درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 27 آذر 1396 - 20:58   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد

  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

«بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت

  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت


ادامه ادامه مطلب سه

نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها

  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محمد سلطانی فرمعاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش
  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها
  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی
  نشست جهانی روابط عمومی مالتا
  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017
  گوگل و آمازون ؛ دو رقیب جدی بانکها در سال ۲۰۱۸
  جشنواره جدید بانک ملی ایران با موضوع پیام رسان بله، به زودی
  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت
  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21705صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 28 بهمن 1394 - 14:36
روابط‌عمومی‌های برتر زیرمجموعه جمعیت هلال‌احمر در 5 بخش معرفی شدند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دومین جشنواره «گلچین هلال»؛ با معرفی روابط‌عمومی‌های برتر معاونت‌ها، سازمان‌های تابعه و استان‌های جمعیت هلال‌احمر در 5 بخش امداد تصویری، تبلیغات، انتشارات، ارتباطات رسانه‌ای و ارتباطات الکترونیک به کار خود پایان داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دومین جشنواره «گلچین هلال»؛ با معرفی روابط‌عمومی‌های برتر معاونت‌ها، سازمان‌های تابعه و استان‌های جمعیت هلال‌احمر در 5 بخش امداد تصویری، تبلیغات، انتشارات، ارتباطات رسانه‌ای و ارتباطات الکترونیک به کار خود پایان داد.

دومین جشنواره «گلچین هلال»؛ با معرفی روابط‌عمومی‌های برتر معاونت‌ها، سازمان‌های تابعه و استان‌های جمعیت هلال‌احمر در 5 بخش امداد تصویری، تبلیغات، انتشارات، ارتباطات رسانه‌ای و ارتباطات الکترونیک به کار خود پایان داد.


به گزارش شارا به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر، وحید رحمتی؛ مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت در این مراسم با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره نشان از اهمیت فعالیت روابط عمومی دارد، افزود: نقطه مطلوب در جمعیت هلال‌احمر شناساندن خدمات و فعالیت‌های متنوع و گسترده آن به مردم است که این مهم جز با تلاش روابط‌عمومی‌ها محقق نخواهد شد.


وی با بیان این‌که ایجاد ساختار و تشکیلات روابط‌عمومی در معاونت‌ها، سازمان‌های تابعه و استان‌ها، خواسته حداقلی مسئولان روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر است، گفت: هلال‌احمر از مردم و برای مردم است و تکیه به روابط عمومی می‌تواند تماس حداکثری با مردم را تقویت کند.


مدیرکل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر همچنین تأکید کرد: امروزه در تکیه به روابط عمومی، چیزی به‌عنوان آزمون و خطا وجود ندارد، بنابراین مدیران و مسئولان روابط عمومی معاونت‌ها، سازمان‌های تابعه و استان‌های جمعیت باید ضمن انعکاس اخبار جمعیت، به‌منظور تثبیت جایگاه روابط عمومی و دستیابی به اهداف مطلوب، بیش از پیش تلاش کنند.


وجود نگاه مثبت و تحول‌خواه در آثار ارسالی به جشنواره
رستمی، رئیس هیئت داوران این جشنواره نیز در این مراسم با بیان این‌که آثار ارسالی از سوی روابط‌عمومی‌ها با در نظر گرفتن مفید بودن آثار در 3 بعد خبری و اطلاع‌رسانی، هنری و فنی مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت، افزود: این ملاک‌ها به همراه مجموع توانایی روابط عمومی‌ها و دسترسی آنها به امکانات و تجهیزات لازم به‌عنوان شاخص ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های زیرمجموعه هلال‌احمر مدنظر قرار گرفتند.


وی با اشاره به وجود نگاه مثبت و تحول‌خواه در تمامی آثار ارسالی، اظهار کرد: روابط عمومی می‌بایست با در نظر داشتن نیازهای سازمان و جامعه مخاطب، برنامه‌ریزی مرده و اقدامات مؤثر خود را پیش ببرد.


معرفی برترین‌های جشنواره

دومین جشنواره گلچین هلال با معرفی برترین‌ها در 5 بخش امداد تصویری، تبلیغات، انتشارات، ارتباطات رسانه‌ای و ارتباطات الکترونیک و همچنین با در نظر گرفتن اصل برخورداری استان‌ها از امکانات و تجهیزات لازم با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
بر اساس این گزارش در بخش ویژه امداد تصویری در استان‌های برخوردار، استان گلستان به‌عنوان روابط عمومی برتر و استان همدان شایسته تقدیر شناخته شدند.


در حوزه استان‌های کم برخوردار در بخش امداد تصویری نیز استان چهارمحال و بختیاری روابط‌عمومی برتر انتخاب و معرفی و استان زنجان نیز شایسته تقدیر معرفی شد.


در بخش تبلیغات در استان‌های برخوردار، استان کرمان به‌عنوان روابط عمومی برتر و استان‌های خراسان رضوی و البرز نیز به‌صورت مشترک به‌عنوان نفرات دوم انتخاب و معرفی شدند.


در همین بخش و در حوزه استان‌های کم برخوردار استان قزوین به‌عنوان استان برتر، استان اردبیل به‌عنوان استان دوم و سمنان به‌عنوان استان سوم برگزیده شدند.


در بخش تبلیغات در معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه جمعیت هلال‌احمر، روابط عمومی مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران به‌عنوان روابط عمومی برتر انتخاب و روابط عمومی سازمان امداد و نجات شایسته تقدیر شناخته شدند.


در بخش انتشارات و در حوزه استان‌های برخوردار، روابط عمومی استان اصفهان به‌عنوان روابط عمومی برتر و استان‌های یزد و قم در حوزه استان‌های کم برخوردار به ترتیب به‌عنوان نفرات اول و دوم انتخاب شدند.


در همین بخش در حوزه سازمان‌ها و معاونت‌های جمعیت هلال‌احمر نیز روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت به‌عنوان روابط عمومی برتر معرفی و سازمان داوطلبان شایسته تقدیر شناخته شد.


همچنین در بخش ارتباطات رسانه‌ای و در حوزه استان‌های برخوردار، استان فارس به‌عنوان روابط عمومی برتر و استان خوزستان نیز به‌عنوان نفر دوم معرفی شد.


در همین بخش و در حوزه استان‌های کم برخوردار استان کردستان به‌عنوان روابط عمومی برتر و خراسان شمالی و بوشهر به‌عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند.


در بخش ارتباطات الکترونیک نیز استان خراسان رضوی و استان گلستان به‌عنوان نفرات اول و دوم و در حوزه استان‌های کم برخوردار و متوسط استان قزوین شایسته تقدیر شناخته شد.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017


  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها


  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»


  نقش روابط عمومی و تبلیغات


  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد


  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان


  توسعه و تجهیز روابط عمومی ها به ابزار نوین ضروریست


  تقدیر از روابط عمومی بانک صادرات قم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد