعات نادرست به کاربران می‌تواند نتایج نامطلوبی را در شبکه‌های اجتماعی برجا بگذارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ارائه اطلاعات نادرست به کاربران می‌تواند نتایج نامطلوبی را در شبکه‌های اجتماعی برجا بگذارد. این نتایج، به‌ویژه در مواردی که کاربران تصور می‌کنند باید اقدامی فوری در جهت حفاظت از اطلاعات و محتویات حساب کاربری خود به عمل آورند، بیشتر نمود پیدا می‌کند. به‌عنوان مثال می‌توان به اینستاگرام اشاره کرد که چند هفته پیش اعلام کرده بود برنامه‌هایی را به‌منظور تغییر نمایش محتویات براساس محبوبیت مطالب در دستور کار قرار داده است. خبری که در ادامه راه با نگرانی و اضطراب کاربران در خصوص تاثیرات احتمالی این تغییرات روی تجربه آنها در بهره‌گیری از این شبکه اجتماعی همراه شد. این در حالی است که تولیدکنندگان اصلی محتوا در این شبکه اجتماعی و به پیروی از آنها، برخی دیگر از کاربران نیز از هم‌اکنون پیام‌هایی را در صفحه خود قرارداده‌اند که از دنبال‌کنندگان خود می‌خواهد تنظیمات مربوط به دریافت هشدار در خصوص انتشار پست‌های جدید را فعال کنند. اگرچه ممکن است نمایش جدید فیدها برای تعداد محدودی از کاربران (به‌صورت آزمایشی) فعال شده باشد، اما برخلاف شایعاتی که اعلام کرده‌اند این قابلیت فعال شده یا به‌زودی و ظرف چند روز آتی فعال خواهد شد، اینستاگرام پیغامی را با مضمون «در حال حاضر هیچ تغییری روی فیدهای شما صورت نگرفته» منتشر و تاکید کرده فرآیند اجرایی شدن این تغییرات، در معرفی رسمی به اطلاع کاربران خواهد رسید.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3730

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد