درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 10:52   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی

  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21411صفحه نخست » شنبه، 17 بهمن 1394 - 10:41
رشد باورنکردنی تبلیغات آنلاین در استرالیا
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تبلیغات آنلاین در استرالیا از رشد بسیار بالایی برخوردار است و این امر باعث شده آژانس‎ها، شرکت‌ها و بازاریاب‌ها نگاه ویژه‌ای به این حوزه داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تبلیغات آنلاین در استرالیا از رشد بسیار بالایی برخوردار است و این امر باعث شده آژانس‎ها، شرکت‌ها و بازاریاب‌ها نگاه ویژه‌ای به این حوزه داشته باشند.

به گزارش موسسه صبا ویژن به نقل از پایگاه خبری تحلیلی Mobile Marketing Watch، آمار نشان می‌دهد ظرف یک سال، تبلیغات در فضای مجازی در استرالیا 33 درصد رشد داشته است.

بنا به اعلام IAB Australia، در فصل منتهی به ماه سپتامبر، در این حوزه بیش از 1.5 میلیون دلار هزینه شده است.

بنا به گفته تحلیلگران، نمایش آگهی در ابزار موبایل (اعم از تلفن همراه، تبلت، فبلت و غیره) آینده بسیار روشنی پیش رو دارد.

در فصل منتهی به سپتامبر 2015 هزینه صرف شده جهت ارائه آگهی‌های موبایلی به رقم خارق‌العاده‌ی 418.9 میلیارد دلار رسیده است که از این مقدار 55 درصد آن به نمایش آگهی‌ در ابزار همراه و 45 درصد نیز به جستجوی موبایلی اختصاص یافته است.

سهم اسمارت‌فون‌ها (گوشی‌های همراه هوشمند) و تبلت‌ها به ترتیب 67 و 33 درصد اعلام شده است.

Alice Manners مدیر عامل IAB Australia می‌گوید اگر چه دیگر رسانه‌های تبلیغاتی با چالش‌ها و دشواری‌هایی روبرو هستند ولی اقبال کاربران نمایشگرهای تعاملی قطعاً باعث ایجاد خوش‌بینی در این زمینه شده و به همین دلیل بودجه اختصاص یافته به آگهی‌های تعاملی سیر صعودی پیدا کرده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد