درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 02:00   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21677صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 27 بهمن 1394 - 12:27
نشست شورای روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان برگزار شد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان از تلاش‌های مسئولان روابط عمومی واحدهای دانشگاهی استان قدردانی کرد و گفت: «روابط عمومی‌ها باید در چارچوب وظایف خود و راهبردهای دانشگاه، خدمات و افتخارات دانشگاه را به جامعه و سایر نهاد‌ها اطلاع رسانی کنند.»
  

نشست شورای روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان برگزار شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر بابک آل‌طه در شورای روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان بر نقش مهم روابط عمومی‌ها در تسهیل ارتباطات دوسویه بین دانشگاه و مخاطبان تاکید کرد و افزود: « مسئولان روابط عمومی‌، باید از آگاه‌ترین افراد و نقطه اتصال تمامی مجموعه‌های یک سازمان باشند

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان از مدیریت توانمند دکتر میرزاده قدردانی کرد و گفت:« در دهه ارتقاء کیفیت، دانشگاه آزاد اسلامی چهار رویکرد «گسترش تحصیلات تکمیلی»، «ترمیم هرم هیات علمی»، «توسعه شرکت‌های دانش بنیان» و «طرح‌های فرهنگی ماندگار» را در اولویت فعالیت‌های خود قرار داده و شایسته است مسئولان روابط عمومی بیش از گذشته نسبت به تنویر افکار عمومی در زمینه این رویکرد‌ها اهتمام ویژه‌ای کنند . »

آل طه در خصوص گسترش تحصیلات تکمیلی گفت:« بین ۳۵ تا ۵۰ درصد بار آموزش عالی بر دوش دانشگاه آزاد اسلامی است و خوشبختانه در چند سال اخیر، گسترش تحصیلات تکمیلی در مقاطع کار‌شناسی ارشد و دکتری توانسته کشور را در زمره یکی از کشورهای بر‌تر منطقه قرار دهد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در باره «ترمیم هرم هیات علمی» گفت: «یکی از شاخص‌های گسترش تحصیلات تکمیلی «ترمیم هرم هیات علمی» است. تا سال آینده بالغ بر ۳۰۰ عضو هیات علمی به جمع خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان خواهند پیوست که فراخوان آن از طریق سایت جذب هیات علمی به اطلاع متقاضیان رسیده است

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، «توسعه شرکت‌های دانش بنیان» را یکی دیگر از راهبردهای دانشگاه برشمرد و گفت: «توسعه اقتصاد دانش بنیان، مبنای اقتصاد مقاومتی است که مقام معظم رهبری به این موضوع تاکید ویژه دارند

آل طه با تاکید براینکه در سند چشم انداز۱۴۰۴ مقرر شده ۵۰ درصد اقتصاد کشور مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان باشد، افزود:« با توجه به سند چشم انداز باید۲۵۰میلیارد دلار از اقتصاد کشور تا سال ۱۴۰۴ برپایه اقتصاد دانش بنیان و تولید علم باشد که سهم دانشگاه آزاد اسلامی حدود ۱۰۰ میلیار دلار است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با اعلام اینکه از حدود ۶۰ سال پیش، تولید محصولات مبتنی بر اقتصاد دانش‌بنیان در کشور پیشرفته دنیا عملیاتی شده افزود:« شرکت‌های دانش‌بنیان باید با ایجاد بستری مناسب، ایده‌هایی که مبنای علمی دارند را تبدیل به فرصت و محصولات دانش‌بنیان کنند

در دهه ارتقای کیفیت، دانشگاه آزاد اسلامی چهار رویکرد «توسعه تحصیلات تکمیلی»، «ترمیم هرم هیات علمی»، «توسعه شرکت‌های دانش بنیان» و «طرح‌های فرهنگی ماندگار» را در اولویت فعالیت‌های خود قرار داده و شایسته است مسئولان روابط عمومی بیش از گذشته نسبت به تنویر افکار عمومی در زمینه این رویکرد‌ها اهتمام ویژه‌ای کنند

 

وی، طرح «سا‌ها» را یکی دیگر از ایده‌های خوب دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد و گفت: «با توجه به اینکه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور از امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی بسیار مناسبی برخوردارند، در طرح سا‌ها «سامانه همکار آزاد اسلامی» هم افزایی این امکانات می‌تواند نقش مهمی در زمینه تحقیقات و درآمدزایی ایفا کند . »

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان به طرح شهرک‌های شفا «شهرک فناوری آزاد اسلامی» نیز اشاره کرد و گفت:« با اجرای این شهرک‌ها و بعد از تولید ایده‌ها، یک فضای تحقیقاتی در اختیار صاحبان ایده‌ها قرار خواهد گرفت . »

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در باره «طرح‌های فرهنگی ماندگار» افزود: «طرح‌های فرهنگی ماندگار در واحد‌ها و مراکز دانشگاهی یکی از معیارهای مهم و اساسی در بررسی ارتقاء سطح واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی است . »

دکتر محمود آقاجانی رئیس دبیرخانه هیات امنای استان کرمان هم درباره وظایف روابط عمومی‌ها به ایراد سخن پرداخت و سپس مسئولان روابط عمومی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان درباره دستور کار جلسه به بحث و بررسی پرداختند .

در راستای ایجاد هماهنگی و تلاش در راستای توسعه فعالیت‌های روابط عمومی‌ها، شورای روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با حضور علیرضا گودرزی مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی استان، روسا و مسئولان روابط عمومی واحدهای دانشگاهی در کرمان تشکیل جلسه داد .

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد