درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 19:06   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21615صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 25 بهمن 1394 - 16:24
شصت‌و نهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد
شصت و نهمین شماره ماهنامه مدیریت‌ارتباطات، بهمن‌ماه 1394، منتشر شد و بر پیشخوان کیوسک‌های مطبوعاتی قرار گرفت.
  

شصت‌و نهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، شصت و نهمین شماره ماهنامه مدیریت‌ارتباطات، بهمن‌ماه 1394، منتشر شد و بر پیشخوان کیوسک‌های مطبوعاتی قرار گرفت.

 

🔸رسانه‌ها پس از برجام

امیرعباس تقی‌پور در سرمقاله‌ شصت‌ و نهمین شماره ماهنامه مدیریت‌ارتباطات از نقش ویژه و مهم رسانه‌ها در جریان پرفراز و نشیب پرونده‌ هسته‌ای کشور یاد کرد و نقش رسانه ها را چه زمانی که سران 1+5 از روی میز بودن گزینه‌های مختلف سخن به میان می‌آوردند، چه آن زمان که مذاکرات پی‌ در پی ایران و کشورهای طرف گفت‌وگو، بدون نتیجه به پایان می‌رسید و چه در نهایت که برجام به تصویب رسید، قابل توجه و بررسی دانست.

وی اذعان داشت: «به نظر می‌رسد حالا و پس از به نتیجه رسیدن برجام، باز هم رسانه‌ها هستند که می‌توانند با معرفی ظرفیت‌ها و واقعیت‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حتی هنری، نه تنها زمینه جبران سریع آنچه به کشور تحمیل شد را فراهم کنند، بلکه به عنوان ناظری فعال از بروز خطرهای احتمالی در مسیر حرکت کشور به سوی توسعه و بهره‌گیری از فرصت‌های جدید ایجاد شده برای تعامل گسترده‌تر با دنیا جلوگیری کنند.»

 

🔸ارتباط رسانه‌ها با مخاطب بسیار فقیرانه است

در گفت‌وگوی ویژه این شماره ماهنامه مدیریت‌ارتباطات، علی‌اکبر قاضی‌‌زاده، نویسنده و پژوهشگر عرصه روزنامه‌نگاری، در خصوص ارتباط رسانه‌ها با مخاطبان، سخن به میان آورده است و بر لزوم توجه بیشتر رسانه‌ها خصوصا مطبوعات به مخاطبان و بحث مخاطب‌شناسی رسانه‌ها، تأکید داشته و علت عدم استقبال مخاطبان از روزنامه‌ها را اینگونه تفسیر کرده است:

«190 سال از عمر رسانه‌ها در کشور ما می‌گذرد. هر گاه ما به مردم نزدیک شدیم، مردم 10 برابر نزدیک ما شده‌اند. در انقلاب سال 1357، تیراژ دو روزنامه میلیونی بود چون مردم آنچه را که می‌خواستند در روزنامه‌ها می‌دیدند. هر جا روزنامه‌نگاران این فرصت، توان و شعور حرفه‌ای را پیدا کردند که به مردم نزدیک شوند و حرف دل مردم را به دل روزنامه‌ها آورند، پر مخاطب شدند. بین زبان گفتاری و ارتباطی ما روزنامه‌نگاران با مخاطبان فاصله افتاده است و تا وقتی روی این زبان مشترک کار نکنیم، این فاصله کم نمی‌شود.»

در شصت و نهمین شماره مدیریت‌ ارتباطات، هشتمین نشست تاریخ شفاهی مطبوعات ایران با حضور علی سرهنگی، جوان‌ترین عضو انجمن پیشکسوتان مطبوعات ایران، گزارش شده است. در این بخش یادداشت‌هایی از محمد بلوری و بهزاد شیشه‌گران نیز درج شده است.

در بخش آموزش ماه، مریم سلیمی در پانزدهمین قسمت مقاله بصری‌سازی محتوا در ارتباطات با عنوان «گرافیک اطلاع‌رسان و نور»، مطالبی را در خصوص اطلاع‌رسانی به یاری نور، ارائه داده است.

 

🔸هنر پست‌مدرن و ارتباط آن با مخاطب

در پرونده مدیریت ارتباطات هنری هنر زیر نظر حجت‌الله مرادخانی با عنوان «هنر پست‌مدرن و ارتباط آن با مخاطب»، به این عناوین پرداخته شده است:

 - اُپ آرت؛ تجربه‌ای وهم‌گونه برای مخاطب هنر

- تحلیلی بر ویژگی‌های پست‌مدرنیسم  و ارتباط مخاطب با هنر

- هنر محیطی؛ ارتباطی زیبایی‌شناسانه انسان و جهان پیرامون

- هنر معاصر افکار عمومی و توسعه مشارکت اجتماعی مخاطب

- جنبش پاپ و رواج زیبایی‌شناسی عمومی در عالم هنر

- وقتی بدن رسانه، اصلی برای ارتباط با مخاطب می‌شود

 

🔸فرهنگ و رسانه

در پرونده فرهنگ و رسانه که زیر نظر منوچهر دین‌پرست منتشر شده است، می‌خوانیم:

- «کالاهای مضحکی که خوانده می‌شوند» نوشته منوچهر دین‌پرست

- «نقد اجتماعی موسیقی رادیویی؛ ما در جامعه کالاها زندگی می‌کنیم» نوشته تئودور آدورنو و ترجمه امیر کیانپور

- مصاحبه اشپیگل با تئودور آدورنو تحت عنوان «چه کسی از برج عاج می‌ترسد؟» ترجمه مجتبی گلستانی

- «تئودور آدورنو و صنعت فرهنگ؛ رسانه‌های مدرن ما را منزوی کرده است» ترجمه و تنظیم مریم صفایی

- «دیالکتیک روشنگری را بفهمیم، رسانه‌ها را هم فهمیدیم» نوشته نیما خرمی

 

🔸کودک و رسانه

پرونده کودک و رسانه زیر نظر آرش گودرزی با عنوان «خودبازنمایی کودکان و نوجوانان در مطبوعات» به عناوینی از این دست پرداخته است:

- «ورود بزرگسالان ممنوع» نوشته زهرا کبیری

«پرورش کودکان کنجکاو، شمشیری دولبه» گفت‌وگو با شهناز هاشمی، دکترای علوم ارتباطات اجتماعی

- «نوشتن برای دنیای واقعی» گفت‌وگوی زهرا کبیری با مارک لوین، نویسنده

- «نشریات کودکان و نوجوانان را جدی بگیرید» گفت‌وگو با فریبا خانی، روزنامه‌نگار و نویسنده کتاب

- «در جست‌وجوی خلاقیت گم‌شده» گفت‌وگو با شیوا حریری، ویراستار و روزنامه‌نگار

- «خبرنگاری کودک و نوجوان یک خردسال است» نوشته تهمینه حدادی

- «مجله بچه‌ها؛ طعمی از مزه‌های متفاوت» گفت‌وگو با مرجان فولادوند، سردبیر نشریه «همشهری بچه‌‌ها»

- «می‌‌توانستیم اعلام استقلال کنیم» مصاحبه گروهی با سردبیران و مخاطبان سروش نوجوان

ماهنامه مدیریت‌ارتباطات با مدیرمسؤولی امیرعباس تقی‌پور و سردبیری امیر لعلی با قیمت 6000 تومان منتشر می‌شود. علاقمندان جهت کسب اشتراک و  تهیه آرشیو شماره‌های گذشته، می‌توانند با شماره 88904882-021 تماس حاصل نمایند.

 

منبع: روابط‌عمومی ماهنامه مدیریت ارتباطات

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد