درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:53   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21558صفحه نخست » چهارشنبه، 21 بهمن 1394 - 15:17
انواع پیامک‌های انبوه را بشناسید
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش شارا از خبر آنلاین، موضوع مشکلاتی که پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه برای مشترکان تلفن همراه پیش آورده بارها در سرویس مشکلات مردم بررسی شده است. روابط عمومی اپراتور همراه اول در این باره توضیحی را برای ما فرستاده که این توضیح عینا منتشر می شود:
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش شارا از خبر آنلاین، موضوع مشکلاتی که پیامک‌های تبلیغاتی و انبوه برای مشترکان تلفن همراه پیش آورده بارها در سرویس مشکلات مردم بررسی شده است. روابط عمومی اپراتور همراه اول در این باره توضیحی را برای ما فرستاده که این توضیح عینا منتشر می شود:

احتمالا برای شما هم پیش آمده که پیامکی دریافت و فکر کنید تبلیغاتی است و یا احساس کنید برای این پیامک ها از حساب شما پول کم می‌شود. اما بد نیست بدانید، همه پیامک‌های انبوه دریافتی، تبلیغاتی نیست و پیامک‌های اطلاع رسانی و ارزش افزوده هم برای شما ارسال می‌شود و اساساً برای هر پیامکی پول پرداخت نمی‌کنید.


پیامک‌های تبلیغاتی، پیامک‌های انبوهی هستند که با سرشماره‌های خاصی مثل ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ و با هدف تبلیغ توسط شرکت‌ها ارسال می‌شوند. پیامک‌های اطلاع رسانی آن دسته از پیامک‌های تبلیغاتی هستند که توسط خود اپراتور و یا دولت و سایر نهادها ارسال می‌شود، مثل پیامک‌هایی که توسط خبرگزاری‌ها و بانک‌ها ارسال می‌شود. مشترک پولی بابت هیچ کدام از این پیامک‌ها پولی پرداخت نمی‌کند.


نوع دیگری از پیامک‌ها هم وجود دارند که به آنها ارزش افزوده می‌گویند و مشترک بر بستر آن سرویس خاصی را دریافت می‌کند. تمامی سرویس‌های پیامکی همراه اول با ارسال کد معرفه آن سرویس (کد فعال سازی)، به شماره کوتاه شرکت ارائه دهنده آن سرویس (شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های خدمات پیامکی و شماره‌های کوتاه آنها در بخش شرکت‌های همکار آمده‌اند) فعال می‌شوند. این پیامک‌ها با سرشماره‌های مشخصی مثل ۲۰۳۰، ۲۰۲۰، ۳۰۱۱۳ و… برای مشترک ارسال می‌شود.


اولین پیامکی که از این سرشماره‌ها برای مشترک ارسال می‌شود، رایگان است و مبلغ پیام‌های بعدی در آن ذکر شده است. در صورت فعال سازی سرویس مورد نظر، برای هر پیام مبلغ معینی از حساب شما کسر می‌شود.


برای فعال سازی کافی است کدهای فعال سازی را به شماره کوتاه شرکت ارائه دهنده آن سرویس ارسال کنید. به طور مثال با ارسال کد فعالسازی ام بی ای (کد فعالسازی فارسی) و یا MBA (کد فعالسازی لاتین) به سرشماره ۲۰۳۰ می‌توانید عضو سرویس مدیریت موفق شوید. همچنین برای آگاهی از خدمات هر یک از شماره‌های کوتاه کافیست یک پیامک خالی به آن شماره ارسال و لیست تمامی سرویس‌های تعریف شده بر روی آن شماره را به رایگان دریافت کنید.


برای غیرفعال سازی هر یک از سرویس‌های فعال خود، کافی است کد غیرفعال سازی فارسی و یا لاتین آن سرویس (ترکیب کد معرفه فارسی سرویس با کلمه خاموش و یا کد معرفه لاتین سرویس با کلمه OFF) را برای شماره کوتاه شرکت ارائه دهنده آن سرویس ارسال کنید. راه ساده‌تر غیرفعال سازی، ارسال یکی از عبارات «OFF» و یا «خاموش» به شماره کوتاهی است که سرویس از آن دریافت می‌شود. به طور مثال با ارسال کد غیرفعال سازی ام بی ای خاموش (کد غیرفعال سازی فارسی) و یا MBA off (کد غیرفعال سازی لاتین) به سرشماره ۲۰۳۰ می توانید عضویت سرویس مدیریت موفق را لغو کنید.


در صورت بروز هرگونه خطا در فعال سازی و یا غیرفعال سازی سرویس‌ها، می‌توانید از طریق تلفن‌های دائمی و اعتباری همراه اول با شماره ۹۹۹۰ و با سایر خطوط با شماره ۹۱۲۹۹۹۰ تماس بگیرید.


همچنین برای عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی، می‌توانید عدد «۱» را به «۸۹۹۹» ارسال و یا کد دستوری #۸۹۹۹* را شماره گیری کنید و یا با مرکز اطلاع رسانی ۹۹۹۰ تماس بگیرید.
لازم به ذکر است با لغو پیامک های تبلیغاتی، پیامک های اطلاع رسانی مثل پیامک‌های بانکی حذف نمی‌شوند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد