درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 12:32   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2132صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 28 آذر 1391 - 19:13
ارائه ۴۲ هزار پیشنهاد از سوی کارکنان به " نظام پیشنهادها"
دبیر اجرایی نظام مشارکت کارکنان شرکت پالایش گازشهید هاشمی نژاد از ارائه ۴۲ هزار پیشنهاد از سوی کارکنان و خانواده به دبیرخانه نظام پیشنهادها این شرکت خبر داد.
  

دبیر اجرایی نظام مشارکت کارکنان شرکت پالایش گازشهید هاشمی نژاد از ارائه ۴۲ هزار پیشنهاد از سوی کارکنان و خانواده به دبیرخانه نظام پیشنهادها این شرکت خبر داد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، علی بلوچی با اعلام این خبر افزود: این کمیته از سال ۱۳۸۴ شروع به فعالیت کرده که تا اوایل سال جاری بالغ بر ۳۸ هزار پیشنهاد از سوی کارکنان و خانواده های آنان به این کمیته ارجاع شد.

وی اظهارداشت: طی شش ماهه نخست امسال چهار هزار پیشنهاد جدید به دبیرخانه نظام پیشنهادهای پالایشگاه خانگیران واصل شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در حال حاضر ۴۲ هزار پیشنهاد که بیشتر آنان در حوزه فنی و تجهیزات صنعت نفت و گاز است به دبیرخانه رسیده و پس از ارزیابی، پیشنهادهایی که قابلیت اجرا را داشته اند در حال اجرا می باشد.

وی با بیان این که یکی از ابزارهای نوین مدیریت \" نظام پیشنهادها \" است ادامه داد: همکاری و تعاون فکری افراد در کسب موفقیت های گروهی به نحوی در پالایشگاه خانگیران رشد کرده که افراد دستیابی به هدف های سازمانی را جز هدف های خود می دانند.

بلوچی با بیان این که مدیریت شرکت اهتمام جدی به نظام پیشنهادها دارد تاکید کرد: در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد محور اصلی توسعه و رشد، حفظ و شئون کرامت انسانی کارکنان است.

دبیر اجرایی نظام مشارکت کارکنان پالایشگاه خانگیران بیان داشت: این پالایشگاه در راستای ترویج فرهنگ نظام پیشنهاها و استفاده بهینه از منابع انسانی شرکت شامل مشتریان، کارکنان و خانواده های آنان و پیمانکاران نهایت بهره وری را از این نعمت الهی داشته و در این راستا گام برداشته است.

وی اضافه کرد: شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد خدمت به جامعه و پاسخگویی به امت شهید پرور کشورمان را تکلیف الهی و وظیفه قانونی خود می داند تا از این راه گامی هرچند کوچک در مسیر آسایش و شادکامی هموطنان بردارد.

بلوچی با بیان این که کار بسیجی در پالایشگاه خانگیران به صورت یک اصل می باشد گفت: این اصل امروز به عنوان یک ماموریت و مسئولیت خطیر در آمده و کارکنان این شرکت در این راستا مشغول فعالیت هستند.

دبیر اجرایی نظام مشارکت کارکنان شرکت پالایش گازشهید هاشمی نژاد تاکید کرد: در راستای قطع وابستگی نسبت به قطعات یدکی پالایشگاه، امروزه با نظر و پیشنهادها کارکنان اقداماتی چشمگیری انجام پذیرفته و صرفه جویی های قابل ملاحضه ای کسب شده است.

گفتنی است: در حال حاضر نظام پیشنهادهای این شرکت دارای تندیس زرین در شرکت ملی گاز ایران و تندیس بلورین در کشور را داراست.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد