درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 01:01   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21569صفحه نخست » شنبه، 24 بهمن 1394 - 12:10
توقف چاپ روزنامه ایندیپندنت
صاحب روزنامه ایندیپندنت از نشریه های معتبر بریتانیایی، روز جمعه (٢٣ بهمن) اعلام کرد که از روز ٢٦ ماه آینده، این روزنامه تنها از طریق نسخه اینترنتی در دسترس خواهد بود و چاپ کاغذی آن متوقف خواهد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، بی.بی.سی افزود: آخرین نسخه کاغذی هفته نامه 'ایندیپندنت آن ساندی' که روزهای یکشنبه منتشر می شود نیز در روز ٢٠ مارس انتشار خواهد یافت .
قرار است تعداد قابل توجهی از کارکنان این دو نشریه به موسسه انتشاراتی 'جانستون پرس' منتقل شوند که در حال حاضر، مالک چندین نشریه است هر چند انتظار می رود شماری از کارکنان ایندیپندنت کار خود را از دست بدهند .
توقف انتشار کاغذی روزنامه ایندیپندنت نشانه ای از وضعیت مطبوعات است که با گسترش استفاده از اینترنت، با کاهش قابل توجه تقاضا مواجه شده است
ایندیپندنت را می توان نخستین روزنامه معتبر و نسبتا با سابقه ای دانست که گرفتار عواقب تحول فناوری و تاثیر آن بر عادات مخاطبان روزنامه ها می شود .
تیراژ این روزنامه در اوج محبوبیت آن به حدود 400 هزار نسخه می رسید که در این اواخر، تا حد چهل هزار نسخه هم کاهش یافته بود .
'
اوگنی لبدوف' صاحب روسی ایندیپندنت در بیانیه ای در روز جمعه گفت که 'تصمیم به توقف چاپ ایندیپندنت کاغذی با هدف حفظ عنوان این نشریه اتخاذ شده و به ما امکان آن را می دهد تا به سرمایه گذاری در ارتقاء کیفی محتوای آن ادامه دهیم .'
وی گفت که مخاطبان اینترنتی این روزنامه رو به افزایش بوده و ابراز اطمینان کرد که این روند ادامه خواهد یافت .
لبدوف افزوده است که 'صنعت تولید مطبوعات دستخوش تحولات سریع ناشی از خواست خوانندگان است که نشان می دهد مسیر آتی حرکت نشریات، مسیر دیجیتالی است .'
روزنامه ایندیپندنت در سال ١٩٨٦ توسط سه تن از روزنامه نگاران سابق روزنامه دیلی تلگراف تاسیس شد که به نشانه قصدشان برای به چالش کشیدن گاردین و تایمز، دو روزنامه عمده متمایل به چپ و متمایل به راست، نام ایندیپندنت (مستقل) را بر این روزنامه جدید نهادند.

 

منبع: ایرنا

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد