درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 09:40   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21312صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 11 بهمن 1394 - 14:43
سومین مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های کردستان
استاندار کردستان: روابط عمومی‌ها ارتباط خود را با رسانه‌ها افزایش دهند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاندار کردستان بر ارتباط بیش از پیش روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: روابط عمومی‌ها بر اساس وظیفه خود مبنی بر اطلاع رسانی به مردم استان و شناساندن استان در سطح ملی، باید ارتباط خود را با رسانه‌های داخل استان و همچنین رسانه‌های ملی افزایش دهند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاندار کردستان بر ارتباط بیش از پیش روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: روابط عمومی‌ها بر اساس وظیفه خود مبنی بر اطلاع رسانی به مردم استان و شناساندن استان در سطح ملی، باید ارتباط خود را با رسانه‌های داخل استان و همچنین رسانه‌های ملی افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان، عبدالمحمد زاهدی، امروز(11 بهمن) در سومین مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های کردستان، اظهار کرد: سند راهبردی روابط عمومی‌ها که پیش نویس آن تهیه شده و پس از تصویب در شورای برنامه ریزی استان به همه دستگاه ها ابلاغ خواهد شد، همه مفاد آن باید اجرایی شود.

وی افزود: این سند که در آن همه فرصت‌ها، تهدیدها، نقاط ضعف و قوت مورد توجه قرار گرفته است می تواند به عنوان نقشه راهی برای روابط عمومی‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار کردستان، روابط عمومی‌ها را نیازمند توجه به دو مقوله اساسی دانست و عنوان کرد: شرایط احراز یکی از این مقوله‌هاست که متاسفانه در هیچ یک از موارد انتصابات مورد توجه قرار نمی گیرد و مدیران ادارات باید آن را در انتصابات خود رعایت کنند تا حرفه ای بودن روابط عمومی‌ها تحقق یابد.

وی تصریح کرد: با توجه به تغییرات مداوم در جامعه، به روز شدن آگاهی‌ها و اطلاعات ضروری است بنابراین آموزش نیز به عنوان مقوله‌ای اساسی برای روابط عمومی‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

زاهدی ادامه داد: این مهم در شورای برنامه ریزی استان مطرح خواهد شد و در صورت موافقت اعضای شورا، آموزش روابط عمومی‌ها به صورت تخصصی در دستور کار قرار می گیرد.

وی در ادامه بر ارتباط بیش از پیش روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها تاکید کرد و افزود: روابط عمومی‌ها بر اساس وظیفه خود مبنی بر اطلاع رسانی به مردم استان و شناساندن استان در سطح ملی، باید ارتباط خود را با رسانه‌های داخل استان و همچنین رسانه‌های ملی افزایش دهند.

استاندار کردستان ارتباط با رسانه‌ها را بهترین راه برای اطلاع رسانی دانست و نصب بنر و سایر تبلیغات خیابانی را موجب ایجاد آلودگی تصویری و نادیده گرفتن اقتصاد رسانه ها عنوان کرد.

وی با تاکید بر افزایش سطح توقع جامعه از رسانه‌ها و همچنین مدیران؛ مطالعه و پژوهش را راه‌های افزایش این توقع عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به نزدیک بودن به آغاز سال جدید و اهدای هدایا در ادارات و سازمان ها، اهدای کتاب به عنوان هدیه‌ای معنوی مورد توجه مدیران قرار گیرد که افزایش آگاهی در جامعه را در پی خواهد داشت.

زاهدی با اشاره به اینکه مهمترین مسئله در ارتباط با کار روابط عمومی‌ها، جایگاه آنهاست، بیان کرد: ارتقای جایگاه سازمانی روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه آنها در افکار عمومی نقش اساسی دارد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به موفقیت برجام و دستاوردهای آن، خاطرنشان کرد: این مسئله پیچیده‌ترین پرونده دیپلماسی تاریخ بود که با تیم دیپلماسی قوی ایران به فرجامی نیک ختم شد و ایران را به عنوان کشوری صلح طلب به دنیا معرفی کرد.

استاندار کردستان در پایان یادآور شد: این موفقیت و همچنین سفر اروپایی رئیس جمهور دستاوردهای زیادی برای مردم ایران داشت که همه باید از آن دفاع کنند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد