درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 - 01:02   

گزارشگری علمی و بی طرفانه

  گزارشگری علمی و بی طرفانه


ادامه ادامه مطلب یک

۱۰ نکته‌ مهم برای بهبود ارائه خدمات به مشتریان

  ۱۰ نکته‌ مهم برای بهبود ارائه خدمات به مشتریان


ادامه ادامه مطلب دو

پرچمدار جدید سامسونگ چگونه است؟

  پرچمدار جدید سامسونگ چگونه است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  فراخوان مقاله چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نحوه گرداندن گوشی هوشمند 'می‌تواند رمز عبور شما را لو دهد'
  اختلال در سامانه ساپتا در بانک ملی ایران
  نگاهی به عکس خلاقانه یک کتاب فروشی در تلفیق هنر و زندگی روزمره
  بازنشر/ دستور العمل تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری
  اینستاگرام از مرز ۷۰۰ میلیون کاربر گذشت
  ۱۰ نکته‌ مهم برای بهبود ارائه خدمات به مشتریان
  پرچمدار جدید سامسونگ چگونه است؟
  یونایتد ایرلاینز ۱۰ هزار دلار به مسافران برای واگذاری صندلی می‌دهد
  سامسونگ
  آشنایی با روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21316صفحه نخست » ادامه مطلب دویکشنبه، 11 بهمن 1394 - 16:25
آشتایی با انجمن مشاوران روابط عمومی
انجمن مشاوران روابط عمومی، صدای مشاوران روابط عمومی ها در انگلستان است. این انجمن تجاری در سال 1969 تاسیس شد و هم اکنون 70درصد خدمات مشاوره ای روابط عمومی ها را در این کشور ارائه می دهد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انجمن مشاوران روابط عمومی، صدای مشاوران روابط عمومی ها در انگلستان است. این انجمن تجاری در سال 1969 تاسیس شد و هم اکنون 70درصد خدمات مشاوره ای روابط عمومی ها را در این کشور ارائه می دهد. اعضای این انجمن متشکل از آژانس ها و مراکز مشاوره در تمام بخش های روابط عمومی هستند که خدمات خود را در سراسر انگلستان ارائه می دهند.


انجمن مشاوران روابط عمومی نشست هایی را در جهت گفت و گو و انتقال نظرات اعضای خود به مقالات و رسانه ها و نیز نهادهای دولتی، عمومی و سایر انجمن ها برگزار می کند. مراکز مشاوره ای که عضو این سازمان هستند، می کوشند تا به طور حرفه ای در این عرصه فعالیت کنند. شرکت هایی که با اعضای این انجمن مشورت می کنند می توانند از لحاظ کیفیت خدمات در این زمینه مطمئن باشند زیرا اعضا شرایط سختی را که انجمن هنگام ورود برای آن ها در نظر گرفته با موفقیت سپری کرده اند و نیز به قوانین اجرایی و استاندارد و مدیریت مشاوره کاملاً مقید هستند.

 

همچنین اعضای انجمن با در اختیار داشتن طیف وسیعی از خدمات جدید می توانند به پایگاه های اطلاع رسانی جستجو جهت یافتن نیازهای شرکت های متقاضی برای مشاوره با کارشناسان انجمن و نیز سرویس ارائه خدمات به افراد جویای کار در عرصه روابط عمومی در سایت دسترسی یابند و نیز در حوزه های مختلفی چون مدیریت مالی، ارتباط با صنعت، امور مشاوره و نیز تربیت و استخدام نیرو فعالیت می کنند.


انجمن مشاوران روابط عمومی همایش ها و سمینارهایی را در زمینه مدیریت مشاوره و مسائل جاری صنعت و نیز مراسم سالیانه اهدای جوائز به بهترین شرکت صنعتی در تمام سطوح شرکت ها برگزار می کند.همچنین اجرای طرح های تحقیقاتی کلیدی در زمینه صنعت مانند بررسی سالیانه ترازپایه را به طور مستقل اداره و رهبری می کند و در حوزه های مختلفی چون حقوق کارکنان، هزینه های شرکت، مزایای کارکنان و هزینه های مشتریان به تحقیق و بررسی می پردازد.


این انجمن نه تنها علاقه‌مند به ارائه مشاوره به مدیران است بلکه به عنوان بازویی فعال در شناسایی هزاران نفر از افراد خواهان کسب مشاوره اعم از مدیران و یا سطوح پایین تر از آن محسوب می شود. علاوه بر این، انجمن حتی علایق افراد خارج از حوزه اصلی مشاوران خود در لندن را در نظر گرفته و با استفاده از شبکه گروه های منطقه ای در سراسر کشور به آن ها پاسخ مثبت می دهد.


همان طور که بخش صنعت روز به روز جهانی می شود، بسیاری از اعضای این انجمن نیز در سطح بین المللی مطرح می شود و این موضوع سبب گردیده است که این انجمن روابط قوی و مستحکمی را با سایر انجمن های تجاری در سراسر دنیا از طریق عضویت در سازمان بین المللی مشاوره در امور ارتباطات (Icco ) و انجمن بین المللی مشاوران ارتباطات داشته باشد و این امر موجبات ورود بیش از 2000 عضو مشاور را به این انجمن از 24 کشور مانند آمریکا، فرانسه، آلمان و روسیه فراهم کرده است.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات


  10 رویکرد شغلی نوظهور در حوزه روابط عمومی


  شش راهکار برای تربیت نیروی انسانی کارآمد


  تعداد کارکنان شرکت آمازون به نیم میلیون می‌رسد؛ کارآفرین یا قاتل کار؟


  پرچمدار جدید سامسونگ چگونه است؟


  ۱۰ نکته‌ مهم برای بهبود ارائه خدمات به مشتریان


  گزارشگری علمی و بی طرفانه


  اینستاگرام از مرز ۷۰۰ میلیون کاربر گذشت


  مشتریان را تکان دهید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: ویژه‌نامه "مثبت اندیشی در روابط عمومی" منتشر می شود