درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 09:50   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21614صفحه نخست » یکشنبه، 25 بهمن 1394 - 14:44
رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان رضوی:
عناوین مجاز و غیر مجار تبلیغات انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام شد
رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان رضوی از اعلام عناوین مجاز و غیر مجار تبلیغات انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، خبر داد.
  

عناوین مجاز و غیر مجار تبلیغات انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، امیر پور مهدی با اعلام این خبر اظهار داشت: برابر ماده 57 قانون و ماده واحده قانون تفسیر بند (2) قانون اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، چاپ تراکت در قطع 20*15 سانتی متر و توزیع آن (تراکت هر نوع مطلب مجاز تبلیغاتی است که در قطع حداکثر 20*15 سانتی متر از کاغذ یا مقوا، چاپ و منتشر می گردد)، مجاز است.  
وی افزود: بر اساس قانون چاپ و توزیع جزوه، زندگینامه، بروشور و کارت حداکثر در قطع 20*15 سانتی متر، بلا مانع است.
مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: استفاده از عکس برای تراکت، زندگینامه، جزوه، بروشور و کارت در قطع حداکثر 15*10 سانتی متر مجاز می باشد.
پورمهدی تصریح کرد: سخنرانی، پرسش و پاسخ از طرف نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها در محیط های غیردولتی از منظر قانون بلا مانع می باشد.
رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان رضوی، تبلیغ در روزنامه ها و جراید بخش خصوصی با در نظر گرفتن قانون تبلیغات مواد 57 و 59 قانون، مجاز است.
وی ارسال و توزیع آثار تبلیغاتی مجاز از طریق شرکت پست در پاکت های بسته، بدون وجود آثار تبلیغاتی بر روی پاکت را بر اساس قانون بلا مانع دانست.
مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: اعلام نظر شخصیت ها در تأیید نامزدها بدون ذکر عنوان و مسئولیت و درج نظر آنها در آثار تبلیغاتی مجاز، مشروط به تسلیم قبلی مدارک مستند به امضای ایشان به هیأت اجرایی، مجاز می باشد.  
پور مهدی درج و انتشار مراتب حمایت مجامع و گروههای هر حوزه انتخابیه در آثار تبلیغاتی مجاز، توسط نامزد نمایندگی به شرط وجود مستند مکتوب بلا مانع است.
رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان رضوی ادامه داد: توضیح این که  در صورت درخواست هیأت اجرایی نامزد باید نامه کتبی حمایت مجامع و گروههای موردنظر را ارائه نماید.
وی تشکیل تنها یک ستاد تبلیغات انتخاباتی در مرکز بخش، شهر، شهرستان و هر یک از مناطق شهرداری در شهرهای بزرگ را مجاز دانست.
مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: نصب هرگونه تابلو، بنر و پارچه نشان دهنده مکان ستاد تبلیغات انتخاباتی نامزدها در محل ستاد تبلیغات، بلا مانع است.  
رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان رضوی، نصب پلاکارد توسط اقشار، گروهها، احزاب و جمعیتها فقط در جهت تشویق و ترغیب شرکت مردم در انتخابات بدون درج اسامی داوطلبان را مجاز دانست.
پورمهدی استفاده از آثار تبلیغاتی مجاز به صورت مشترک، توسط نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی، برگزاری اجتماعات، گردهمایی و همایش با اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح آیین نامه اجرایی قانون احزاب و نصب آثار تبلیغاتی مجاز صرفاً در مکان هایی که از سوی شهرداری یا دهیاری تدارک دیده شده است را بلا مانع دانست.
 

مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: نصب و استفاده از بلندگو صرفاً در محل ستاد تبلیغاتی نامزدها و محل سخنرانی ایشان مجاز است.
وی افزود: نامزدهای انتخاباتی می توانند ستاد انتخاباتی خود را به تفکیک برادران و خواهران تشکیل دهند و شهرداری ها و دهیار ی ها می توانند با استفاده از امکانات محلی، مکان های مناسبی را برای الصاق و یا ارائه آثار تبلیغاتی نامزدها تعیین نمایند.
رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان رضوی در خصوص عناوین غیرمجاز در تبلیغات انتخاباتی نیز گفت:  
استفاده از هرگونه پلاکارد (به منظور تبلیغات به نفع یا علیه کاندیدا)، پوستر، دیوارنویسی، ممنوع است.  
پورمهدی راه اندازی کاروان های تبلیغاتی و استفاده از بلندگوهای سیار در خارج از محیط سخنرانی و امثال آن،استفاده از عکس خارج از قالب تراکت، جزوه، زندگینامه، بروشور و کارت و نیز چاپ آن در قطع برزگتر از ابعاد 15*10 سانتی متر نیز مجاز نیست.
مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی خاطر نشان کرد: نصب و الصاق هرگونه اعلامیه، عکس، پوستر، بنر و پارچه تبلیغاتی به طور کلی (بجز بنر و پارچه در محل ستادهای تبلیغات نامزدها) ممنوع است.  
وی اعلام نظر شخصیت ها در تأیید نامزدها با ذکر عنوان و مسئولیت شان و عدم ارائه مدارک کتبی مربوط با امضای آنها به هیأت اجرایی غیر مجاز است.
رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان رضوی دایر کردن بیش از یک ستاد تبلیغات انتخاباتی در مراکز بخش ها، شهرها، و شهرستانها و هر یک از مناطق شهرداری در شهرهای بزرگ را غیر مجاز دانست.
پورمهدی درج اعلام حمایت مجامع و گروههای هر حوزه انتخابیه در آثار تبلیغاتی مجاز، بدون وجود مستند مکتوب نزد نامزد و نصب هرگونه آثار تبلیغاتی توسط اقشار، گروهها، احزاب و جمعیتها مبنی بر حمایت از نامزدهای انخاباتی (با درج تصویر با اسامی نامزدها و...) ممنوع است.  
وی انتشار مطالب غیرواقعی دال بر انصراف حمایت گروه یا اشخاصی از نامزدهای معین در مطبوعات، نشریات، خبرگزاری ها و...،  
تبلیغ علیه داوطلبان نمایندگی در مطبوعات، نشریات خصوصی، خبرگزاریها و..،خودداری از چاپ فوری پاسخ نامزد توسط نشریه، روزنامه، خبرگزاری مربوطه، مجاز نیست.  
مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی تبلیغ علیه داوطلبان دیگر از سوی داوطلب یا طرفداران وی، تبلیغ له یا علیه نامزدهای انتخاباتی (حتی به صورت درج آگهی) در نشریات و مطبوعات متعلق به سازمانها، وزارت خانه ها، ادارات، نهادها، شهرداریها، شرکت ها و سازمان های وابسته به آنها، نهادها و موسساتی که به هر مقدار از بودجه عمومی استفاده می کنند؛ ممنوع است.
پورمهدی انجام فعالیت تبلیغاتی برای نامزدها از صدا و سیما و میز خطابه نماز جمعه یا هر وسیله ای که جنبه رسمی و دولتی دارد را غیر مجاز دانست.
وی استفاده از وسایل و سایر امکانات وزارتخانه ها، ادارات، شرکت های دولتی و موسسات وابسته به دولت، شهرداری ها، شرکت ها و سازمان های وابسته به آنها، نهادها و موسساتی که از بودجه عمومی (به هر مقدار) استفاده می کنند و یا در اختیار گذاشتن آنها. برای انجام تبلیغات داوطلبان، ممنوع است.  
رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان رضوی تبلیغ  اعضای هیأت های اجرایی و نظارت انتخابات له یا علیه داوطلبان انتخابات را غیر مجاز دانست.
مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: تشکیل ستاد تبلیغات انتخاباتی بدون اعلام نشانی و نام مسئول آن به فرمانداری یا بخشداری، ممنوع است.  
وی تاکید کرد: فعالیت تبلیغاتی کارمندان دولت در ساعات اداری غیر مجاز است.
پور مهدی برگزاری و دعوت داوطلبان انتخاباتی از مردم جهت شرکت در گردهمایی یا همایش و تشکیل جلسه سخنرانی تبلیغاتی قبل از آغاز زمان قانونی تبلیغات را غیر مجاز اعلام کرد.  
مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی افزود: محو یا پاره نمون آگهی تبلیغات مجاز نامزدها که در محل مجاز، در زمان قانونی تبلیغات، الصاق گردیده است؛ ممنوع است.
وی تاکید کرد: هرگونه الصاق و نصب اعلامیه، عکس، پوستر و بنر و پارچه های تبلیغاتی به طور کلی ممنوع می باشد.
رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان رضوی تصریح کرد: استفاده از هرگونه پلاکارد، پوستر، دیوارنویسی و در خارج از محیط سخنرانی نامزدهای انتخاباتی ممنوع می باشد.
پور مهدی خاطر نشان کرد: مطابق قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی (فصل مجازات ها)، مرتکبین جرائم و تخلفات فوق الذکر اعم از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی و یا افراد دیگر به حداکثر مجازات مقرر محکوم خواهند شد.

 

منبع: اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد