شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: یکی از مهمترین برنامه ها و جهت گیریهای روابط عمومی در دوران جدید اقتصادی ،ایجاد و امید و نشاط اجتماعی در جامعه است.
به گزارش شارا به نقل از شاتا؛«سید روح الله غضنفری » در دومین گردهمایی سراسری دور روزه مدیران روابط عمومی های وزارت صنعت،معدن و تجارت که با حضور مسئولان استانی برگزار شد با اشاره به نقش ورابط عمومی ها در مدیریت انتظار جامعه در شرایط پسا برجام تصریح کرد: روابط عمومی ها باید در دوران جدید اقتصادی کشور ،نقش آفرینی ویژه ای ایفاء کنند.
وی افزود: تلاش برای شکل گیری یک حرکت اجتماعی خصوصاً در بخش تولید و سرمایه گذاری در شرایط پسا برجام، ضروری است.
غضنفری در ادامه اظهار کرد: باید فرصتهایی که در دوره جدید و فضای کنونی اقتصادی کشور در بخش تولید و تجارت ایجاد شده است، برای همه مردم تبیین شود.
مشاور مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در این راستا روابط عمومی های سازمان استانها نیز باید تلاش کنند تا هم سو با این حرکت اجتماعی ،امید و نشاط را به سوی بخش تولید هدایت کنند.
وی با تاکید بر اینکه باید از حضور بخش خصوصی و غیردولتی دراین مسیر بیش از پیش کمک گرفت اففزود:از این طریق می توان شاهد توسعه و رونق بخش صنعت،معدن و تجارت در کشور بود.
غضنفری با اشاره به تاکیدات وزیر صنعت،معدن و تجارت بر اهمیت آموزش روابط عمومی ها یادآور شد: ایشان همواره بر آموزش تاکید ویژه ای داشته اند و خواستار برنامه ریزی برای آموزش و ن توجه به فضاهای جدید ارتباطی هستند.
مشاور مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در ادامه خاطر نشان کرد: برگزاری تورهای صنعتی و بازدید همه اقشار کشور از نخبگان ،دانشگاهیان تا دانش آموزان و مردم عادی و آشنایی آنها با تولید ، از خواسته های مهندس نعمت زاده از روابط عمومی سازمانهای استانی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
وی تاکید کرد: باید در دوران پسابرجام ، ضمن مدیریت درست و هدفمند ، در جهت درست قرار دادن سطح انتظارات جامعه از اقتصاد گام برداشت که این مهم باید به صورت دقیق برای جامعه تبیین و روشنگری شود.
|