درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 15:35   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22214صفحه نخست » شنبه، 7 فروردین 1395 - 10:43
خلاقانه ترین کمپین در سال94: در بطری و این هم خیر و برکت؟!
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بطری های پلاستیکی، هیچ وقت موجوداتی دوست داشتنی برای طبیعت نبودند. آنقدر که دور ریختن آنها در تخریب محیط زیست نقش دارد، هیچ چیز دیگری ندارد. هم وجود آنها به عنوان زباله، چهره شهر را زشت و زننده می کند و هم تجزیه شدن آن چندین سال طول می کشد. با این تفاسیر، با جمع آوری آنها که آلیاژ متفاوتی نسبت به خود بطری ها دارند، نه تنها به محیط زیست کمک کرده ایم بلکه یک کار خیر انجام داده ایم.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بطری های پلاستیکی، هیچ وقت موجوداتی دوست داشتنی برای طبیعت نبودند. آنقدر که دور ریختن آنها در تخریب محیط زیست نقش دارد، هیچ چیز دیگری ندارد. هم وجود آنها به عنوان زباله، چهره شهر را زشت و زننده می کند و هم تجزیه شدن آن چندین سال طول می کشد. با این تفاسیر، با جمع آوری آنها که آلیاژ متفاوتی نسبت به خود بطری ها دارند، نه تنها به محیط زیست کمک کرده ایم بلکه یک کار خیر انجام داده ایم.

در آغاز سال 94، کمپینی به منظور بازیافت درهای این بطری ها کلید خورد تا با جمع آوری درهای بطری این ماده قابل بازیافت آسیب کمتری به طبیعت برسانیم. این کمپین که «هستمت» نام دارد و به «بازیافت امید» هم مرسوم است، توسط گروهی از شهروندان عادی که درهای پلاستیکی جمع می کنند، شکل گرفت. آنها این درها را به غرفه های بازیافت شهرداری می فروشند و از درآمد حاصل از آن برای معلولان صندلی چرخ دار می خرند. به همین سادگی!
 

هستمت با این کار، هم کمک بزرگی به محیط زیست کرد و هم کار بزرگی برای آنهایی که نیازمند به ویلچر هستند. هر صدهزار در بطری مساوی یک ویلچر است. درهای بطری ها به دلیل متفاوت بودن فرایند بازیافت شان،کارخانه کمتر به سراغ شان می روند. جدای از این مساله، برای نجات جان حیوانات هم اقدام مهمی رخ داده است، چون به دلیل تنوع رنگ و ابعادشان، حیوانات آنها را می بلعیدند و باعث خفگی شان می شد. حالا با جمع آوری آنها با یک تیر، چند نشان را می توان زد. این طرح اولین بار در تبریز توسط سپیده جلالی، دختر 25 ساله تبریزی انجام شد و با استقبال شدید مردمی مواجه شد و پس از آن سراسر کشور را فرا گرفت.

سپیده جلالی این طرح را در کشور ترکیه دیده بود و آن را در ایران اجرا کرد. در ترکیه صندوق هایی در کوچه و خیابان ها وجود دارد که مردم در آن درهای پلاستیکی را می ریزند و پس از جمع آوری آنها، درآمد بازیافت آن صرف کارهای خیرخواهانه می شود.

در بطری نشان داد هرچقدر هم که کوچک باشد، می تواند گرداننده چرخی باشد! در انزلی پس از همه گیر شدن تب این کمپین، تفاهم نامه ای میان محیط زیست و کمپین هستمت امضا شد. این طرح اگرچه یک طرح مردمی و خودجوش است اما نیازمند حمایت مسئولان برای ارائه خدمات هرچه بهتر است. در سراسر کشور مکان هایی وجود دارد که این درها را از مردم تحویل می گیرند؛ آنها را به کارخانه های بازیافت می فروشند و درآمد حاصل از آن را صرف خرید ویلچر برای بیماران نیازمند می کنند.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد