درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 19:17   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21543صفحه نخست » چهارشنبه، 21 بهمن 1394 - 11:11
جلوگیری از خدمات اینترنت رایگان فیس‌بوک در هند
رگولاتوری هند دسترسی به خدمات موسوم به Free Basics را ناممکن کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، رگولاتوری هند دسترسی به خدمات موسوم به Free Basics را ناممکن کرده است.  خدمات یاد شده به مردم این کشور امکان می‌داد از طریق تلفن همراه به اینترنت رایگان ولی محدود دسترسی داشته باشند. استدلال رگولاتوری هند این است که تجربه کاربران تازه کار اینترنت نباید از طریق استفاده از چنین خدماتی شکل بگیرد. کارشناسان می‌گویند فیس‌بوک با ارائه چنین خدماتی در واقع در حال تبلیغ برای سرویس‌های وابسته به خود است و در آینده از این طریق فرصت‌های درآمدی بی نظیری خلق خواهد کرد.

رگولاتوری مخابراتی هند معتقد است ارائه چنین خدماتی در دراز مدت خطرناک خواهد بود زیرا آگاهی و چشم انداز این کاربران تنها از طریق اطلاعاتی شکل می‌گیرد که از طریق این خدمات در دسترس‌شان قرار گرفته است. البته این رگولاتوری افزوده است: ارائه خدمات اینترنت رایگان محدود برای دسترسی به کل اینترنت محدود نخواهد شد. زاکربرگ مدیرعامل فیس‌بوک می‌گوید این تصمیم او را ناامید کرده اما وی کماکان متعهد به تلاش برای رفع موانع برای برقراری ارتباطات در هند و دیگر نقاط جهان است. ارائه خدمات Free Basics فیس‌بوک در هند حتی به برخی اعتراضات اجتماعی و دانشجویی هم در این کشور منجر شده بود. خدمات یاد شده در اصل دسترسی رایگان به فیس‌بوک و چند سایت دیگر اینترنتی را ممکن می‌کند و در تناقض با اصل بی‌طرفی اینترنت است که طبق آن کاربران باید بتوانند به همه خدمات اینترنتی به‌طور یکسان و بدون تبعیض و تفاوت دسترسی یابند.هند با جمعیت 2/ 1 میلیارد نفری بازاری مهم برای شرکت‌های فناوری آمریکا مانند فیس‌بوک است. بعد از آمریکا، هند با 130 میلیون کاربر عضو فیس‌بوک دومین بازار گسترده شبکه اجتماعی مذکور است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3700

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد