درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 00:26   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21503صفحه نخست » سه شنبه، 20 بهمن 1394 - 11:00
چقدر برای فیس‌بوک می‌ارزید؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر در انگلستان باشید تنها به اندازه یک‌سوم کسانی که در آمریکای شمالی هستند برای شبکه اجتماعی فیس‌بوک می‌ارزید و اگر جای دیگری زندگی می‌کنید، این عدد می‌تواند حتی کمتر از این باشد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر در انگلستان باشید تنها به اندازه یک‌سوم کسانی که در آمریکای شمالی هستند برای شبکه اجتماعی فیس‌بوک می‌ارزید و اگر جای دیگری زندگی می‌کنید، این عدد می‌تواند حتی کمتر از این باشد.

 

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، فیس‌بوک رکورد جدیدی زده است، هم در تعداد کاربرانی که دارد و هم در میزان درآمدی که کسب می‌کند. اما هر فرد واقعا چقدر برای فیس‌بوک می‌ارزد؟

 

پس از اینکه فیس‌بوک درآمد خود را اعلام کرد، این شبکه اجتماعی آشکار ساخت در حال حاضر 1.59 میلیارد کاربر دارد که به صورت ماهانه از فیس‌بوک استفاده می‌کنند که نسبت به آخرین گزارش در سه ماهه سال 2015، 40 میلیون افزایش داشته است و این تعداد، 50 درصد از 3.2 میلیارد کاربری را که در سراسر جهان از اینترنت استفاده می‌کنند و 21.5 درصد از جمعیت کل جهان را شامل می‌شود.

 

کاربران روزانه فیس‌بوک هم افزایش یافته‌اند و به 1.04 میلیارد کاربر رسیده‌اند، در حالی که تعداد کاربرانی که به صورت ماهانه و با استفاده از گوشی‌های همراه وارد فیس‌بوک می‌شوند به 823 میلیون نفر رسیده‌اند که 51.7 درصد از کاربران فعال ماهانه این شبکه اجتماعی هستند.

 

کاربران موبایلی فیس‌بوک که در طول ماه 1.4 میلیارد هستند، 80 درصد از درآمد فیس‌بوک را شامل می‌شوند که البته این درآمد بیشتر از طریق تبلیغات به دست می‌آید و به فیس‌بوک کمک کرده تا رکوردها را بشکند و با افزایش 1.3 میلیارد دلاری نسبت به سه ماهه سوم سال 2015، به درآمد 5.84 میلیارد در سه ماهه پایانی سال 2015 برسد.

 

فیس‌بوک با استفاده از تبلیغات هدفمند درآمدزایی می‌کند و این موضوع با استفاده از آگاهی نسبت به کاربرانش انجام می‌شود، البته بخشی از درآمد خود را نیز از راه‌های دیگری کسب می‌کند.

 

بنابراین شاید جالب‌ترین نکته‌ای که می‌توان درباره درآمد فیس‌بوک مطرح کرد این باشد که هر فرد و هر کاربر به طور متوسط چه میزان برای این شبکه اجتماعی ارزش دارد و در نهایت می‌توان گفت هر کاربر با رشد بیش از یک چهارمی، در درآمد سه ماهه پایانی، 3.73 دلار سهم داشته است.

 

البته سهم همه افراد در جهان در این درآمدزایی برابر نیست. ممکن است شگفت‌زده شوید اگر بدانید کاربران آمریکایی یا کانادایی در درآمدهای سه ماهه، ‌13.54 دلار برای فیس‌بوک می‌ارزند، درحالی که کاربرانی که در ناحیه‌های آسیا و اقیانوسیه هستند تنها 1.59 دلار برای این شبکه اجتماعی ارزش دارند.

 

افرادی که در اروپا هستند، با درآمدزایی 4.5 دلاری تنها یک سوم کسانی که در آمریکای شمالی هستند برای شبکه اجتماعی فیس‌بوک می‌ارزند و این در حالی است که بقیه دنیا که بیشتر شامل نواحی در حال توسعه می شوند، تنها 1.22 دلار به ازای هر کاربر ارزش دارند.

 

علت این همه تنوع بیش از همه چیز به مقدار پولی که در هر ناحیه صرف تبلیغات می‌شود وابسته است. آمریکا در درآمد سه ماهه پایانی 2015 فیس‌بوک، سهمی 2.82 میلیارد دلاری در تبلیغات داشت درحالی که دومین بازار درآمدی فیس‌بوک یعنی اروپا تنها 1.4 میلیاد دلار ارزش داشت.

 

با این تفاسیر، وقتی که حتی آمریکایی‌ها هم در طول سال به صورت فردی کمتر از 60 دلار برای فیس‌بوک ارزش دارند، افراد دیگر در سراسر جهان، ممکن است آنقدر که خودشان تصور می‌کردند برای این شبکه اجتماعی ارزش و درآمدزایی نداشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد