درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 08:15   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21738صفحه نخست » شنبه، 1 اسفند 1394 - 11:11
انتخاب شرکت ‏های سرآمد دیجیتال
اولین کنفرانس تبلیغات دیجیتالی و اولین دوره «نظرسنجی سرآمدی دیجیتال» با تمرکز بر ارزیابی و انتخاب شرکت‏های سرآمد در زمینه توسعه استراتژی و ابزارهای دیجیتال در گروه‏های مختلف کالا و خدمات برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اولین کنفرانس تبلیغات دیجیتالی و اولین دوره «نظرسنجی سرآمدی دیجیتال» با تمرکز بر ارزیابی و انتخاب شرکت‏ های سرآمد در زمینه توسعه استراتژی و ابزارهای دیجیتال در گروه‏ های مختلف کالا و خدمات برگزار شد.

در این رویداد که به همت شرکت فناوران نواندیش ویژن و با حمایت سازمان فناوری اطلاعات ایران، مرکز توسعه فناوری اطلاعات رسانه ‏های دیجیتال، کنفدراسیون صنعت و سایر نهادهای مرتبط در تاریخ 27 بهمن در مرکز همایش‏ه ای بین المللی برج میلاد صورت گرفت، از سوی اساتید برجسته دانشگاه و متخصصان حوزه بازاریابی، تبلیغات و دیجیتال، بر توسعه دانش تبلیغات دیجیتالی هدفمند به منظور پوشش‏دهی به اهداف تبلیغات شرکت‏ ها تاکید شد.

هادی اسدی، رئیس کمیته اجرایی این کنفرانس با اشاره به برخی از محورهای تخصصی کنفرانس از قبیل توسعه استراتژی دیجیتالی کسب‌وکارها، هدفگذاری تبلیغات تجاری، برنامه ‏ریزی موثر رسانه، استراتژی خلاق پیام، بازاریابی محتوایی و مدیریت شهرت سازمان در فضای مجازی، اظهار امیدواری کرد، این کنفرانس بتواند زمینه ‏ای برای ایجاد دانش لازم جهت تصمیم‌گیری مناسب و ورود حرفه ‏ای به فضای دیجیتالی ایجاد کرده و به شرکت‏ ها در توسعه دیجیتالی کسب و کارشان کمک کند. وی هدف برگزاری این کنفرانس را انتقال دانش تخصصی و کاربردی و نیز ارائه تجربیات و نتایج کمپین‏ های موفق دیجیتالی دانست و افزود: در این رویداد تلاش شد تا زمینه‏ ای برای کسب دانش و تجربه برای صاحبان کسب‌وکار و مدیران بازاریابی و تبلیغات فراهم شود. در اختتامیه این کنفرانس طی مراسم باشکوهی، با حضور مدیران و متخصصان حوزه بازاریابی و تبلیغات از شرکت‏های سرآمد دیجیتال که از طریق نظرسنجی گسترده مردمی انتخاب شده بودند، تقدیر و به آنان تندیس سرآمدی دیجیتال اهدا شد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3707

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد