درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 10:25   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21378صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 13 بهمن 1394 - 16:27
طرح‌ها و استراتژی‌های روابط عمومی
به دلیل آن که روابط عمومی فرایندی بلند مدت است در طراحی استراتژی خود باید برقراری تماس‌های منظم و پیوسته با رسانه‌ها منظور شده باشد. بیانیه‌های مطبوعاتی را به طور منظم و متفاوت ارسال کنید تا رسانه‌ها حداقل هر شش ماه یک بار از شما خبردار شوند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اولین چیزی که احتیاج دارید این است که با ذهنی آماده و یک تقویم پشت میز خود بنشینید و اهداف بلند مدت و کوتاه مدت خود را تعیین کنید. برای مثال، هدف کوتاه مدت شما ممکن است جذب افکار به سمت فلان خدمت یا محصول جدیدتان باشد و هدف بلند مدت‌تان هم ممکن است این باشد که کاری کنید که مردم فروشگاه شما را پشرفته‌ترین فروشگاه و لابراتوار عکاسی در شهر بدانند.

 

قدم بعدی‌تان این است که مخاطبان‌تان را که ممکن است شامل طیف وسیعی از افراد گوناگون شامل عکاسان حرفه‌ای، آماتورها و غیره باشد، تعیین کنید. سپس پیام‌هایی را که می‌خواهید به هرکدام از گروه‌های مخاطب بدهید مشخص کنید و فعالیت‌های روابط عمومی خود را که شامل برنامه‌ریزی رویدادهای ویژه و تنظیم بیانیه‌های مطبوعاتی است، آغاز کنید.


به دلیل آن که روابط عمومی فرایندی بلند مدت است در طراحی استراتژی خود باید برقراری تماس‌های منظم و پیوسته با رسانه‌ها منظور شده باشد. بیانیه‌های مطبوعاتی را به طور منظم و متفاوت ارسال کنید تا رسانه‌ها حداقل هر شش ماه یک بار از شما خبردار شوند. اما کاری کنید که تاریخ واقعی ارسال بیانیه‌ها متناوباً تغییر یابد، آن‌ها را به افراد متفاوت ارسال کنید در این صورت تماس‌های‌تان را بی‌اثر نخواهید یافت.


برای این که از نظر رسانه‌های محلی، منبع ارزشمند و موثقی باشید لازم است که در حرفه خود جزو بهترین‌ها باشید … و البته چشم‌ها و گوش‌های‌تان را برای اطلاع از ارتباطات ارزشمندی که می‌تواند شهرت فروشگاه‌تان را افزایش دهد، باز نگاه دارید.


خلاصه مطلب آن که:
• اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود را مشخص کنید.
• مخاطبان‌تان را دسته بندی کنید.
• برای هرگونه از مخاطبان پیام خاصی در نظر بگیرید.
• تصمیم بگیرید که کدام رسانه‌ها می‌توانند شما را در برقراری ارتباط موثر با مخاطبان یاری کنند.
• حداقل هر ش ماه یکبار از فعالیت‌های روابط عمومی استفاده کنید.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد