درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 6 آبان 1399 - 13:02   

تشریفات کاربردی/ کارت ویزیت-5

  تشریفات کاربردی/ کارت ویزیت-5


ادامه ادامه مطلب یک

آیا شکستن ساختار بوروکراسی ممکن است؟

  آیا شکستن ساختار بوروکراسی ممکن است؟


ادامه ادامه مطلب دو

نخست وزیر پاکستان خواستار حذف مطالب با محتوای اسلام‌هراسی در فیس بوک شد

  نخست وزیر پاکستان خواستار حذف مطالب با محتوای اسلام‌هراسی در فیس بوک شد


ادامه ادامه مطلب سه

پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فراخوان داد

  پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب سخنگوی جدید دانشکده علوم پزشکی لارستان
  طرح ارزیابی عملکرد روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان ایلام، الگوی کشوری می‌شود
  هفت گام اساسی برای حفاظت از عملکرد سازمان
  ایوی لی؛ پدر روابط عمومی
  معرفی کتاب:/ بدون فیلتر؛ روایت دست‌اول از موفقیت اینستاگرام
  سه مسیر برای انتخاب کانال ارتباطی مناسب پیام شما
  انتشار فراخوان دور جدید رتبه‌بندی روزنامه‌ها
  در شش ماهه نخست سال 99 اتفاق افتاد: 63 هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات اعطایی بانک رفاه کارگران به واحدهای تولیدی
  طرح‌ریزی در روابط‌عمومی
  کرونا؛ آزمونی برای رهبری انعطاف‌پذیر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2184صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 4 دی 1391 - 05:57
روابط عمومی های نفت قابلیت های علمی پژوهشگاه را معرفی کنند
  

 

شارا: پژوهشگاه به عنوان یک مرکز پویا و علمی باعث تحولات فراوان در حوزه صنعت نفت شده است و تمام متخصصان و کارشناسان روابط عمومی باید تلاش کنند تا این مرکز بزرگ و موثر را به عموم مردم بشناسانند.

به گزارش شارا، منوچهر خندان، رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران،‌ در نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت نفت با بیان این مطلب اظهار داشت: رسالت پژوهشگاه‌ ‌تجاری سازی دانش وتبدیل فناوری به ثروت است و در شرایط کنونی که دشمنان با اعمال محدودیت‌های متعدد مانع دستیابی کشورمان به فن آوری های صنعت نفت می شوند، تا شاهرگ اقتصاد کشور با مشکل مواجه شود، لزوم توجه بیشتر به نهادهای تحقیقاتی و پژوهشی مانند پژوهشگاه صنعت نفت برای بومی سازی فناوری های مورد نیاز بیشتر احساس می شود.

وی یکی از دلایل انتخاب پژوهشگاه صنعت نفت را به عنوان میزبان نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت، نقش موثر این مرکز در خلق فناوری های نوین،‌ رفع مشکلات واحد های عملیاتی، ابداع دانش های فنی بومی و همکاری در اجرای طرح های توسعه ای و ملی عنوان کرد.

خندان افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب پس از بازدید اسفند 90 از پژوهشگاه، در اوایل سال 91 در بیاناتشان در حرم شریف رضوی، محققان این مرکز را دارای 5 خصوصیت جوانگرایی، روحیه جهادی، ارتباط مستحکم با صنعت، تبدیل تحریم ها به فرصت ها و اعتماد به نفس بالا توصیف کردند که مایه مباهات پژوهشگاه و صنعت نفت است، کارگزاران روابط عمومی نیز باید موفقیت ها و پیشرفت های گوناگون علمی و پژوهشی این مرکز که در شرایط دشوار تحریم تکیه گاهی برای صنعت نفت کشور بوده به خوبی بازتاب دهند.

رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، روابط عموی را تخصصی حرفه ای بیان کرد و گفت: کارکنان روابط عمومی باید رسانه شناس باشند و درک درستی از نظم دهی و طراحی پیام داشته باشند، یعنی متناسب با نوع مخاطب و پیام از رسانه های گوناگون برای تاثیرگذاری حداکثری بر مخاطب بهره گیرند.

خندان در ادامه با بیان اینکه اطلاع رسانی نامناسب، سردرگمی و شفاف نبودن اطلاعات را در افکار عمومی ایجاد می کند، وظیفه اصلی روابط عمومی ها را اطلاع یابی و سپس اطلاع رسانی و آگاهی دهی عنوان کرد.

رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، روابط عمومی را پل ارتباطی بین مسئولان و جامعه دانست که باید نیازها، خواسته ها و پیشنهاد های افکارعمومی را بگیرد و بر مبنای آنها پژوهش، و راهکارهایی اجرایی ارایه کند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تشریفات کاربردی: آداب حضور در مجامع عمومی3


  پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فراخوان داد


  تشریفات کاربردی/ کارت ویزیت-5


  مرگ شاه گوشه‌گیر؛ پدر سامسونگ نوین


  مخاطرات صنعت تبلیغات در پیچ و خم کرونا


  شرکت روابط عمومی مرکوری روابط خود را با ترکیه قطع می کند


  آمازون در صدر برترین تبلیغ‌کنندگان سال


  کرونا و رهبری در مرحله‎ پاسخگویی


  نخست وزیر پاکستان خواستار حذف مطالب با محتوای اسلام‌هراسی در فیس بوک شد


  مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی: تفکر، هسته اصلی سواد رسانه ای است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی