درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 21:11   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21391صفحه نخست » چهارشنبه، 14 بهمن 1394 - 11:58
بهبود تجربه مشتری با اینترنت اشیا
مدیران شرکت‌ها می‌گویند اینترنت اشیا (Internet Of Things) می‌تواند بهبود تجربه مشتری (Customer Experiences) را به دنبال داشته باشد، هر چند یافته‌های اخیر یک تحقیق نشان می‌دهد که وضعیت فعلی IoT در سازمان‌ها تا رسیدن به نقطه ایده‌آل راه درازی در پیش دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مدیران شرکت‌ها می‌گویند اینترنت اشیا (Internet Of Things) می‌تواند بهبود تجربه مشتری (Customer Experiences) را به دنبال داشته باشد، هر چند یافته‌های اخیر یک تحقیق نشان می‌دهد که وضعیت فعلی IoT در سازمان‌ها تا رسیدن به نقطه ایده‌آل راه درازی در پیش دارد. به گزارش وب‌سایت MediaPost، اخیرا شرکت TEKsystems از ۲۰۰ مدیر بازرگانی سوالاتی پرسیده و نظرات آنها را در مورد طرح‌های مربوط به اینترنت اشیا جویا شده است. ۵۵ درصد از کسب و کارها معتقدند IoT در درازمدت تاثیرات قابل توجهی بر فعالیت‌های آنان بر جای می‌گذارد و فقط تعداد بسیار اندکی (۲ درصد) آن را بی‌تاثیر خوانده‌اند.

یکی از یافته‌های مهم این پژوهش آن است که شرکت‌ها معتقدند «مشتریان» بزرگ‌ترین گروه دریافت‌کننده خدمات IoT هستند و IoT می‌تواند مزایای متعددی به همراه داشته باشد؛ از جمله ایجاد تجربه مشتری بهتر (۶۴ درصد)، ابتکار و نوآوری (۵۶ درصد)، ایجاد درآمدهای نو برای سازمان (۵۰ درصد)، ارتقای میزان بازگشت سرمایه (۳۶ درصد) و صرفه‌جویی قابل ملاحظه در هزینه‌های سازمانی (۳۵ درصد). با این حال بسیاری از مدیران در نحوه ورود به اکوسیستم IoT با ابهام و تردید روبه‌رو هستند و از شیوه‌های موثر برای استفاده حداکثری از این پدیده نسبتا نوظهور کمابیش اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند. پژوهش‌های دیگر نشان می‌دهد معضلات امنیتی و احتمال افشای اطلاعات، بزرگ‌ترین چالش پیش روی فراگیر شدن اینترنت اشیا است.  شاید بتوان چکیده این گزارش را این گونه عنوان کرد: شرکت‌ها به اهمیت و نقش‌آفرینی IoT واقف شده‌اند ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی دارند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3694

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد