درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 27 آذر 1396 - 21:17   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد

  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

«بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت

  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت


ادامه ادامه مطلب سه

نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها

  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محمد سلطانی فرمعاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش
  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها
  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی
  نشست جهانی روابط عمومی مالتا
  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017
  گوگل و آمازون ؛ دو رقیب جدی بانکها در سال ۲۰۱۸
  جشنواره جدید بانک ملی ایران با موضوع پیام رسان بله، به زودی
  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت
  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21323صفحه نخست » انجمن های روابط عمومیدوشنبه، 12 بهمن 1394 - 10:34
آشتایی با  سازمان بین المللی مشاوره در امور ارتباطات
سازمان بین المللی مشاوره در امور ارتباطات (Icco )در سال 1986 به عنوان مکانی جهت بحث درباره مسائلی که مشاوران روابط عمومی در سراسر دنیا با آن مواجه می شوند، تاسیس شد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سازمان بین المللی مشاوره در امور ارتباطات (Icco )در سال 1986 به عنوان مکانی جهت بحث درباره مسائلی که مشاوران روابط عمومی در سراسر دنیا با آن مواجه می شوند، تاسیس شد. این سازمان هم اکنون فرصتی را جهت تقسیم تجارب و بهترین شیوه عمل در این بخش فراهم آورده است و به روشنی اهداف خود را در نیل به ثبات کیفیت بالا و شیوه مؤثر در امر ارائه مشاوره به روابط عمومی در سراسر مرزها تدوین کرده است.

 

این سازمان افراد با تجربه در زمینه مشاوره روابط عمومی، از سراسر دنیا که در مؤسسات بزرگ و کوچک مشاوره در این خصوص به فعالیت مشغولند را قادر می سازد که یکدیگر را ملاقات کرده و با هم به گفتگو بپردازند. اعضای این سازمان جهت ارتقای استانداردهای اخلاقی و نیل به پیشرفت در استانداردهای کیفیت و نیز هماهنگی در ارائه مشاوره حرفه ای در حوزه روابط عمومی و فراهم آوردن اطلاعات بازار با یکدیگر به فعالیت مشغولند.

 

سازمان بین المللی مشاوره در امور ارتباطات قادر است که بر نحوه قانون گذاری اتحادیه اروپا Eu نظارت و کنترل داشته باشد و هر کجا که مناسب تشخیص داد از طرف صنایع نماینده ای را برگزیند. این امر به آموزش متقاضیان کمک کرده و آنان را قادر می سازد که به عنوان واسطه مشاوران این سازمان در کشورهای مختلف به فعالیت بپردازند. این سازمان جهت اطمینان از ارائه اهداف خود توسط اعضای سازمان با دقت بررسی های منظمی را در مورد آن ها انجام می دهد. اعضا این فرصت را دارند که در اجلاس سالیانه این سازمان یکدیگر را ملاقات کنند.

 

 طبق نظام نامه سازمان های حرفه ای در منشور رم کشورهای عضو این سازمان همگی با عالی ترین سطح استانداردها در جهان مطابقت دارند و اگر شما در جستجوی کیفیت در ارائه خدمات روابط عمومی هستید این سازمان می تواند شرکت های برتر روابط عمومی را با استفاده از سیستم ارتباطات بین الملی خود بیاید.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017


  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»


  نقش روابط عمومی و تبلیغات


  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد


  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان


  توسعه و تجهیز روابط عمومی ها به ابزار نوین ضروریست


  تقدیر از روابط عمومی بانک صادرات قم


  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد