درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 17:35   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21345صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 12 بهمن 1394 - 14:52
انتشار چاپ پنجم کتاب برنامه‌ریزی راهبردی ارتباطی در روابط‌عمومی
کتاب «برنامه‌ریزی راهبردی ارتباطی در روابط‌عمومی» نوشته حمید شکری‌خانقاه که توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شده است، به چاپ پنجم رسید.
  

انتشار چاپ پنجم کتاب برنامه‌ریزی راهبردی ارتباطی در روابط‌عمومی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، چاپ پنجم کتاب «برنامه‌ریزی راهبردی ارتباطی در روابط‌عمومی» با ویرایشی جدید و محتوای به‌روزشده وارد بازار نشر شد.

این کتاب ضمن تبیین اهمیت و جایگاه برنامه‌ریزی در روابط‌عمومی، به تشریح گام‌های اساسی و چگونگی تدوین برنامه کاربردی در روابط‌عمومی می‌پردازد و در واقع راهکارهایی در مواجهه با چالش‌های موجود بر سر راه برنامه‌ریزی جامع در این حوزه ارائه می‌دهد.

حمید شکری‌خانقاه در بخشی از مقدمه این کتاب، آورده است:

«مهم‌ترین و اساسی‌ترین نقشی که متخصصان برای روابط‌عمومی قائل شده‌اند، نقش و کارکرد مدیریتی است. روابط‌عمومی برای ایفای مؤثر و کارآمد نقش مدیریتی خود نیازمند برنامه‌ریزی است. برنامه‌ریزی اگر جوهره و ماهیت اصلی مدیریت نباشد، بنیان و اساس آن است. در حقیقت برای مدیران روابط‌عمومی کافی نیست که تنها بر وضعیت زمان حال متمرکز شوند. این یک امر حیاتی است که آنها سازمان را به سوی آینده رهنمون کنند و موجبات تحقق اهداف ویژه سازمان را فراهم آورند. برنامه‌ریزی به روابط‌عمومی این قدرت را می‌دهد که سمت درست را انتخاب کنند، بحران‌ها را به موقع شناسایی کرده و با توجه به نیازها و خواسته‌های مخاطبان به طور مستمر، سازمان را در جهت تحقق اهداف خود هدایت کند. روابط‌عمومی پویا و کارآمد، روابط‌عمومی‌ای است که بتواند برای حل مشکلات ارتباطی سازمان، برنامه ارتباطی منطقی و مستدلی مطرح و عرضه کند.»

کتاب «برنامه‌ریزی راهبردی ارتباطی در روابط‌عمومی» با رویکرد حل مسائل و مشکلات ارتباطی سازمان در چهار فصل منتشر شده است. در فصل نخست تعاریف روابط‌عمومی از دیدگاه‌های مختلف مطرح شده است. در فصل دوم به توصیف انواع برنامه‌ریزی پرداخته شده و در فصل سوم نیز که شاکله اصلی کتاب را تشکیل می‌دهد، گام‌های راهبردی در برنامه‌ریزی روابط‌عمومی معرفی شده است. در فصل چهارم نیز با توجه به اهمیت موضوع شیوه‌نامه تدوین برنامه ارتباطی راهبردی، چند نمونه برنامه برای مطالعه بیشتر برای همه افراد علاقه‌مند و همچنین محققان و پژوهشگرانی که در این حیطه بررسی و مطالعات دامنه‌داری را پی‌جویی می‌کنند، ارائه شده است.

چاپ پنجم کتاب «برنامه‌ریزی راهبردی ارتباطی در روابط‌عمومی» در 256 صفحه و تیراژ یک‌هزار نسخه، با قیمت 20 هزار تومان منتشر شده است.

علاقه‌مندان جهت تهیه این کتاب می‌توانند با شماره 88904882-021 تماس حاصل کرده یا به سایت www.prshop.ir  مراجعه نمایند.

 

منبع: روابط‌عمومی انتشارات سیمای شرق

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد