درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:15   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21701صفحه نخست » چهارشنبه، 28 بهمن 1394 - 11:58
کلینیک کسب‌و‌کار
کمپین خلاقانه ناموفق
پرسش: مدیر کسب وکاری در حوزه خدمات اینترنتی هستم. چند وقتی است توسط یک تیم خلاق تبلیغاتی کمپینی 360 درجه را برنامه‌ریزی و اجرا کرده‌ام.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، پرسش: مدیر کسب وکاری در حوزه خدمات اینترنتی هستم. چند وقتی است توسط یک تیم خلاق تبلیغاتی کمپینی 360 درجه را برنامه‌ریزی و اجرا کرده‌ام. در این کمپین از رسانه‌های مختلف بهره‌برداری و برای گروه مخاطبان آن پیام‌های خلاقانه و جذابی را طراحی کرده‌ایم ولی با اینکه کمپین از نظر بسیاری کارشناسان و مشاوران تبلیغات خلاقانه و دقیق ارزیابی شده، بازخورد مورد نظرمان را دریافت نکرده‌ایم؛ به نظرتان کجای کار دچار اشکال بوده که دستاورد مورد نظر به‌دست نیامده‌است؟

پاسخ کارشناس: این روزها کمپین‌‌های خلاقانه زیادی در کشورمان اکران می‌شود. کمپین‌هایی که از لحاظ طراحی توسط اکثر کارشناسان گرافیک مورد تأیید قرار می‌گیرند و از لحاظ هنری بسیار زیبا هستند اما فقط زیبایی یا تکنیکال بودن طراح‌های تبلیغاتی در دریافت بازخورد از مشتریان اهمیت ندارد و طراحان کمپین باید سلایق مخاطبان را نیز حین طراحی لحاظ کنند.

سلایق مخاطبان و طراحی پیامی که توسط آنها به راحتی درک شود، موضوع مهمی است که معمولاً در کمپین‌های تبلیغاتی کشورمان در نظر گرفته نمی‌شود یعنی گاهی پیام و طرح‌ تبلیغاتی هرچند خلاق اما آنقدر پیچیده طراحی می‌شود که مخاطب به آسانی نمی‌تواند با آن ارتباط برقرار کند و نیاز به این دارد که زمان زیادی را صرف بررسی آن کند. در این باره بارها پیش آمده طرح تبلیغاتی از دید فعالان این صنعت نمره‌ خوبی گرفته است ولی وقتی در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد، اکثرا نسبت به آن بی‌تفاوت و سردرگم هستند.

در نتیجه کمپین علاوه بر زیبایی باید به‌گونه‌ای طراحی شود که در زمان کوتاهی بتواند با مخاطبان ارتباط برقرار کند و مخاطبان نیاز به این نداشته باشند که ساعت‌ها برای فهمیدن پیام آن زمان صرف کنند. به همین دلیل کسب‌وکار مورد نظر بهتر است اثربخشی کمپین مورد نظرش را مورد ارزیابی قرار دهد و در صورتی که اثربخشی آن پایین بود، نسبت به بازنگری آن در فازهای بعدی کمپین اقداماتی متناسب را انجام دهد.

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد