درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 05:59   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22251صفحه نخست » چهارشنبه، 11 فروردین 1395 - 15:03
ترامپ حمله رئیس ستاد انتخاباتی خود به یک خبرنگار زن را قابل دفاع دانست
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ترامپ گفته است اجازه نخواهد داد به خاطر محکومیت قضایی، زندگی لواندووسکی (چپ) تباه شود.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ترامپ گفته است اجازه نخواهد داد به خاطر محکومیت قضایی، زندگی لواندووسکی (چپ) تباه شود.

 

دونالد ترامپ، از داوطلبان نامزدی حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفته است که از کوری لواندووسکی، رئیس ستاد انتخاباتی خود در برابر اتهام ضرب و جرح یک خبرنگار زن حمایت خواهد کرد.


پلیس فلوریدا دیروز سه شنبه ۲۹ مارس اعلام کرد که با مشاهده فیلم ویدیوئی مربوط به واقعه حمله رئیس ستاد دونالد ترامپ به خبرنگاری به نام میشل فیلدز، تصمیم گرفته است که کوری لواندووسکی، ۴۲ ساله را برای حضور در دادگاه احضار کند. در صورت اثبات اتهام، آقای لواندووسکی با مجازات حداکثر یک سال حبس مواجه خواهد شد.

در پی صدور احضاریه پلیس، ترامپ که برای حضور در رای‌گیری مقدماتی ایالت ویسکانسین با هواپیما عازم آن ایالت بود، به خبرنگارانی که او را همراهی می‌کردند گفت که در هر حال، از رئیس ستاد انتخاباتی خود حمایت خواهد کرد.

وی اظهارات میشل فیلدز در مورد برخورد کوری لواندووسکی با او را زیر سئوال برد و با اشاره به آثار ضرب و جرح روی بدن خانم فیلدز، گفت: "شما از کجا می‌دانید که این علایم قبلا آنجا نبوده است؟" دونالد ترامپ در اشاره به احتمال برخورد قضایی با رئیس ستاد انتخاباتی خود گفت: "من نمی‌گذارم زندگی یک نفر به همین سادگی تباه شود و به نظر من، هیچ هیئت منصفه‌ای به خاطر صحنه‌ای که دیدید یک نفر را محکوم نمی‌کند و زندگی او را به باد نمی‌دهد."

به گفته پلیس فلوریدا، فیلم ویدیوئی که از دوربین‌های نصب شده در یک ساختمان متعلق به ترامپ به دست آمده، نشان می‌دهد که هنگامی که مشیل فیلدز می خواهد از ترامپ سئوالی بپرسد، کوری لواندووسکی او را می‌گیرد و با خشونت به عقب می‌کشد. این واقعه روز ۸ مارس رخ داد. دونالد ترامپ گفته است که اطمینان کامل دارد رئیس ستاد انتخاباتی او تبرئه خواهد شد.


دوربین مدابسته درگیری رئیس ستاد انتخاباتی ترامپ و خبرنگار زن را ضبط کرده استپس از انتشار خبر احضار کوری لواندووسکی، ترامپ اساسا منکر این حادثه شده و گفته بود که این لواندووسکی نبود که فیلدز را گرفت و کشید بلکه وقتی که میشل فیلدز می‌خواست خود او را بگیرد و سئوالی کند، لواندووسکی راه او را سد کرد. با این همه، ساعاتی بعد دونالد ترامپ در یک سخنرانی انتخاباتی گفت که "شاید کمی به او دست زد، اما من چیزی ندیدم، بیشتر به نظر می‌رسد که می‌خواست خبرنگار را از من دور کند".

ترامپ همچنین خانم فیلدز را به عوض کردن روایت خود از ماجرا متهم کرد.


در پاسخ به این اظهارات، میشل فیلدز در یک پیام توئیتری نوشت: "شرح من از واقعه عوض نشده! جدی می‌گویم، دروغ بس است."

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

مشخص نیست که واقعه برخورد رئیس ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ با یک خبرنگار زن بر روند مبارزات انتخاباتی او چه تاثیری خواهد گذاشت. از یک طرف، در گذشته آنچه که از نظر ناظران و رسانه‌ها اشتباهات مهلک دونالد ترامپ در کسب حمایت طرفدارانش محسوب می‌شد بر این حمایت تاثیر چندانی نگذاشته است و گاه حتی به نظر می‌رسد که آن را افزایش داده است. از سوی دیگر، مخالفان ترامپ می‌توانند این حادثه را نمونه‌ای دیگر از ترویج فرهنگ خشونت توسط او قلمداد کنند که نه تنها به عنوان بخشی از سیاست‌های خود ارائه داده بلکه حتی در جریان تجمع‌های انتخاباتی هم تشویق کرده است.


نامزدهای حزب جمهوریخواه- ترامپ (دوم از چپ) تعهد حمایت از نامزد پیروز را لغو کرد و کروز (دوم از راست) نیز حمایت بی چون و چرای خود را ناممکن دانسته است . علاوه بر این، رویکرد کلی دونالد ترامپ نسبت به مسایل اجتماعی باعث شده است که به مخالفت با برابری و پیشرفت زنان متهم شود و احتمالا منتقدان او خواهند گفت که حمله کوری لواندووسکی نشانه بی‌اعتنایی و ناچیز شمردن زنان در میان هواداران و نزدیکان ترامپ است.


تردید در مورد حمایت از نامزد نهایی
همزمان، اظهارات دونالد ترامپ در یک برنامه شبکه خبری سی‌ان‌ان نشان می‌دهد که احتمالا او دیگر خود را به حمایت از نامزد پیروز حزب در مبارزات انتخاباتی متعهد نمی‌داند.

در ماه سپتامبر سال گذشته، دونالد ترامپ تعهدنامه‌ای را امضا کرد که در آن وعده داده بود از نامزد حزب جمهوریخواه برای انتخابات ریاست جمهوری سال جاری، هر کس که باشد، حمایت و به او کمک خواهد کرد. در آن زمان، برخی از داوطلبان نامزدی حزب جمهوریخواه این نگرانی را ابراز کرده بودند که در صورتی که ترامپ نتواند نامزدی حزب را به دست آورد، ممکن است به عنوان نامزد مستقل وارد مبارزات انتخاباتی شود و طبیعتا، با ایجاد شکاف در میان حامیان جمهوریخواهان، امکان پیروزی این حزب را کاهش دهد.

ترامپ در برنامه شبکه سی‌ان‌ان که شامگاه سه شنبه اجرا شد گفت که کمیته ملی حزب جمهوریخواه "رفتاری بسیار غیرمنصفانه" با او داشته و به همین دلیل هم تعهدنامه ماه سپتامبر خود را پس می‌گیرد. برخی ناظران گفته‌اند که ممکن است دونالد ترامپ با تهدید به ایجاد شکاف در میان جمهوریخواهان، در صدد بوده باعث کاهش انتقاد از خود و حتی جلب حمایت رهبران حزبی شود.

معمولا در انتخابات آمریکا، اگرچه داوطلبان نامزدی احزاب اصلی تا قبل از برگزیده شدن، به شدت با یکدیگر رقابت می‌کنند و گاه از حملات تند به هم نیز خودداری نمی‌ورزند، اما با تعیین نامزد نهایی، معمولا همگی به عنوان اعضای حزب، خود را به طرفداری و دفاع از رقیب سابق خود ملزم می‌دانند.

دونالد ترامپ تنها داوطلب نامزدی حزب جمهوریخواه نیست که موضوع عدم حمایت از نامزد برگزیده حزب را مطرح کرده است. تد کروز، از دیگر داوطلبان نامزدی حزب که چند هفته پیش تاکید کرده بود که از نامزد برگزیده حزب، هر کس که باشد، حمایت خواهد کرد، اخیرا گفته است: "من عادت ندارم از کسی حمایت کنم که همسر و خانواده مرا هدف حمله قرار می‌دهد چون فکر می‌کنم زن و بچه‌های ما باید خط قرمز محسوب شوند". اشاره او به دونالد ترامپ است.

انتخابات مقدماتی هر دو حزب در ایالت ویسکانسین طی چند روز آینده برگزار می شود و دونالد ترامپ در سخنانی در جمع هواداران خود، با وعده پیروزی در این رأی گیری، گفته است که با موفقیت در ویسکانسین، نامزدی نهایی او قطعی است. دیگر داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری از هر دو حزب هم برای مبارزه جهت کسب آرای رأی دهندگان ویسکانسین تلاش می‌کنند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد