درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:09   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: هم‌اندیشی برای آینده روابط‌عمومی در ایران
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21381صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 14 بهمن 1394 - 10:44
روابط عمومی مرکز تعامل بین دستگاه های اجرایی و مردم است
هدایت الله جمالی پور: روابط عمومی مرکز هماهنگی بین دستگاهی و تعامل بین دستگاه های اجرایی و مردم است.
  

روابط عمومی مرکز تعامل بین دستگاه های اجرایی و مردم است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، "هدایت الله جمالی پور" معاون استاندار و فرماندار شهرستان ری در مجمع روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان ری که با حضور مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری و مسوولین روابط عمومی ادارات شهرستان در تالار خدمت فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: هرچه روابط عمومی دستگاه بهتر و روانتر فعالیت کند هم مردم نسبت به خدمات دولت آگاهی پیدا می کنند و هم باعث رشد و ارتقاء مجموعه خدماتی دولت می شود.

وی ادامه داد: در سال های اخیر نگاه دولت ها به روابط عمومی ها تغییرات محسوس و جدی صورت گرفته است

وی روابط عمومی را یک مجموعه با فعالیت جمعی برشمرد و افزود: روابط عمومی یک دستگاه باید به تمام حوزه های اجتماعی مسلط باشد.

جمالی پور در ادامه با بیان اینکه روابط عمومی باید به علوم ارتباطات اشراف کامل داشته باشد ، اظهار داشت: مدیر روابط عمومی باید از یک روان شناسی اجتماعی چند وجهی برخوردار باشد.

وی اذعان داشت: روابط عمومی نباید فرد گرا باشد بلکه باید کارمشارکتی را در دستور کار خود داشته باشد.

فرماندار ری در ادامه عنوان کرد: ظرفیت های انسانی که در مجموعه روابط عمومی فعالیت میکنند باید بر اساس تخصصشان در تحقق مطالبات مردم توانمند و تلاشگر باشند.

جمالی پور گفت: یک روابط عمومی پویا باید ارتباط تنگاتنگ با اصحاب رسانه برقرار کند که با هم افزایی و تعامل با رسانه چالش های موجود در دستگاه ها و اجتماع را برطرف نمایند.

وی در پایان بیان داشت:این ارتباط دوسویه می تواند باعث ایجاد اعتماد متقابل بین مردم و دستگاه های اجرایی و پیشرفت و ارتقاء خدمات آن دستگاه شود.

 

منبع: روابط عمومی فرمانداری ویژه ری

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: هم‌اندیشی برای آینده روابط‌عمومی در ایران


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد