درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 21:20   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21650صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 26 بهمن 1394 - 17:39
نماینده ولی فقیه در سپاه مطرح کرد؛
روابط عمومی سپاه سخنگو و مرجع رسمی اعلام مواضع و عملکرد این نهاد است
حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی با اشاره به نقش روابط عمومی سپاه در مدیریت امور رسانه‌ای تأکید کرد: روابط عمومی سپاه به عنوان سخنگو و مرجع رسمی اعلام مواضع و عملکرد این نهاد است.
  

روابط عمومی سپاه سخنگو و مرجع رسمی اعلام مواضع و عملکرد این نهاد است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در آیین تجلیل از مدیران روابط عمومی کل سپاه که پیش از نشست خبری امروز در محل روابط عمومی کل سپاه برگزار شد، با تأکید بر نقش رسانه در تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی به مردم نسبت به رویکردها و کارکردهای سپاه در عرصه‌ها و موضوعات مختلف و ضرورت ارتباط و تعامل هدفمند و مؤثر روابط عمومی سپاه با اصحاب رسانه گفت:بحمدالله با تعامل و ارتباط صمیمانه و مسئولانه موجود بین اصحاب رسانه و روابط عمومی سپاه شاهد هستیم برغم تلاش‌های جبهه دشمنان و بدخواهان داخلی و خارجی، انعکاس واقعی، درست و هنرمندانه دیدگاهها و بخشی از کارکردها و نقش آفرینی‌های سپاه در عرصه‌های گوناگون توانسته است مردم را در جریان مأموریت‌های اقتدارآفرین و امنیت‌بخش سپاه و خدمات این نهاد انقلابی در زمینه‌های مردم یاری و محرومیت زدایی و سازندگی کشور قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه روابط عمومی کل سپاه را عهده‌دار امر مدیریت رسانه‌ای و دروازه‌بانی اخبار مربوط به سپاه و بسیج دانست و خاطر نشان کرد:اهمیت و حساسیت اخبار حوزه دفاعی و امنیتی و محدوده مأموریت و عملکرد سپاه به عنوان یک سازمان پایدار و مقتدر مردمی که تاکنون توانسته است خود را به عنوان مدافع راستین، سلحشور و غیرمحافظه کار انقلاب اسلامی و کشور معرفی کند؛ می‌طلبد روابط عمومی سپاه به عنوان سخنگو و مرجع رسمی اعلام مواضع و کارکردهای این نهاد، اصل دقت و هوشمندی را همچنان بر اصل سرعت ترجیح دهد.

وی تصریح کرد: متانت، حرکت معقول، منطقی و متوازن روابط عمومی سپاه درعرصه مأموریت های خبری و رسانه ای که با منویات و تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا و نیز سیاست ها و خط مشی سپاه انطباق کامل داشته، باعث شده است برغم برخی فراز و نشیب های رسانه ای پیرامونی، روابط عمومی سپاه را مورد اعتماد مردم ، رسانه هاو فرماندهان قرار دهد.

سعیدی در ادامه اظهار داشت : این اعتماد ( مردم ، رسانه ها،فرماندهان و مسوولین سپاه) سرمایه ای است که به سادگی و به سهولت حاصل نشده است بلکه برای آن تلاش زیادی بعمل آمده است که از مهم ترین مولفه های این تلاش می توان به هوشمندی، اشراف و رصد مؤثر فضای رسانه های داخلی و خارجی، بهره گیری خوب از مهارت های رسانه ای و به ویژه داشتن ایده، طرح و سناریو پردازی برای انجام امور رسانه ای و خبری سپاه است.

وی با قدردانی از همت و تلاش‌های موفق مجموعه روابط عمومی سپاه در انجام مأموریت‌های محوله که در تعامل و همکاری جهادگونه اصحاب رسانه، تصویری منزلت‌آفرین از سپاه به جامعه و مخاطبین داخل و خارج از کشور عرضه کرده است، تأکید کرد:مدیریت رسانه‌ای ماجرای توقیف شناورهای رزمی متجاوز امریکایی که در شرایط خطیر و حساس رقم خورد و یک الگوی موفق و هوشمندانه از اطلاع‌رسانی یک پدیده حساس در حوزه دفاعی، امنیتی و حتی سیاسی کشور ارائه کرد، بخشی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های حرفه‌ای روابط عمومی سپاه را برای یک اقدام خبری مهم، آن هم در یک فرایند و روند زمانی بسیار محدود و پرشتاب نشان می دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطر نشان کرد: روابط عمومی سپاه فراتر از ابزارها و کانال‌های اطلاع‌رسانی موجود خود از جمله سایت سپاه نیوز، گروه رادیو – تلویزیونی سپاه و مجله پیام انقلاب باید نگاه جدی‌تر به رسانه‌های نوظهور برای توسعه فرصت‌های اطلاع‌رسانی مربوط به توانمندی‌ها و دستاوردهای سپاه به جامعه متراکم مخاطبین داخلی و خارجی خود داشته و در این راه با بکارگیری خلاقیت و نواندیشی همت گمارد.

وی تصریح کرد:از جامعه رسانه‌ای کشور انتظار است ضمن اهتمام به برخی ملاحظات امنیتی و حفاظتی در فرایند اطلاع رسانی اقدامات و پدیده‌های مأموریتی مربوط به سپاه به مانند همیشه بایدها و نبایدهای معطوف به امنیت و مصالح ملی را مورد توجه قرار دهند.

در پایان این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سعیدی ضمن قدردانی از مدیریت موفق و تأثیرگذار سردار رمضان شریف، تلاش‌های مدیران و کارکنان روابط عمومی کل سپاه در انجام اقدامات اطلاع رسانی و تولیدات رسانه‌ای مربوط به رخدادهای مهم اخیر مانند "توقیف شناورهای متجاور امریکایی"، "رونمایی از شهر موشکی سپاه"، "پاسخگویی به هجمه‌های رسانه‌های علیه سپاه" با اهدای لوح سپاس، تجلیل بعمل آورد.

 

منبع: برنا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد