درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 15:52   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21502صفحه نخست » سه شنبه، 20 بهمن 1394 - 10:47
خود مدیریتی و مدیریت زمان
در قسمت‌های قبل به مباحث مختلف مرتبط با خودمدیریتی و اصول آن پرداختیم. حال نوبت آن است که به پیوند‌های موجود بین خودمدیریتی و مدیریت زمان بپردازیم و نکاتی را پیرامون ارتباط تنگاتنگ این دو زمینه کاربردی مدیریت مطرح سازیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در قسمت‌های قبل به مباحث مختلف مرتبط با خودمدیریتی و اصول آن پرداختیم. حال نوبت آن است که به پیوند‌های موجود بین خودمدیریتی و مدیریت زمان بپردازیم و نکاتی را پیرامون ارتباط تنگاتنگ این دو زمینه کاربردی مدیریت مطرح سازیم.
 

ساعتی یا حتی دقیقه‌ای فکر کنید

اگر هدف شما کسب درآمد سالانه 100000 دلار در سال است و میزان ساعات کاری‌تان در هفته 40 ساعت، این به آن معنا است که شما باید در هر ساعت 48 دلار یا در هر دقیقه کارتان 80 سنت درآمد داشته باشید. آنچه مسلم است اینکه شما بدون تمرکز کردن روی عملکرد و درآمد تک تک ساعات و حتی دقایق کارتان نخواهید توانست به این اهداف جامه‌عمل بپوشانید.

 

الگوهای بهره‌وری روزانه خود را بشناسید

برای خودمدیریتی زمانی، باید به‌طور دقیق بدانید که در چه زمانی از ساعات کاری‌تان بیشترین بازدهی و بهره‌وری را ارائه می‌دهید و براساس آن مهم‌ترین و پیچیده‌ترین فعالیت‌های‌تان را در همان ساعات انجام دهید. با این کار درمی‌یابید که می‌توان کارهای بیشتری را در مدت زمان کوتاه‌تری و به شکل مطلوب‌تری انجام داد.

 

برای پاسخگویی به تماس‌های تلفنی برنامه‌ریزی کنید

از آنجا که جواب دادن به تماس‌های تلفنی شخصی و حاشیه‌ای، آسان‌ترین کاری است که در محل کارتان می‌توانید انجام دهید حتما آن را به زمان‌هایی که انرژی تان در کمترین حد است موکول کنید و ساعات اوج انرژی‌تان را صرف گپ‌زدن تلفنی نکنید.

 

بر چیزهایی تمرکز کنید که تحت کنترل شماست

هیچ گاه وقت ارزشمندتان را صرف فکر کردن و نگرانی راجع‌به چیزهایی که تحت کنترل‌تان نیستند نکنید، چرا که این کار نتیجه‌ای غیر از تلف شدن وقت و انرژی تان به دنبال نخواهد داشت. در عوض تمرکز کردن روی عوامل تحت کنترل تان شما را به هدف‌های خود نزدیک‌تر می‌سازد.

 

سیستم‌های کاری خود را پالایش کنید

همیشه و در همه حال بکوشید تا روش‌های کاری‌تان را مورد بازبینی قرار دهید و ببینید که آیا می‌توانید با استفاده از روش‌های متفاوتی به اهداف تان برسید. تمرکز کردن روی جزئیات می‌تواند کمک زیادی به بهبود بهره‌وری و صرفه‌جویی در وقت تان کند.

 

در مقابل به تعویق انداختن کارها مقاومت کنید

اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که انجام کارهایشان را به دلایل مختلف به تاخیر یا تعویق می‌اندازند، باید هرچه سریع‌تر این خصلت را کنار بگذارید و برای این کار باید همیشه ضربتی عمل کنید و پس از شناسایی دلایل به تعویق افتادن کارها درصدد انجام سریع آنها برآیید.

 

فرآیندهای کاری مشخصی را دنبال کنید

مشخص بودن مسیرها و فرآیندهای کاری می‌تواند کمک زیادی به افزایش بهره‌وری کار و مدیریت بهینه زمان کند. پس با ایجاد این مسیرها با چشمی باز و آگاهانه برای رسیدن به اهدافتان گام بردارید.

 

همیشه با هدف گام بردارید

افراد موفق کسانی هستند که بدون اینکه نیازی باشد توسط دیگران تحریک و تهییج شوند برای رسیدن به اهداف خود گام برمی‌دارند، چرا که خودشان برای خود هدف و انگیزه تعریف می‌کنند و برای دستیابی به آنها حرکت مداوم دارند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3699

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد