درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 08:05   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22061صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 19 اسفند 1394 - 16:18
هشتمین نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
هنوز یک روز از انتشار نظر سنجی، تحقیق، بررسی و عملکرد روابط عمومی های شرکت های وارداتی خودرو در زمینه ارتباط با رسانه ها نگذشته بود که شاهد برخوردهای متفاوت این شرکت ها و در کل خودروسازان بودیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هشتمین نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ها و سازمان های با حضور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این وزارت برگزار شد.


 به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ دکتر فرنقی زاد، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در هشتمین نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ها و سازمان های وابسته اظهار کرد: حوزه ارتباطات یک حوزه تخصصی است و رسانه ها برای آشنایی بیشتر مردم با این حوزه و مفاهیم تخصصی نقش موثر دارند و در این عرصه باید تلاش بیشتری انجام دهند.


وی بر ضرورت تعامل و ارتباط دو طرفه، میان رسانه و روابط عمومی ها تاکید کرد و همچنین توضیح داد: تا به امروز اطلاع رسانی در حوزه ارتباطات به خوبی انجام شده است اما با توجه به پیشرفت های به روز در این حوزه مردم باید آگاهی بیشتری را کسب کنند.


دکتر فرنقی زاد همچنین خبرداد: با توجه به دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال آینده هر سه ماه یک بار ارزیابی کلی و جزئی از عملکرد روابط عمومی سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه وزارت ارائه خواهد شد که این امر به روند رو به روشد حوزه ارتباطات کمک بسزایی خواهد کرد.


وی با اشاره به لزوم افزایش اعتماد مردم به ابزارها و شبکه های اجتماعی داخلی تأکید کرد:  در این شرایط فعلی نقش اطلاع رسانی در رسانه ها و ایجاد آگاهی و اطمینان به مردم و جامعه حیاتی است.


در این جلسه، خبرنگاران به تبادل افکار با روابط عمومی وزارت پرداختند و مقرر شد تا برگزاری کارگاه های آموزشی خبرنگاران در سطح تخصصی برگزار شود، همچنین خبرنگاران بر لزوم هماهنگی بیشتر روابط عمومی ها با مدیران و کارشناسان جهت انجام مصاحبه و تولید محتوی خبری تأکید کردند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد