درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 08:07   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21640صفحه نخست » دوشنبه، 26 بهمن 1394 - 13:34
کلینیک کسب‌و‌کار
طراحی پیام‌های تبلیغاتی
پرسش: مدیر سازمانی هستم که به‌تازگی بودجه بیشتری را در راستای تبلیغات تخصیص داده‌ایم و پیام‌های مختلفی را برای تبلیغات پیامکی طراحی کرده‌ایم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، پرسش: مدیر سازمانی هستم که به‌تازگی بودجه بیشتری را در راستای تبلیغات تخصیص داده‌ایم و پیام‌های مختلفی را برای تبلیغات پیامکی طراحی کرده‌ایم. این پیام‌ها از ایده‌های مختلفی پیروی می‌کنند که تقریباً می‌توان گفت با هویت سازمان هم راستا است اما گویا این پیام‌ها به درستی درک نمی‌شود و بازخوردهای خوبی را از این موضوع دریافت نمی‌کنیم. از نظر شما در این راستا چه اقداماتی را باید انجام داد؟

پاسخ کارشناس: به‌صورت کلی در مورد بسیاری از پیام‌های تبلیغاتی، بین آن چیزی که سازمان‌ها مدنظر دارند و آن چیزی که مخاطبان درک می‌کنند، تفاوت‌های بسیار زیادی وجود دارد و پیام‌ها نمی‌توانند به درستی مفهوم خود را به مخاطبان انتقال دهند. این موضوع باعث می‌شود سازمان‌ها هزینه‌های زیادی را در این راستا انجام دهند و نتیجه خوبی را دریافت نکنند.

پیشنهاد می‌شود قبل از لانچ هر پیامی ابتدا تحقیقاتی را روی تأثیر آن انجام دهید. به‌عنوان نمونه می‌توان گروه‌های کانونی را در نظر گرفت که متناسب با گروه هدف سازمان باشد و این پیام‌ها را در این گروه‌های کانونی تست کرد که چه تاثیری روی مخاطبان می‌گذارد. این موضوع باعث می‌شود اگر پیامی فاقد معنی در بین مخاطبان باشد، از این طریق متوجه شوید. از طرفی باید همواره در تلاش باشید گروه‌های کانونی را مدنظر قرار دهید که با نوع فعالیت‌های شما یکسان باشد و این پیام‌ها متناسب با گروه هدف سازمان طراحی شود.

در این میان می‌توانید 10 گروه کانونی را که متشکل از 10 نفر است مدنظر قرار دهید و هر یک از این پیام‌های تبلیغاتی را در آن تست کنید. از پنل پیامکی خود نیز می‌توانید در راستای گرفتن بازخوردهای مناسب استفاده‌های به‌سزایی را انجام دهید؛ به‌عنوان نمونه از مخاطبان درخواست کنید که نظرشان را در مورد پیام‌های تبلیغاتی شما منعکس کنند.

 

منبع: فرصت امروز

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد