درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 12:18   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21708صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 29 بهمن 1394 - 13:28
تاکید یک مسئول وزارت ورزش و جوانان بر اهمیت جایگاه روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل هماهنگی امور استانها در وزارت ورزش و جوانان گفت: مدیران کل استانی باید جایگاه حقیقی روابط عمومی را درک کنند و برای نقش آن اهمیت قایل شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل هماهنگی امور استانها در وزارت ورزش و جوانان گفت: مدیران کل استانی باید جایگاه حقیقی روابط عمومی را درک کنند و برای نقش آن اهمیت قایل شوند.

به گزارش شارا از ایرنا، ایرج رحمانی دیشب در سمینار مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور در مشهد افزود: خبرنگاران چشم بیدار جامعه هستند و باید شرایطی فراهم شود که آنها در آرامش کاری به فعالیت بپردازند.


وی ادامه داد: اگر مدیرکل می خواهد ارتباطی قوی با کارمندان و ادارات دیگر داشته باشد باید روابط عمومی قوی داشته باشد هر چند که در برخی ادارات روابط عمومی موضوعی تشریفاتی است.


مدیرکل هماهنگی امور استانها در وزارت ورزش و جوانان گفت: مشکلات بسیار زیادی در حوزه اطلاع رسانی وجود دارد لذا باید مدیران روابط عمومی به درستی در حوزه اطلاع رسانی گام بردارند. وی افزود: برای مثال باید با خلاقیت و نوآوری استانهای مختلف به جذب مخاطب برای رسانه های خود بپردازند.


رحمانی ادامه داد: قطعا نحوه فعالیت روابط عمومی نسبت به دهه های گذشته تغییر کرده و امروز این مجموعه ها باید در کنار افکارسنجی در فضای فیزیکی و حقیقی جامعه، فضای مجازی را هم مدیریت کند.


وی گفت: باید از ظرفیت جوانان و سازمانهای مردم نهاد استفاده شود، در چارت جدید اداری با حذف چند پست سازمانی امکان ایجاد اداره روابط عمومی در ادارات کل استانی وجود خواهد داشت که این در راستای چابک سازی و بهره وری از نیروی انسانی است.


مدیرکل هماهنگی امور استانها در وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: مدیران روابط عمومی باید در جلسات پیشنهادات کاربردی ارائه دهند تا جایگاه خود را در بین معاونین مشخص کنند زیرا مدیر روابط عمومی اگر نقشی بیشتر از معاون نداشته باشند قطعا سهمش در موفقیتها کمتر از معاونان نیست.

* واحد ارزیابی و آمار اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی راه اندازی شد
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در این نشست از راه اندازی بخش واحد ارزیابی عملکرد و آمار خبر داد و به تشریح وظایف این بخش پرداخت.


کوروش صبوریان افزود: خراسان رضوی در بسیاری از بخشهای آماری و اطلاعات در کشور رتبه نخست را در اختیار دارد زیرا فعالیتهای بسیار ارشمندی در این استان انجام شده و اطلاع رسانی مناسبی نیز صورت گرفته است.


وی تبلیغات رسانه ای را با مستندسازی متفاوت ذکر و بیان کرد: اگر فعالیتها را به صورت مستند به مسئولان وزارت ورزش و جوانان ارائه ندهیم نمی توانیم در جذب اعتبارات ملی موفق عمل کنیم.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد