درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 00:47   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21225صفحه نخست » چهارشنبه، 7 بهمن 1394 - 13:56
تاثیر عکس پروفایل فیس‌بوک روی احتمال استخدام
تحقیقات جدید نشان می‌دهند استفاده از عکس خوب برای پروفایل می‌تواند شانس استخدام افراد را تا 40 درصد افزایش دهد.
  

تاثیر عکس پروفایل فیس‌بوک روی احتمال استخدام

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، تحقیقات جدید نشان می‌دهند استفاده از عکس خوب برای پروفایل می‌تواند شانس استخدام افراد را تا 40 درصد افزایش دهد. این در حالی است که با توجه به توسعه و رشد بیش از پیش شبکه‌های اجتماعی، کارفرمایان مراجعه به فیس‌بوک را به عنوان راهکاری برای یافتن نیروی کاری مناسب در نظر گرفته‌اند.

پروفسور استیجن برت از دانشگاه قنت در این خصوص می‌گوید: «افراد جویای کاری که عکس مناسبی برای پروفایل فیس‌بوک خود قرارداده‌اند به‌طور متوسط 21 درصد پاسخ مساعدتری در مقایسه با افرادی که عکس پروفایل مناسبی ندارند از سوی کارفرمایان دریافت کرده‌اند.تفاوت در شانس دعوت به مصاحبه کاری نیز در افرادی که تصویر مناسبی برای پروفایل خود انتخاب کرده‌اند تا 40 درصد بیشتر از دیگران است.»در این تحقیق، محققان چیزی در حدود 2112 رزومه کاری را در پاسخ به چند موقعیت شغلی، به کارفرمایان ارسال کردند. تنها تفاوت اصلی میان این رزومه‌ها، نام و تصویر پروفایل فیس‌بوک بود. به این منظور از حساب‌های تقلبی فیس‌بوک استفاده شد تا تصویر پروفایل، مطابق با نظر محققان تنظیم شود. عکس‌های استفاده شده نیز توسط 195 بیننده با اعدادی از 1 تا 7 در خصوص دربر داشتن مشخصاتی مانند وظیفه‌شناسی، سازگاری، ثبات عاطفی، برونگرایی، گشاده‌رویی و جذابیت امتیازبندی شدند. بر اساس این تحقیق، افرادی با سطح تحصیلات بالاتر، در مقایسه با دیگران میل بیشتری برای کنترل حساب فیس‌بوک خود دارند. این اولین تحقیق محققان درخصوص تاثیر پروفایل فیس‌بوک روی موقعیت‌های شغلی است. این در حالی است که در آمریکا برخی شرکت‌ها از افراد جویای کار گذرواژه دسترسی به حساب کاربریشان را نیز سوال می‌کنند تا در زمان مصاحبه، دسترسی کاملی به فیس‌بوک آنها  داشته باشند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3688

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد