درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 02:16   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21551صفحه نخست » چهارشنبه، 21 بهمن 1394 - 12:48
آیا می دانستید؟
جلوه‌گری برند
آیا می‌دانستید به دست آوردن هویت صحیح برای برند، در گرو جلوه‌گری برند برای مشتریان است؟جلوه‌گری برند با جنبه‌های آگاهی از برند مرتبط است.
  

جلوه‌گری برند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، آیا می‌دانستید به دست آوردن هویت صحیح برای برند، در گرو جلوه‌گری برند برای مشتریان است؟جلوه‌گری برند با جنبه‌های آگاهی از برند مرتبط است. برای مثال هر چند وقت یک بار و تا چه حد آسان در شرایط و موقعیت‌های مختلف در ذهن مشتریان حضور می‌یابد؟ تا چه حد برند در اولویت نخست ذهن من است و به آسانی به یاد می‌آید و شناخته می‌شود؟ چه نوع اشاره و راهنمایی یا یادآوری لازم است؟ آگاهی برند چه میزان فراگیر شده است؟

یک برند بسیار جلوه‌گر، برندی است که عمق و وسعت آگاهی برند را با هم دارد. در چنین شرایطی مشتریان همواره خریدهایی کافی انجام می‌دهند و همچنین همواره به موقعیت‌های متنوعی که امکان دارد برند به نحوی به کار گرفته شود یا مصرف شود می‌اندیشند. جلوه‌گری برند در واقع نخستین گام مهم در ساختن ارزش ویژه برند است، ولی معمولا کافی نیست.در بسیاری از موارد برای تعداد زیادی از مشتریان، سایر ملاحظات همچون مفهوم یا تصویر ذهنی برند نیز وارد بازی می‌شود.

خلق مفهوم برند شامل ایجاد تصویر ذهنی برند و این موضوع است که برند در ذهن مشتریان با چه ویژگی‌هایی مشخص می‌شود و بیانگر چه چیزی باید باشد. این تداعی‌های ذهنی می‌توانند به‌صورت مستقیم (از تجربه و ارتباط خود مشتری با برند) یا به‌صورت غیرمستقیم (از طریق تصویری که از برند در تبلیغات یا سایر منابع اطلاعاتی به‌دست آمده باشند، مانند نقل دهان به دهان از برند) شکل بگیرند.

 

منبع: فرصت امروز

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد