درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 اسفند 1396 - 06:22   

سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

پنج باور غلط در مورد تنهایی

  پنج باور غلط در مورد تنهایی


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین فرستنده عادی تلویزیونی

  نخستین فرستنده عادی تلویزیونی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند

  مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند
  ضرورت اقدامات تبلیغی و اطلاع رسانی برای کاهش آلودگی هوا
  افتتاح 1274 صندوق اجاره ای در سه شعبه بانک ملی ایران در آذربایجان غربی
  سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد
  حرکت پیش رونده بانک ملی ایران، اعتبار و حسن شهرت این بانک را رقم زده است
  اطلاعیه مهم بانک ملی ایران در خصوص افزایش سطح امنیت "ملی کارت ها"
  فیلسوف مبتکر تاریخنگاری ژورنالیستی
  فلسفه پاپیولیسم با قیام کاوه آهنگر و از ایران پدیدآمد
  تغییر دنیای آموزش رسانه ای
  زادروز «رادار»
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21593صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 8 بهمن 1396 - 18:50
کتاب «باور کن که، روابط عمومی مرده است» بزودی منتشر می شود
به گزارش شارا، روابط عمومی مرده است، سخن دربارۀ اعتماد، رهبری عمومی، وضعیت سیاست، وضعیت کاسبی و تجارت، مردم سالاری اجتماعی، گروه ‎گرایی مترقّی، فعّالان سیاسی و فعّالیت‌گرایی سیاسی، جوابگویی از طریق ارزش عمومی، رهبری روشنفکرانۀ عمومی، رجوع به صداقت و درستی و تغییر میراث از فصول دوازدهگانه این کتاب می باشد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "باور کن که، روابط عمومی مرده است" تالیف رابرت فیلیپس بزودی از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود.


به گزارش شارا، روابط عمومی مرده است، سخن دربارۀ اعتماد، رهبری عمومی، وضعیت سیاست، وضعیت کاسبی و تجارت، مردم سالاری اجتماعی، گروه ‎گرایی مترقی، فعالان سیاسی و فعالیت‌گرایی سیاسی، جوابگویی از طریق ارزش عمومی، رهبری روشنفکرانۀ عمومی، رجوع به صداقت و درستی و تغییر میراث از فصول دوازدهگانه این کتاب می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
Maryam Barzegar
| 1396/11/20 - 15:42 |     0     0     |
باسلام و احترام.
ضمن تشکر و قدردانی از اطلاع رسانی خوب شما.
من چطور میتونم کتاب روابط عمومی مرده است را تهیه کنم .امکانش هست خرید اینترنتی از شما انجام بدم و برام ارسال کنید .کی منتشر میشه؟
پیشاپیش ازپاسخگویی شما تشکر میکنم.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نخستین فرستنده عادی تلویزیونی


  زادروز «رادار»


  فیلسوف مبتکر تاریخنگاری ژورنالیستی


  فراخوان چهارمین دوره اعطای نشان عالی روابط عمومی


  کارگاههای آموزشی آشنایی با فنون اثربخش در ارایه و سخنرانی برگزار می شود


  خصوصیات مدیر روابط عمومی


  شکست مون در همراه کردن افکار عمومی کره‌جنوبی با "المپیک صلح"


  ارتباطات الکترونیکی و روابط بین المللی


  تهیه پنج طرح مطالعاتی در حوزه مدیریت بحران شهری


  «مدیریت» در روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب «باور کن که، روابط عمومی مرده است» منتشر شد