درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 18:46   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22269صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیجمعه، 13 فروردین 1395 - 17:02
۵ مهم‌ترین افسوس آدم‌ها در بستر مرگ
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برونی وار سال‌های زیادی متخصص مراقبت‌های تسکینی بود. برای کسانی‌ که نمی‌دانند باید بگویم این‌‌ها انسان‌های شگفت‌آوری هستند که در درمان و مراقبت از افرادی که تشخیص بیماری‌شان دشوار است، متخصص هستند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برونی وار سال‌های زیادی متخصص مراقبت‌های تسکینی بود. برای کسانی‌ که نمی‌دانند باید بگویم این‌‌ها انسان‌های شگفت‌آوری هستند که در درمان و مراقبت از افرادی که تشخیص بیماری‌شان دشوار است، متخصص هستند. بیش‌تر بیماران‌شان در هنگام مراقبت‌شان فوت می کنند. ازآن‌جا که خانمِ وار آن‌ها را در ۱۲ هفته قبل از فوت‌شان می‌دید، لازم دید آن لحظات را به اشتراک بگذارد. خانمِ وار حسرت‌ها و افسوس‌هایی را مطرح می‌کند که در بین بیمارانش پربسامد بودند. او به خلاصه‌ای از این تجربه‌ها می‌پردازد.

  

" هنگامی‌که مردم با فناپذیری روبه‌رو می‌شوند، خیلی زیاد رشد می‌کنند. و من یاد گرفتم که هیچ وقت قابلیت رشد کسی را دستِ کم نگیرم. بعضی تغییرات قابل‌توجه بودند. همانطور که انتظار می‌رفت، هرکدام از آن‌ها هیجانات مختلف، انکار، ترس، خشم، ندامت، انکار بیش‌تر و در نهایت پذیرفتن حقیقت را تجربه کردند. هر بیماری آرامش‌‌اش را قبل از رفتن از این دنیا یافت، تک‌تک آن-ها"

 

من از وب سایتِ وار نکاتی را دریافت کردم و با درکم از اطلاعاتِ به‌اشتراک گذاشته‌شده پیش رفتم.

 

'ای‌کاش جرأت داشتم مطابق ارزش‌های خودم زندگی می‌کردم، نه آن‌چه دیگران از من از انتظار داشتند'

این افسوس پربسامدترین و قابل‌درک‌ترین افسوس بود. کسانی‌که با مرگ روبه‌رو می‌شوند به این‌که عمیقا واقعیت‌ها را درک می‌کنند معروف هستند. بیش‌تر آن‌ها می‌دانند چه‌قدر از رویاهای‌شان دست کشیدند و آن‌ها را ناتمام باقی گذاشتند. وار خاطر نشان می‌کند که، 'بیش‌تر مردم حتی نیمی از رویاهای‌شان را محقق نکرده بودند و باید با دانستن این‌که علت این امر انتخاب‌هایی است که آن‌ها کرده بودند یا نکرده بودند، دار فانی را وداع می‌گفتند.'

به خودتان بی‌حرمتی نکنید یا خودتان را از عشقی که سزاوارش هستید محروم نکنید. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می‌گذارید ترس شما را عقب بیاندازد، جزو افرادی خواهید بود که به‌خاطر انتخاب‌هایی که کرده‌اید به سختی خودتان را می‌بخشید.

 

'ای‌کاش آنقدر سخت کار نمی‌کردم'

"این افسوس تمام بیماران مردی بود که من پرستارشان بودم. آن‌ها جوانی فرزندان‌شان و همراهی شریک زنگی‌شان را ندیدند. زنان هم از این افسوس صحبت می‌کردند. اما از آن‌جا که بیشتر آن‌ها از نسلِ قدیمی‌تر بودند، بسیاری از بیمارانِ زن نان آور خانواده نبودند. تمام مردانی که من پرستارشان بودم از این‌که بیشتر زندگی‌شان را به کار زیاد مشغول بودند، عمیقا اظهار پشیمانی می-کردند."

 

خلاصه این‌که در زندگی چیزهایی وجود دارد که از پول مهم‌تر است. زندگی‌تان را طوری طراحی کنید که افراد یا رویدادهایی را که برای‌تان مهم است، در بر گیرد. آیا شما سعی دارید به خاطر بسپارید و به نان تستی که درست کردید یا تعطیلات تابستانی که با دوستان و خانواده‌تان سپری کردید، افتخار کنید؟ کارها همیشه با بزرگ کردن حس غرورم به من اطمینان خاطر می‌دهند. ببینید شما به چند میز می‌توانید سرویس بدهید. به تمام خاک‌هایی که بیل می‌زنید نگاه کنید. آیا باز هم این همان چیزی است که شما با علاقه به خاطر می‌سپارید؟ ما به پول نیاز داریم تا وارد بازی پیچیده‌ی جامعه شویم، اما آن را به صورت بازی حفظ کنید و نگذارید بر شما مسلط شود.

 

'ای‌کاش من جرأت ابراز احساسات‌ام را داشتم'

وار اشاره می‌کند،

'بیش‌تر مردم احساسات‌شان را سرکوب کردند تا با دیگران در صلح و سازش باشند. در نتیجه، آن‌ها برای وجود متوسط سازش کردند و هیچ وقت به آن چیز که واقعا قابلیتِ شدن‌اش را دارند، تبدیل نشدند. در نتیجه بیش‌تر آن‌ها مبتلا به بیماری‌هایی بودند که با تلخی و رنجش مرتبط بودند.'

 

همه‌ی ما آدم‌های اطراف‌مان را امتحان می‌کنیم و با آن‌ها سازش می‌کنیم. بین سازش و تسلیم تفاوت وجود دارد. شادمانی کسی لازم نیست به بهای خوشی دیگری به وجود بیاید. هر کسی که می‌خواهم زندگی‌ام را با او شریک شوم حتی هیچ وقت این را از من نمی‌خواهد. اگر می‌دانستم که دوستانم داشتند برای شادمانی من بهای شخصی می‌پرداختند، به شدت ناراحت می‌شدم. پس من صادقانه با افراد زندگی‌ام ارتباط برقرار می‌کنم تا با هم بتوانیم شادمانی و رشد شخصی را به حداکثر برسانیم. دیگر برای چیزی که بهتر است آزاد باشد، بهایی نپردازید.

 

'ای‌کاش ارتباط با دوستان‌ام را حفظ می‌کردم'

خلاصه‌ا‌ی از احساساتِ بیماران خانم وار مرا به گریه انداخت،

آن‌ها اغلب مزیت‌های کامل دوست قدیمی را تا هفته‌های آخر عمرشان به درستی درک نمی‌کنند و همیشه گشتن به دنبال آن‌ها ممکن نیست. بیش‌تر آن‌ها به قدری درگیر زندگی‌شان شدند که گذاشتند دوستی‌های طلایی‌شان در طول سال‌ها از بین برود. افسوس‌های عمیق بسیاری درباره‌ی اختصاص ندادن وقت و تلاش به دوستی‌هایی که سزاوارش بودند، وجود داشت. همه در روزهای آخر عمرشان دوستان‌شان را از دست می‌دهند.

 

این درک مرا بیش‌تر از آن ۵ افسوس دیگر ناراحت کرد. برای کسانی‌که در شرفِ مرگ هستند، فکر کردن به این‌که هیچکس به آن‌ها فکر نمی‌کند و یادی از آن‌ها نمی‌کند باعث می‌شود آن‌ها از درون‌ سرد شوند. خوب رفتار کردن با دوستان نکته‌ی اخلاقی این داستان است. حتی در ابراز احساسات به کسانی‌که عاشق‌شان هستید تأمل نکنید. آن‌ها بیش‌تر از همیشه از این کار تقدیر می‌کنند.

 

حفظ ارتباط با دوستان در این روزها چه سخت است. حتی اگر یک یادداشت کوچک باشد یا یک سلام، آن را بفرستید. آن پیام اهداف قوی را انتقال می‌دهد که همراه دریافت‌کننده باقی خواهد ماند.

 

'ای کاش به خودم اجازه می‌دادم شادتر باشم

این افسوس به طور شگفت‌انگیزی رایج است. بسیاری از مردم تا آخر هم درک نکردند که شادمانی یک انتخاب است. آن‌ها گرفتار الگوها و عادات قدیمی شدند. خانم وار بیان می‌کند، 'این به اصطلاح آسایشِ حاصل از آشنایی هیجانات‌شان و زندگی‌های جسمانی‌شان را فرا گرفته است. ترس از تغییر آن‌ها را وادار کردکه به دیگران و به خودشان وانمود کنند که راضی هستند. وقتی عمیق‌تر می‌شویم، می‌بینیم که آن‌ها آرزو دارند خوب بخندند و دوباره در زندگی‌شان حماقت کنند.'

 

این من را پر از انرژی کرد. من به خوشحالی به عنوان هدفی نگاه می‌کنم و تا زمانی‌که شما برای رسیدن به آن تلاش می‌کنید، نمی‌توانید بازنده شوید. هیج خوشحالی 'نامحدودی' که همیشه به دنبال‌اش هستیم وجود ندارد، فقط احساسات هستند که می‌توانیم با کسانی که دوست‌شان داریم، به اشتراک بگذاریم. ما درگیر ایده‌ی 'دنیای کامل' می‌شویم. هنگامی‌که آن معیارهای ناممکن نمی-توانند محقق شوند، ما با چیزهایی راضی می‌شویم که خیلی متفاوت‌تر از آن‌‌ چه سزاوارش هستیم، هستند. به تلاش ادامه دهید. به جنگیدن ادامه دهید. از همه مهم‌تر به عشق ورزیدن ادامه دهید.

 

ترجمه: تحریریه نشریه بازده

منبع- اسپیریت ساینس

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد