درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 13:33   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21395صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 14 بهمن 1394 - 13:24
چهارمین هفته روابط عمومی
برگزاری هفته روابط‌عمومی موجب ارتقای سطح روابط‌عمومی در کشور خواهد شد
  

چهارمین هفته روابط عمومی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، گردهم‌آیی یک هفته‌ای مدیران کارشناسان روابط‌عمومی در طول برگزاری هفته روابط‌عمومی باعث تبادل اطلاعات و در نتیجه ارتقای سطح روابط‌عمومی خواهد شد.

 

علی شوقی‌بنام دبیر ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی با بیان این مطلب افزود: گردهم‌آیی یک هفته‌ای روابط‌عمومی‌های کشور در طول مراسم بزرگداشت هفته روابط‌عمومی، موجب اشتراک‌گذاری صحیح و بدون واسطه اطلاعات و دستاوردهای روابط‌عمومی‌ها و همچنین تبادل نظر در بین مدیران و کارشناسان این حوزه خواهد شد.

وی ادامه داد: نتیجه این تعامل و اشتراک‌گذاری موجب ارتقای سطح روابط‌عمومی در کشور شده و این، دستاورد بسیار مهمی است.

شوقی بنام در ادامه و درخصوص دلایل انتخاب موضوعات مطرح شده در دو همایش روابط‌عمومی الکترونیک و روابط‌عمومی و صنعت که در طول هفته روابط‌عمومی برگزار خواهند شد ادامه داد: با توجه به رشد استفاده از شبکه‌های اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه و مخاطبان سازمان‌ها و همچنین نگرانی‌های به وجود آمده در خصوص محتوایی که تولید و نشر داده می‌شود کیمته علمی این همایش، روابط‌عمومی الکترونیک، استراتژی تولید محتوا و مهارت‌های به اشتراک‌گذاری را به عنوان موضوع اصلی یازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک انتخاب کرد.

وی در خصوص انتخاب موضوع پنجمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت نیز گفت: با توجه به شرایط موجود در بنگاه‌های صنعتی و رکود به وجود آمده در آنها و همچنین موقعیت‌های بوجود آمده پس از رفع تحریم‌های اقتصادی، ضمن در نظر گرفتن نقش روابط‌عمومی‌ به عنوان نهادی تاثیرگذار در این سازمان‌ها، روابط‌عمومی صنعت، توسعه فضای کسب و کار به عنوان موضوع اصلی این کنفرانس انتخاب گردید.

دبیر ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی در ادامه ضمن ابراز نگرانی از تقلیل جایگاه روابط‌عمومی در برخی از استانداری‌ها گفت: بدون شک طرح تقلیل جایگاه روابط‌عمومی در دفتر استانداری‌ها عملی غیرکارشناسی می‌باشد که ضمن تضعیف جایگاه سازمان‌ها در بین مخاطبان، موجب تداخل در وظایف بخش‌های مختلف و در نتیجه عدم کارایی آنان خواهد شد.

شوقی‌بنام در پایان ضمن دعوت از تمامی فعالان حوزه روابط‌عمومی به منظور مشارکت در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این هفته از سایر اساتید، دانشجویان و علاقمندان نیز درخواست کرد تا در صورت تمایل نسبت به ارایه مقاله حول محورهای اعلام شده تا تاریخ بیستم فروردین ماه سال آینده و از طریق آدرس ایمیلinfo@7pr.ir   اقدام نمایند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مراجعه به سایت www.7pr.ir و یا تماس تلفنی با شماره 88807453 سوالات خود را مطرح نمایند.

 

منبع: دبیرخانه ستاد برگزاری هفته روابط عمومی

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد