درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 14:41   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2184صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 4 دی 1391 - 05:57
روابط عمومی های نفت قابلیت های علمی پژوهشگاه را معرفی کنند
  

 

شارا: پژوهشگاه به عنوان یک مرکز پویا و علمی باعث تحولات فراوان در حوزه صنعت نفت شده است و تمام متخصصان و کارشناسان روابط عمومی باید تلاش کنند تا این مرکز بزرگ و موثر را به عموم مردم بشناسانند.

به گزارش شارا، منوچهر خندان، رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران،‌ در نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت نفت با بیان این مطلب اظهار داشت: رسالت پژوهشگاه‌ ‌تجاری سازی دانش وتبدیل فناوری به ثروت است و در شرایط کنونی که دشمنان با اعمال محدودیت‌های متعدد مانع دستیابی کشورمان به فن آوری های صنعت نفت می شوند، تا شاهرگ اقتصاد کشور با مشکل مواجه شود، لزوم توجه بیشتر به نهادهای تحقیقاتی و پژوهشی مانند پژوهشگاه صنعت نفت برای بومی سازی فناوری های مورد نیاز بیشتر احساس می شود.

وی یکی از دلایل انتخاب پژوهشگاه صنعت نفت را به عنوان میزبان نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت، نقش موثر این مرکز در خلق فناوری های نوین،‌ رفع مشکلات واحد های عملیاتی، ابداع دانش های فنی بومی و همکاری در اجرای طرح های توسعه ای و ملی عنوان کرد.

خندان افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب پس از بازدید اسفند 90 از پژوهشگاه، در اوایل سال 91 در بیاناتشان در حرم شریف رضوی، محققان این مرکز را دارای 5 خصوصیت جوانگرایی، روحیه جهادی، ارتباط مستحکم با صنعت، تبدیل تحریم ها به فرصت ها و اعتماد به نفس بالا توصیف کردند که مایه مباهات پژوهشگاه و صنعت نفت است، کارگزاران روابط عمومی نیز باید موفقیت ها و پیشرفت های گوناگون علمی و پژوهشی این مرکز که در شرایط دشوار تحریم تکیه گاهی برای صنعت نفت کشور بوده به خوبی بازتاب دهند.

رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، روابط عموی را تخصصی حرفه ای بیان کرد و گفت: کارکنان روابط عمومی باید رسانه شناس باشند و درک درستی از نظم دهی و طراحی پیام داشته باشند، یعنی متناسب با نوع مخاطب و پیام از رسانه های گوناگون برای تاثیرگذاری حداکثری بر مخاطب بهره گیرند.

خندان در ادامه با بیان اینکه اطلاع رسانی نامناسب، سردرگمی و شفاف نبودن اطلاعات را در افکار عمومی ایجاد می کند، وظیفه اصلی روابط عمومی ها را اطلاع یابی و سپس اطلاع رسانی و آگاهی دهی عنوان کرد.

رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، روابط عمومی را پل ارتباطی بین مسئولان و جامعه دانست که باید نیازها، خواسته ها و پیشنهاد های افکارعمومی را بگیرد و بر مبنای آنها پژوهش، و راهکارهایی اجرایی ارایه کند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد