درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 5 بهمن 1399 - 22:56   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران

  انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازدید رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان از سازمان دانش آموزی
  بانک رفاه کارگران اعلام کرد: تراکنش های فاقد شناسه شهاب، پذیرش نمی شود
  سال پر ابهام و معجزه روابط‌عمومی برای 6 نشان تجاری
  فرصت‌ها و تهدیدهای ارتباطی کرونا با نگاهی به ارتباطات تصویری
  مدل پنج شاخه‌ای مسوولیت‌پذیری
  سرپرست جدید روابط عمومی شهرداری هندیجان منصوب شد
  برگزاری جشنواره اطلاع رسانی روابط عمومی‌های استان همدان
  روابط عمومی‌ها جریان‌ساز و به‌عنوان قلب تپنده سازمان ها هستند
  درس‌های روابط‌عمومی از ایلان ماسک
  لری کینگ مجری مشهور تلویزیونی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2225صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 9 دی 1391 - 06:44
شفافیت و جلب اعتماد مشتریان
ترجمه: مهدی سریرچی - کارشناسان معتقدند: مشتریان به ‌اندازه کافی از وعده‌های بی‌پایه و ادعاهای تبلیغاتی خسته شده‌اند و دنبال برندی هستند که بتوانند به آن اعتماد کنند.
  

جیم جوزف، کارشناس برندسازی و نویسنده کتاب «اثر تجربه برای کسب و کارهای کوچک» می‌گوید: «در اغلب موارد، محصولات اساسا مشابه هم هستند و منافع منطقی که ارائه می‌دهند کاملا مشابه است. در حقیقت منافع هیجانی هستند که برند را ایجاد می‌کنند و محصول شما را به درون زندگی افراد می‌برند و به خاطر اعتماد به آن برند است که مشتریان دوباره و دوباره به شما مراجعه می‌کنند.»
جیم گریگوری، مدیرعامل شرکت CoreBrand ارائه دهنده خدمات مشاوره برند به شرکت ها در نیویورک و لس آنجلس می‌گوید:« امروزه اعتماد مولفه ای حساس در حسن شهرت برند است. مردم بیشتر تمایل دارند با شرکت‌هایی کار کنند که به آنها اعتماد دارند. به این معنی که «اعتماد» درآمد ایجاد می‌کند و ارزش سرمایه‌گذاری شرکت را افزایش می‌دهد.»
تحقیق انجام شده توسط گروه بازاریابی Concerto نشان داد 83 درصد افراد وقتی که به یک برند اعتماد داشته باشند آن را به دیگران نیز توصیه می‌کنند و از محصولات و خدمات آن برند مرتبا استفاده می‌کنند. 78 درصد معتقد بودند وقتی قصد خرید داشته باشند اول دنبال آن برند می‌گردند و 78 درصد محصولات و خدمات آن برند را حداقل یکبار امتحان می‌کنند.
اعتماد چگونه به دست می‌آید؟ با داستان برند شروع کنید. در برند خود فاکتورهای انسانی بگنجانید تا مصرف‌کنندگان بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. به گفته مارک لاورنس بنیانگذار و مدیرعامل شرکت SpotHero که خدمات رزرو پارکینگ را به صورت آنلاین ارائه می‌دهد: «بسیاری از مردم نسبت به پیدا کردن پارکینگ احساس بدی دارند و ما این شرکت را راه‌اندازی کردیم؛ زیرا ما نیز احساس مشابهی داشتیم و می‌خواستیم آن احساس را به احساسی مثبت تبدیل کنیم» او می‌گوید: «ما برند خود را بر اساس مشکلات شخصی خودمان ساختیم که دیگران نیز مشابه آن مشکل را داشتند.»
هنگامی که ارتباط هیجانی برند شما ایجاد شد اهمیت زیادی دارد که وعده‌هایتان برای طولانی مدت واقعی باقی بمانند تا حس اعتماد را به وجود آورند. جوزف می‌گوید: «وقتی ارتباط هیجانی میان مردم و برند برقرار شود اعتبار باز می‌گردد. معنی آن گفتار صادقانه است، کاری را که می‌گویید انجام دهید، چیزی را که انجام می‌دهید، بیان کنید و درباره خودتان غلو و بزرگنمایی نکنید.»
بخش بزرگی از خدمات لاورنس به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته ارائه می‌شود. «ما می‌خواهیم مشتریانمان احساس آرامش کنند. بنابراین اگر آنها سوالاتی داشته باشند و بخواهند با یک پاسخگوی انسانی صحبت کنند می‌توانند با ما تماس بگیرند» او می‌گوید: «ما این مشغولیت را خیلی جدی بر عهده گرفته‌ایم و خدمات پارکینگ‌های ما به صورت شبانه روزی در اختیار مشتریانمان قرار دارد. ما دریافته ایم که در انجام این کار مشتریان ما از تجربه شان خیلی هیجان زده می‌شوند و برای دوستان دیگرشان نیز آن را تعریف می‌کنند».

منبع: www.entrepreneur.com

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تولید محتوا در فضای مجازی را باید به بخش خصوصی سپرد


  5 روش برای غلبه بر متداول‌ترین موانع داخلی سازمان


  روابط‌عمومی‌ها و نقش بروشور در اطلاع‌رسانی


  لزوم رویکردهای تعاملی و ترغیبی روابط‌عمومی‌ها در نظام بانکی


  درس‌های روابط‌عمومی از ایلان ماسک


  مدل پنج شاخه‌ای مسوولیت‌پذیری


  تهدید گوگل به توقف فعالیت موتور جستجوی خود در استرالیا


  سرپرست جدید روابط عمومی شهرداری هندیجان منصوب شد


  مدیر عامل بانک رفاه کارگران در جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی: روابط عمومی، نقش مهمی در تحقق اهداف سازمانی دارد


  فرصت‌ها و تهدیدهای ارتباطی کرونا با نگاهی به ارتباطات تصویری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد