درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 13:54   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21896صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 10 اسفند 1394 - 10:08
نوآوری، تنوّع و رشد بازار
تحقیقات ما نشان می‌دهد شرکت‌هایی که دارای نیروی کار چندفرهنگی هستند وسایلی برای رشد نوآوری و حفظ آن در این حالت در اختیار دارند. سرّ موفّقیت آنها در وفور خلّاقیت نیست، گو این که خلّاقیت نقش مؤثّر دارد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سیلویا آن هیولت، ملیندا مارشال، و لارا شربین همراه با تارا گانسال‌وس
برنده شدن در بازارگاه جهانی چگونه حاصل می‌شود؟ برای تقریباً تمامی شرکت‌ها، در هر بخشی که باشند، توان رقابت و رشد بازار بستگی به نوآوری دارد. به دست آوردن سهم بازار و توسعه جهت ورود به مدار بازارهای جدید جهت جذب مشتریان یا ارباب رجوع تازه با شناسایی نیازهای برآورده نشده و تولید محصولات، خدمات و سیستم‌های جدید برای تأمین نیازهای مزبور میسر است. بهره‌وری بیشتر ممکن است عایدات را تقویت کند، اما در اقتصاد امورز جهانی که به شدت رقابتی است، رشته نوآوری‌ها است که محرک و حافظ رشد است.


در تحلیل نهایی، تحقیقات ما نشان می‌دهد شرکت‌هایی که دارای نیروی کار چندفرهنگی هستند وسایلی برای رشد نوآوری و حفظ آن در این حالت در اختیار دارند. موفقیت آنها در وفور خلاقیت نیست، گو این که خلاقیت نقش مؤثر دارد. نبوغ به تنهایی نیست، اگرچه نبوغ هرگز تأثیر منفی ندارد. بلکه، ظرفیت نوآوری در نیروی کار ذاتاً متنوع است که رهبران به تفاوت اهمیت می‎ دهند، برای هر رأی و نظری ارزش قائل می‌شوند، و اختلال را به جای آن که سرکوب کنند مدیریت می‌کنند. اگر نوآوری جام مقدس باشد، در این صورت تنوع باید جستجوی بی‌امان شرکت باشد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد