درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 03:53   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21656صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 27 بهمن 1394 - 10:54
وظایف روابط عمومی‌ها در عصر فناوری اطلاعات
امروزه دیگر روابط عمومی‌ها، محدودیت‌های گذشته را کنار گذاشته‌اند و از کارهای کلیشه‌ای مانند نصب بنر و پرچم، اطلاعیه، برگزاری مراسم مناسبتی و اجرای تشریفات و موارد اینچنینی، فراتر رفته‌اند و بحث ارتباط و تعامل، بحران‌ستیزی و اعتمادسازی و در نهایت مهندسی افکار انسان‌ها و مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها را مطرح می‌سازند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ابلاغ تصمیم‌ها و سیاست‌های سازمانی از سلسله مراتب بالاتر سازمان به سطوح پایین اجرایی، نیاز به پیمودن مجاری ارتباطات گوناگون دارد و همواره هر روز نامه و دستورالعمل‌های بسیاری به بخش‌های سازمان ارسال می‌شود که اگر همه کارها و وظایف مدیریت را در کنار هم بگذاریم و آنها را از نظر حجم، تکرار و فراگیر بودن مورد بررسی قرار دهیم، هیچ‌یک از کارکردها به اندازه ارتباط، تکراری، فراگیر و پرحجم نیست وتصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی، سازماندهی، انگیزش، نظارت و کنترل، ارزشیابی و رهبری بدون برقراری ارتباط ممکن و اثربخش نخواهد بود و سرعت دستیابی به اطلاعات و همکاری با دیگران به منظور سازگاری یا مقابله با عوامل نامساعد خارجی، فقط با برقراری روابط سریع و اثربخش با انسان‌ها، امکان‌پذیر است و به همین دلیل امروزه علوم مربوط به رفتار و روابط انسان‌ها و به‌ویژه روابط عمومی‌ها، جایگاهی خاص در میان آنان به عنوان مهندسی انسانی، پیدا کرده است .

در مجموع می‌توان گفت که خبریابی، خبررسانی، گشاده‌رویی و گره‌گشایی، اقناع و ترغیب و اطلاع‌رسانی، توسعه مشارکت و افکارسنجی، ارتباط‌های دوسویه سازمان و مخاطبان، جلب اعتماد و مشارکت مخاطبان، برجسته‌سازی و بسترسازی و آینده‌نگری، عباراتی است که امروزه در مورد روابط عمومی‌ها به عنوان چشم و چراغ سازمان، به کرات شنیده و خوانده می‌شود، مضاف به این که این هنر هشتم، آیینه زیبایی‌ها است. امروزه دیگر روابط عمومی‌ها، محدودیت‌های گذشته را کنار گذاشته‌اند و از کارهای کلیشه‌ای مانند نصب بنر و پرچم، اطلاعیه، برگزاری مراسم مناسبتی و اجرای تشریفات و موارد اینچنینی، فراتر رفته‌اند و بحث ارتباط و تعامل، بحران‌ستیزی و اعتمادسازی و در نهایت مهندسی افکار انسان‌ها و مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها را مطرح می‌سازند. روابط عمومی نوین با هدف اثربخشی و کارایی، بر پایه دانش دیجیتال شکل گرفته است و از ابزارهای الکترونیکی سود می‌‌جوید، که در این ارتباط می‌توان به ایجاد پایگاه داده و اطلاعات برای تصمیم‌گیری، افزایش دقت و کیفیت و همچنین ارائه خدمات و اخبار در سریع‌ترین زمان و ارزان‌ترین هزینه و در نوردیدن مرزهای جغرافیایی از طریق ابزارها و امکاناتی از قبیل اینترنت، ایمیل، سایت، وبلاگ، پادکست، صندوق‌های صوتی، مولتی مدیا وکیوسک‌های اطلاع‌رسانی، می‌توان اشاره کرد .

 

منبع: ایرنا

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد