درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 10:25   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21973صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 15 اسفند 1394 - 08:32
ترول های توییتر و روابط عمومی
نوشته شده توسط: Jason Tannahill - توئیتر می تواند یک ابزار روابط عمومی باور نکردنی و بسیار کارآمد باشد، و پیام مربوط به محصولات، حوادث، شرکت ها، افراد مشهور، و هر چیز دیگری که تصور نمائید می تواند یک چیز خاص در توییتر باشد، را برساند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- توئیتر می تواند یک ابزار روابط عمومی باور نکردنی و بسیار کارآمد باشد، و پیام مربوط به محصولات، حوادث، شرکت ها، افراد مشهور، و هر چیز دیگری که تصور نمائید می تواند یک چیز خاص در توییتر باشد، را برساند. در واقع، توییتر یکی از معدود مکان هایی است که در آن شما به راحتی می توانید با یک گروه از روزنامه نگاران، یا وبلاگ نویسان، و با هشتگ هایی مانند HARO#، #journoresearch و bloggerresearch#، تماس حاصل نمائید. شما همچنین می توانید از سایت هایی برای تعیین اکانت های توییتر نویسندگان خاص استفاده کنید و از طریق توییتر با آن ها به طور مستقیم تماس حاصل نمائید.


متاسفانه، هر زمان که شما چیزی به دست می آورید که شگفت انگیز است، به نظر می رسد یک موضوع به همان اندازه منفی برای مقابله با آن نیز بوجود می آید – که می توان آن را نمونه دیگری از تعادل زندگی دانست .... برای کسانی که از توییتر استفاده می کنند، احتمالا نیازی نیست کسی به شما در مورد مسئله منفی آن چیزی بگوید .... ترول ها!


با گذشت زمان، توییتر به خاطر هجوم انبوهی از ترول هایی که ابدا صبور نبوده و هدف شان فاش نمودن و فریاد زدن شرم‌آور ترین کامنت ها، و یا زمزمه آنها به شکلی فوق العاده نفرت انگیز می باشد، بسیار شهرت بدی پیدا کرده است. آنها از زبانی متضاد با شوونات استفاده می کنند، زبان تنفر از آن ها فوران می کند، مزاحمت های اینترنتی ایجاد می کنند، و حتی اگر کسی را با دیدگاه های متفاوت ببینند به سادگی او را تهدید به مرگ می کنند.


بیشتر آن ها بدون شغل هستند، که دلیل آن اعمال فشار و بدعت‌گذاری های آن ها می باشد که اغلب منجر به اخراج آن ها می شود.


اگر شما یک حساب کاربری در توئیتر دارید، مراقب باشید چه می گوئید، چگونه آن را بیان می کنید، و در مورد چه چیزهایی شوخی می کنید. همواره به یاد داشته باشید، کسانی وجود دارند که از فرصت ها برای نشان دادن دندان ترول خود، قبل از فرو رفتن دائمی‌شان به داخل کامنت های افشاء نشده لذت مخربی می برند.


در زمان های مختلف، توئیتر و مدیر اجرایی آن وعده داده اند که قصد دارند به مشکلات ترول ها به طور جدی توجه نموده، و آن را سرکوب کنند، اما تاکنون، با وجود آنچه که آنها گفته اند، هیچ چیز تغییر نکرده است. در اینجا سیاست فعلی آن ها آمده است:
ما تمام محتوای گزارش شده بر خلاف قوانین مان را بررسی می نمائیم، و سوء استعمال های هدفمند و تهدیدات در این زمینه را ممنوع می کنیم.


تا زمانی که توییتر واقعا پیگیری وعده های خود برای اقدام علیه ترول ها را انجام دهد، هر چیزی که شما به صورت آنلاین بیان می نمائید را چندین بار بررسی کنید، حتی در آن زمان هم، برای رویارویی با ارتشی در حال پیشرفت از انبوه ترول ها آماده باشید.


اما برای سایر پلت فرم ها و سایت های رسانه ای که به دنبال راهی برای مقابله با ترول ها هستند، ما آنچه آریانا هافینگتون تصمیم به انجام آن در Huffington Post گرفت را دوست داریم – که در آن ضروری بود که به افراد بیش از این اجازه گذاشتن کامنت های ناشناس داده نشود. تقریبا یک شبه مسئله ترول های آن ها ناپدید شد. او گفت: "آزادی بیان به افرادی داده می شود که در برابر آن چه که می گویند می ایستند و آن هایی که در پشت گمنامی خود (یعنی فاش نشدن نامشان) پنهان نمی شوند."

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد