درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:52   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21902صفحه نخست » دوشنبه، 10 اسفند 1394 - 08:24
تبادل روزانه ۲۰۰ میلیون پیامک انتخاباتی در فضای مجازی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در ایام انتخابات به‌طور متوسط روزانه ۲۰۰ میلیون پیامک در فضای مجازی برای اطلاع‌رسانی انتخاباتی مبادله شد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در ایام انتخابات به‌طور متوسط روزانه ۲۰۰ میلیون پیامک در فضای مجازی برای اطلاع‌رسانی انتخاباتی مبادله شد.

 

محمود واعظی روز گذشته در مراسم اختتامیه پنجمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نقش فضای مجازی در انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان گفت: علاوه بر اطلاع‌رسانی و آگاه کردن مردم، فضای مجازی باعث صرفه‌جویی در کاهش استفاده از کاغذ و نیز سایر امکانات کشور بود.

واعظی با اشاره به اینکه در روز رای‌گیری نیز بسیاری از افراد از طریق موبایل خود، لیست نامزدها را انتخاب کرده و رای می‌دادند، اضافه کرد: در این دوره از برگزاری انتخابات، به گفته مسوولان امنیت بیشتری برقرار شد و تخلفات به مراتب کمتر از گذشته بود. اگرچه تمام قوانینی که برای رسانه‌های معمولی کشور حاکم بود، در فضای مجازی نیز حاکم شد.

 

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه فضای مجازی جای درگیری‌های لفظی خیابانی را برای طرفداران کاندیداهای مختلف پر کرد، گفت: اختلافات و اظهارنظرهای مردم نسبت به کاندیداهای خودشان در فضای مجازی صورت گرفت و این موضوع باعث شد کمتر شاهد درگیری‌ها و اختلافات علنی باشیم.

 

وی با تاکید بر اینکه مسوولان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نباید نگاه قیم‌مآبانه نسبت به خدماتی که به مردم می‌دهند داشته باشند، گفت: تمام بنگاه‌های ارتباطی و اپراتورهای ارتباطی باید نسبت به کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهند در فضای مجازی مسوول باشند و جایزه ملی کیفیت ارتباطات می‌تواند تاثیر مثبتی در ارزیابی این شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی داشته باشد./ خبرگزاری مهر
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد