درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 21:14   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21264صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 10 بهمن 1394 - 01:31
خیز بزرگ شرکت‌ها به‌سوی روابط عمومی و محتوا
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک کارشناس روابط عمومی، روابط عمومی و محتوا را آینده بازاریابی دانست که ۷۰ درصد بودجه بازاریابی شرکتهای بزرگ جهان تا سال ۲۰۲۰ به آن اختصاص خواهد یافت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک کارشناس روابط عمومی، روابط عمومی و محتوا را آینده بازاریابی دانست که ۷۰ درصد بودجه بازاریابی شرکتهای بزرگ جهان تا سال ۲۰۲۰ به آن اختصاص خواهد یافت.

 

به گزارش شارا از پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، مجید کثیری، طی سخنانی در همایش تخصصی بهبود و توسعه پایدار کسب‌و‌کارهای الکترونیکی، افزود: در طی تاریخ چندهزار ساله عمر بشر و تولید علم امروز شاهدیم که ۹۰ درصد اطلاعات کل تاریخ، تنها در دو سال اخیر تولید شده است بنابراین با یک انقلاب اطلاعاتی روبه‌رو هستیم.

 

به گفته او به همین دلیل است که طبق نظرسنجی‌ها بیش از ۳۶ درصد شرکتهای بزرگ جهان، روابط عمومی و بازاریابی محتوا را دو اولویت اول سازمان خود معرفی کرده اند.

 

این کارشناس حوزه ارتباطات و مدیرعامل آژانس رسانه اخبار رسمی در ادامه گفت: امروز ۴۹ درصد یعنی نیمی از کسانی که در اینترنت خرید می کنند، قبل از خرید، جستجوی خود را در مورد محصول یا برند مورد نظرشان از طریق گوگل انجام می دهند، یعنی مستقیما به سایت فروشنده نمی روند و ابتدا می خواهند بدانند در مورد آن محصول در رسانه ها چه می گویند.

 

وی افزود: از طرفی ماهیانه نزدیک به ۱۴۰ میلیارد جست‌وجو در گوگل انجام می شود که به طور میانگین هر انسان در زمین ماهیانه ۱۴ جستجو در گوگل انجام می دهد. اینجاست که اهمیت روابط عمومی و محتوا در موفقیت یا شکست برندها معلوم می شود.

 

کثیری در پایان به خدمات پلتفرم اخبار رسمی به عنوان اولین پلتفرم توزیع محتوا در ایران اشاره کرد و استفاده از آن برای توزیع محتوا در رسانه های داخلی و بین المللی را آموزش داد.

 

گفتنی است در این همایش یک روزه که به همت مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان برگزار شد سخنرانانی همچون مجید کثیری، مدیرعامل آژانس رسانه اخبار رسمی، رضا امیدسالاری مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پرداخت، احمدرضا مسرور مدیر عامل شتابدهنده دیموند، رامتین منزهیان رییس هیئت مدیره شرکت ایده نویت، سید نصیرالدین ضوئی رئیس کارگروه تجارت الکترونیک کمیسیون ICT اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان و رضا الفت نسب دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی ایران به ارائه سخنرانی و آموزش در حوزه تجارت الکترونیک و کسب و کارهای آنلاین پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد