درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 04:45   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21852صفحه نخست » شنبه، 8 اسفند 1394 - 10:57
آگهی امروز: بیماری‌های کمیاب
سلما رفیعی
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مردی در دل جنگل شبیه یک گرگ به درختان می‌نگرد. صدایش را می‌شنویم: فرض کنید که من یک گرگ بودم. در کنار دریا او را شبیه یک سیل دریایی دراز کشیده درساحل می‌بینیم. مرد می‌گوید فرض کنید که من یک سیل دریایی بودم. او را در گوشه و کنار طبیعت در حالی که خودش را حیوانات دیگر می‌نامد، می‌بینیم. سپس به حیوانات کمیاب‌تر می‌رسد. مرد می‌گوید که حیوان بودن و حیوان کمیاب بودن بسیار مهم است. . . اما من تنها یک مرد هستم با یک بیماری کمیاب و شبیه من بودن با یک بیماری کمیاب معنای نادیده انگاشته شدن می‌دهد.

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

تیزر متعلق به سازمانی است که در جست‌وجوی شناخت بیماری‌های کمیاب و برطرف کردن آنهاست. تیزر بیان می‌کند که آنها مراقب بیماری‌هایی هستند که کمتر از آنها مراقبت می‌شود. انتخاب ایده به‌جای سرکشی در بیمارستان‌ها و دیدن آدم‌های بیمار صورت گرفته است و از مقایسه‌ای استعاری با حیوانات کمیاب در طبیعت، برای نشان دادن کمیاب بودن بیماری و در ضمن بیان این مسئله استفاده کرده است که حیوان کمیابی بودن بسیار مهم است اما بیماری کمیابی داشتن خیلی مهم نیست.

 

این البته بی‌شک تاکید بر این مسئله نیست که حیوانات اکنون مهم‌تر از انسان‌ها هستند اما بیان این امر است که هر مسئله کمیاب و نادری مورد توجه است.بیماری‌های کمیاب نه، هدف بیان این مسئله است که هر امر کمیاب نمایشی و سرمایه‌سازی ممکن است مورد توجه باشد اما یک بیماری که برعکس نیاز به حمایت دارد مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرد.

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

پیام تیزر جهت این است که به این بیماری‌ها کم توجهی نشود.البته سازندگان همان‌ها هستند که می‌خواهند حمایت کنند و چنین ایده‌پردازی‌ای در جهت آن است. تکنیک و فضا‌سازی زیبا و با فضاهایی از دل جنگل و بکر است.دوربین همگام با حرکت مرد در دل طبیعت پیش می‌آید و پیام کلی تیزر را که حمایت از بیماری‌های کمیاب است به عالی‌ترین وجه می‌رساند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد